• Ik heb geen zin in nog meer gezeur, vandaar het slotje.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 17:06 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik heb twee waarschuwingen gehad. Eentje van Amused en eentje van het hele mod-team, toen het bèta-team het wat liet "afweten". Maar ja, ik berust me er in en ik heb geen zin in gezeik verder.

    Nou, dat vind ik weinig. Te weinig in ieder geval om ineens uit je functie te worden geplaatst.
    En nee, snap ik. Sterkte ermee. Heerlijke timing trouwens ook :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Barrelrider schreef:
    (...)
    Nou, dat vind ik weinig. Te weinig in ieder geval om ineens uit je functie te worden geplaatst.
    En nee, snap ik. Sterkte ermee. Heerlijke timing trouwens ook :')

    Dat dus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Ha! Ik kan hier wel een heel verhaal gaan vertellen, maar het heeft toch geen zin. Niet alleen ik werd toen aangesproken, het HELE bèta-team werd toen aangesproken.
    Jullie letten alleen op mij, dat is nou wel eens duidelijk hoor. :')
    En Alwin, serieus... Echt, serieus. Geen woorden voor.

    Maar ik hou me nu stil, want anders krijg ik een ban naar mijn kop geslingerd.


    Wat nou geen woorden? Ik probeer gewoon uit te zoeken wat er aan de hand is. Tot nu toe wist ik alleen wat jij zei en nu het kleine beetje wat Yoda hierover heeft verteld. Wat verwacht je nou van me? Dat ik gelijk verontwaardigd en boos ben? En nu weet ik dat je twee waarschuwingen heb gehad. Vind het onnodig om dan gelijk zo te gaan reageren in plaats van te antwoorden op wat voor zover ik kan beoordelen toch best een normale vraag was (waarom hebben ze je ontbetad?).


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Verschil is dat zij dat vervolgens constant tot aan vervelens toe melden zodat je dat in ieder geval weet. Ik weet niet in hoe verre Annabeth dat heeft gedaan, maar als je het niet weet kan je er ook geen rekening mee houden.

    Overigens, ik heb even gekeken naar het topic over afwezige crewleden... Ehm, lieve mods, ik denk dat dat eens geupdate moet worden. Laatste update was 21 augustus, 2 maanden geleden.


    De titel van dat topic klopt niet, de bèta's hebben op het bètaforum een afwezigheids topic, niet in dat topic die jij nu aanwijst. Daarnaast staat er in dat topic in het eerste bericht ook dat het om de mods gaat.

    OT: Ik weet niet wat er allemaal gezegd is door iedereen, en ga me er verder ook niet in mengen. Jammer dat het zo is gelopen.
    Veel succes met school verder, dat is belangrijk!

    Mordin schreef:
    (...)

    Wat nou geen woorden? Ik probeer gewoon uit te zoeken wat er aan de hand is. Tot nu toe wist ik alleen wat jij zei en nu het kleine beetje wat Yoda hierover heeft verteld. Wat verwacht je nou van me? Dat ik gelijk verontwaardigd en boos ben? En nu weet ik dat je twee waarschuwingen heb gehad. Vind het onnodig om dan gelijk zo te gaan reageren in plaats van te antwoorden op wat voor zover ik kan beoordelen toch best een normale vraag was (waarom hebben ze je ontbetad?).

    Ik verwacht helemaal niks van jou. Maar je reactie was zo ontzettend bemiddel-achtig, daarom zei ik dat en niet omdat ik zo nodig wil dat jij het voor me opneemt. :')
    Ze hebben me ontbèta'd omdat ik de afgelopen tijd (van 20 september tot nu) niets heb gedaan. De eerste waarschuwing kreeg ik samen met het hele bèta-team, om meer te gaan doen. Ik heb het alleen zo druk gehad, dat het niet één moment in me is opgekomen om het in het afwezigheidstopic te zetten. Dáárom dus. Ik had school, een veeleisende vriend, vriendinnen, ouders en heel veel werk. Tja, en dan denk je niet meer aan een afwezigheidstopic. Dan denk je - om het heel egoïstisch te zeggen - alleen even aan jezelf.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind dat als je je aanmeld om deel uit te maken van de crew, welke rol dat ook zou moge zijn, dat een waarschuwing niet nodig hoort te zijn. Je meldt je aan, dus je neemt die verantwoordelijkheid op je, en daar moet je je aanhouden. Dus ja, ik vind 2 waarschuwingen veel. Je hebt 2 x de kans gekregen om het goed te doen, bij de 3de heb je pech.
    Dit is niet specifiek op jou gericht of aanvallend bedoeld, het is gewoon mijn visie en mijn denkwijze die ik heb in het algemeen.

    Ik snap ook zeker wel dat je boos bent en eigenlijk ergens ook teleurgesteld. Maar ik denk zeker niet dat het mod-team zich specifiek en alleen op jou vestigt, ook al denk je dat zelf nu wel omdat jij degene bent die niet langer béta is. Ik denk ook zeker wel dat het mod-team evenzo zal handelen mocht het anderen zijn.

    Ik ben trouwens juist blij dat Mordin zich er wat mee moeit, of hij nu wel of niet meedingt naar de bemiddelingstitel. Hij zegt het zelf ook al, hij zou ook gewoon zo reageren, mocht hij niet meedoen met de verkiezingen. Zoals je hier aan komt wapperen met je topic, ligt het volledig aan de crew en niet aan jou, zijn zij de slechteriken... dat is denk ik ook niet helemaal waar. En ja, daar probeert Mordin dus in te grijpen. Ook denk ik gewoon dat hij sneller is met dit topic lezen, want anders had er zeker iemand anders wel zo tactvol gereageerd.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Nou sorry hoor, maar als de mods hun dingen niet doen word er ook altijd gezegd dat ook zij druk zijn en krijg je een heel gezeik over je heen. Maar als een beta dat doet is dat meteen slecht? Dat lijkt mij nogal scheef, maar goed. Daarom zijn er ook meerdere beta's en als dat niet genoeg is moeten jullie er maar meer aannemen.

    Ik vind dit gewoon heel vaag en raar, maar goed. Dat ligt vast aan mij.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 17:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Slotje op vraag van Barnabas.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn