• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Een sterrenshot is het enigste ding dat een demon of een engel kan doden :3 zoiets als een staak bij vampieren


    Don't be like the rest of them, darling

    [Oke.. (;]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Whaha XD zometeen komt Leslie terug, ziet Nick zijn moter nog bij de school staan -en weet dat hij die nooit zou achterlaten- en zoekt hem op :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik flits ons terug naar mijn kamer op school. Ik zucht en laat me op mijn bed vallen. Plots voel ik een klein gewicht op me. Saffier. Ze kijkt me vragend aan en ik laat wat eten verschijnen voor haar en blij springt ze van me af en loopt naar het eten toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Ik was toch al vanplan weg te gaan' Andwoorde ik schouderophalend, benieuwt of ze ook een sterrenshot bij haar had, ik had ook nog geen idee waar ik heen zou gaan. In iedergeval hier niet blijven aangezien Leslie en Jake waarschijnlijk ook terug zouden komen. Maar nu kon ik niet eens weg.


    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik kijk hem weer aan. 'Waarom wil je zo graag weg, er moet een reden zijn.' zeg ik dan en kijk hem weer aan. 'Waar wil je dan naar toe.' vraag ik dan ook nog door en bijt op mijn lip en kijk hem nog steeds aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    WillNotLearn schreef:
    {Whaha XD zometeen komt Leslie terug, ziet Nick zijn moter nog bij de school staan -en weet dat hij die nooit zou achterlaten- en zoekt hem op :3}


    [En dan heeft Aurora een probleem. :| Leslie mag haar nu al niet. :X]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    We verschijnen weer op school en Jake laat zich op zijn bed vallen. Ik glimlach eventjes naar hem. 'Ik ga even langs mijn kamer oke, ik zie je straks wel.. Ik ga ook maar even kijken of Nick op school is. Ik moet hem nog spreken.' Ik druk een kus op Jake's lippen en loop dan zijn kamer uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [O nee, nu komt Leslie.. Jaimzz, moet ik bang zij...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik loop naar mijn eigen kamer en kleed me dan om in een simpele zwarte spijkerbroek en een zwart topje. Rouwkleding. Ik fris mezelf even op in de badkamer en loop dan richting Nick's kamer. Ik bijt even op mijn lip en klop dan aan. Ik loop de kamer dan in zonder af te wachten. 'Nick ik moet je ev-' dan stopt mijn zin. Ik ben de kamer ingelopen en zie dan een meisje en Nick. Ik kijk naar Nick met grote ogen. Hij is helemaal gehavend. 'W-wat is er met je gebeurd?' Vraag ik dan, gelijk bezorgd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik had mijn dag niet echt bepaalt' Mompel ik als reactie op Leslie, en juist daarom was ik liever weg gegaan.. Dat was gelukt als ze haar vader niet had gebelt.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Luna Day
    Zijn handen zakken af naar mijn broek en trekken die dan uit. Er trekt een aangename rilling door me heen als zijn handen terug glijden naar boven vanaf mijn enkels. Bij mijn knieën verplaatsen de handen zich naar de binnenkant en gaan nog verder omhoog. Hij legt zijn hand plagerig bij mijn lies en daardoor verschijnt er een lichte grijns op mijn gezicht. Hij wil het dus zo gaan spelen. Hij drukt zijn lippen weer op die van mij en ik zoen hem intens terug en draai ons dan om zodat ik bovenop hem zit en grijns dan naar hem. 'Niet slecht,' zeg ik dan. Ik heb de bobbel in zijn broek allang opgemerkt. Ik schuur er even met mijn onder lichaam langs de bobbel en ga dan van hem af en begin zijn broek open te knopen en uit te trekken. Duidelijk een bobbel te zien, ik lach zachtjes. 'Volgens mij is er iemand opgewonden,' zeg ik dan met een scheve lach. Maar goed, ik ben zelf ook opgewonden en ik heb stijve tepels. Terwijl ik naast het bed sta streel ik over zijn bobbel. Expres wel uit zijn buurt, eens kijken wat Chad gaat doen.

    Chad
    Ik kreunde en beet op mijn lip.
    "Ik heb eens een meisje door heel een hotel achtervolgt... als je wilt dat ik achter je aan kom, verwacht je dan maar aan wat." mompelde ik. Ok, dat was helemaal niet waar, maar hoe moest zij dat weten?
    Ik keek naar haar op, maar zou echt niet gaan smeken. Nooit, nooit, nooit, nooit. Ooit geraakte ze dit toch beu en gingen we weer verder.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik schrik op als een meisje de kamer instormt en ik kijk hem aan met een blik dat hij maar beter zijn mond kan houden en kijk dan weer naar het meisje, fijn nog een van hun, ik had er echt genoeg van vandaag. Ik zucht even en staar wat voor me uit. Laat hen alsjeblieft niks zeggen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik loop bezorgd naar Nick toe en kijk met gepijnigde blik naar hem. 'Je dag niet? Wie heeft dit gedaan Nick?' Vraag ik aan hem. Ik zie schotwonden. 'Was het een demonenjager?' Ik word boos. Wie dit dan ook gedaan heeft, die krijgt het zwaar te verduren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    (...)

    Alexi
    Ik lach en kijk hem aan. 'Als je dat wil? Ik heb er niets op tegen alleszins.' grinnik ik en kijk hem grijnzend aan.

    Axton
    Ik grijns ook en neem een washandje en wat zeep, waarna ik haar begin in te zepen. Ik kon gemakkelijk aan haar bovenlichaam, maar haar benen dat was iets anders. Tussen haar benen was mijn verste en laat dat nou net ver genoeg zijn. Grijnzend ging ik expres extra langzaam aan haar lies.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    De blik van het meisje maakte het alleen maar leuker om het te vertellen, 'We hebben één gestoorde kamergenoot en haar vader die echt een prijs voor vader van het jaar verdient.' Andwoord ik sarcastisch, 'Maargoed, zij heeft me uiteindelijk wel gered en geholpen dus dat maakt toch iets goed'


    Don't be like the rest of them, darling