• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 18:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik weet niet wat ik haar moet laten doen, aangezien Nick heel ongeïnteresseerd is. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik blijf gefocust op Jake en zie dat hij op zijn lip bijt. Ik geef hem een zacht kneepje in zijn hand ten teken dat ik aan hem denk. Dan komen er toespraken. Ik word in Jake's toespraak vernoemd en ergens doet het me pijn. Want met andere woorden; toen ik bij Jake weg was deed ik hem pijn. En daar voel ik me schuldig over. En dat terwijl hij mìj gedumpt heeft. Ik voel me ook schuldig tegenover Nick. Maar dit is niet de tijd om me schuldig te voelen. Nu sluit ik elke emotie uit zodat ik me sterk kan houden voor Jake. Zijn moeder, die naast me zit, huilt al een tijd. En er huilen wel meer mensen op de begrafenis. Maar dat is altijd zo. Jake is klaar met zijn toespraak en ik hoorde de brok in zijn keel op het einde. Als hij weer naast me zit pak ik zijn hand stevig vast. Er komt nog 1 toespraak en dan is het tijd dat ik ga zingen. Ik sta langzaam op en bijt een keer op mijn lip. Ik ga ergens staan waar ik niet in de weg sta. Ik kijk heel even naar Jake en concentreer me dan. Ik laat een heel klein beetje verdriet toe in mijn emotie zodat het nummer gevoel krijgt. En dan begin ik met zingen. Zoals ik altijd zing. Zuiver. Gelukkig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach even als Leslie begint te zingen en mijn kleine nichtjes en neefjes lopen met elk een witte roos in hun handen naar de gesloten kist van Kate Ze leggen er de rozen op en dan mogen de anderen ook een roos op de kist leggen. Ik wacht als laatste en pak dan Les haar hand vast, terwijl ze nog aan het zingen is, pak 2 rozen waarvan ik één aan haar geef en loop dan samen met haar naar de kist om de rozen op te leggen terwijl de laatste woorden van het liedje wegsterven.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:18 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Jake en ik leggen samen als laatste hand in hand beiden een roos neer op de kist van Kate. De laatste woorden zing ik en het liedje is afgelopen. Ik kijk naar Jake en dan even naar de rest van de familie. Dan richt ik me op Kate. 'Kate, je bent een geweldige meid, het is klote dat ik je zo kort ken. Houdt je goed en doe de groetjes aan Luca,' zeg ik zachtjes tegen de kist. Tranen staan me hoog maar ik dring ze weg. Nog geen tijd om in te storten. Vannacht pas als Jake slaapt. Dan kan ik instorten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    De ceremonie is gedaan en ik zie pap en de vader van Kate een gaat graven om Kate te begraven. 'Les... we kunnen beter gaan.' zeg ik zachtjes. Eén ding heb ik ondertussen al geleerd bij mijn vader. Stel nooit je vriendin of een vriendin voor aan hem als hij droevig of kwaad is. Dan flipt hij en... doet domme dingen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt dat we beter kunnen gaan en ik knik dan. 'Ik ga alleen nog even je moeder en Kate's moeder gedag zeggen. Oke?' Vraag ik dan. Ik zie dat er twee mannen een gat graven. 1 daarvan herken ik als de vader van Kate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik en trek haar mee naar mam die met mijn tante -Kate's moeder- aan het praten is. 'Je kan echt mooi zingen Leslie.' zegt mijn moeder. ik zie dat ze haar wangen al gedroogd heeft net als mijn tante. 'Dus dit is Leslie?' glimlacht mijn tante. Haar ogen glimlachen niet mee maar dat is wel normaal aangezien ze net haar dochter verloren heeft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lizl, Kate's moeder en Les hebben al ontmoet toen ze in Jake's appartement waren en ze daarheen kwamen om Kate mee te nemen (;]

    Leslie Day
    'Dank u mevrouw,' zeg ik dan tegen Veronica, de moeder van Jake. Het is nu voorbij. De begrafenis. Nog even en dan kan ik instorten. Mezelf nog even sterk houden. 'En ja, ik ben Leslie,' antwoord ik op Kate's moeder. 'Ik kwam gedag zeggen, Jake en ik vertrekken. En waar is ie vader eigenlijk Jake? Hem heb ik nog niet gesproken..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Shit jah .. oeps xd]

    Jake
    Mijn moeder kijkt me veelbetekenend aan en ik slik. 'Ik moet je straks wat zeggen over hem ok?' zeg ik zachtjes. 'Nu moeten we weg.' Ik trek haar mee en zucht dan zachtjes. Ik schraap mijn keel als we over straat lopen. 'Mijn pa is... redelijk opvliegend als hij kwaad of droevig is en ik hem iemand voorstel. Mijn vriendin of gewoon een vriendin, het is hetzelfde. Niemand weet precies waarom maar dan gaat hij door het lint. Daarom wilde ik daar weg. Ik wil niet dat jou iets overkomt. We moeten minstens een week wachten na de begravenis om je voor te stellen.' zucht ik en kijk haar niet aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk van Jake naar zijn moeder en weer terug. Ik loop met hem mee en dan zegt hij me waarom ik zijn vader nu niet heb ontmoet. 'O.. Ik kan het wel begrijpen ja. Dan is het inderdaad maar beter dat we weggegaan zijn.. En mij overkomt heus niets. Ik wed dat als we nu terug zouden gaan hij niets zal doen en gewoon mijn hand zal aannemen.' Kom op. Waarom zou zijn vader voor zoiets door het lint gaan? Ach ja. Het zal wel. We gaan namelijk niet terug. Jake kijkt me niet aan. En ik bijt dan op mijn lip en kijk dan ook voor me uit naar de straat. Nog niet instorten. Later pas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'Dan verwachte je niet veel' Andwoorde ik sarcastisch en ging weer op het bed zitten, 'Probeer jij maar eens een tijdje rustig aan te doen na eerst beschoten te zijn met kogels' Kaatste ik terug en nam een slok van het water en haalde mijn Laptop uit mijn tas.


    Aurora Chloé Gwendoll
    'En bedankt.' mompel ik dan. 'Ja, ik zou ook rustig aandoen als ik beschoten was, want mensen kunnen dan meestal ook niet lopen of iets doen, helen niet zo snel, dus tsja, dat zal niet moeilijk zijn.' kaats ik dan ook weer terug en zucht. 'En ik heb al sorry gezegd voor dat en onthoud dat als ik je niet kwam helpen je hier waarschijnlijk niet meer lag.' zeg ik dan terwijl ik hem recht aankijk en dan mijn hoofd afwend en zucht.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 17:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake
    'Mijn vader is gewoon vreemd laten we het daar op houden.' zeg ik en blijf vertwijfeld staan. 'Waar nu naartoe? Ik bedoel in het apertement kunnen we nu niet meer slapen, alle spullen zijn weg... we kunnen terug naar school gaan of een hotel zoeken?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Ik was toch al vanplan weg te gaan' Andwoorde ik schouderophalend, benieuwt of ze ook een sterrenshot bij haar had, ik had ook nog geen idee waar ik heen zou gaan. In iedergeval hier niet blijven aangezien Leslie en Jake waarschijnlijk ook terug zouden komen. Maar nu kon ik niet eens weg.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik denk even na. 'Ik denk dat we het beste gewoon terug naar school kunnen gaan. Daar hebben we alles wat we nodig hebben en anders valt het op dat we zoveel weg blijven.' En ik kijk hem even aan. Dan trek ik Jake in een knuffel. Gewoon, omdat ik het nodig heb en fijn vind. Dan laat ik Jake weer los en kijk hem met een overtuigende glimlach aan die ik niet eens meen maar wat waarschijnlijk niet te zien is. 'Zullen we gaan?' En ik pak zijn hand beet.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 17:24 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hoe bedoel je sterrenschot....^^]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp