• Ik heb geen zin in nog meer gezeur, vandaar het slotje.

[ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 17:06 ]

"Well, well. Look who we've got here!"

Hypocriet zeg. Ik heb nooit echt commentaar gehad op de crew, maar dit is gewoon echt hypocriet. Als mods het te druk hebben met huiswerk of dergelijke, geven ze dat aan en is er geen haan die er naar kraait. Maar dan dit... Tja. Ik vind het niet kunnen :')

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Hrm? Wat waren de redenen hiervoor? Je vermeld wel dat er iets stond in het pb dat je het er niet mee eens was, maar niet wat dat precies was. Zou je dat kunnen vertellen?

Op dit moment is het verhaal eenzijdig, alleen jouw kant komt naar voren. Zonder argumentatie van moderators, hetzij van jou via de pb hetzij van de moderators zelf blijft het verhaal eenzijdig en kan er eigenlijk niks gezegd worden. Ik bedoel, stel dat je al de hele tijd dat je beta bent maar een hoofdstuk per maand beta read terwijl je er dertig moet ofzo, dan wordt het al wat begrijpelijker. Ik zeg niet dat je dat doet (betwijfel het, je lijkt me hardwerkend en zou niet de eerste keer zijn dat het moderatorteam onredelijk is), maar ik zou het gewoon fijn vinden om de redenatie te weten. Weet niet of je de hele pb hier mag plaatsen, maar kun je anders de argumenten samen vatten?

EDIT: Woeps, ik ben nog wat vergeten xD
    Jammer dat je geen beta meer bent en sterkte met afkicken D: Het is verwarrend om een groene barnabas te zien.

[ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 16:18 ]

quidquid excusatio prandium pro

Barrelrider schreef:
    Hypocriet zeg. Ik heb nooit echt commentaar gehad op de crew, maar dit is gewoon echt hypocriet. Als mods het te druk hebben met huiswerk of dergelijke, geven ze dat aan en is er geen haan die er naar kraait. Maar dan dit... Tja. Ik vind het niet kunnen :')

hier ben ik het compleet mee eens...

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Mordin schreef:
    Hrm? Wat waren de redenen hiervoor? Je vermeld wel dat er iets stond in het pb dat je het er niet mee eens was, maar niet wat dat precies was. Zou je dat kunnen vertellen?

Op dit moment is het verhaal eenzijdig, alleen jouw kant komt naar voren. Zonder argumentatie van moderators, hetzij van jou via de pb hetzij van de moderators zelf blijft het verhaal eenzijdig en kan er eigenlijk niks gezegd worden. Ik bedoel, stel dat je al de hele tijd dat je beta bent maar een hoofdstuk per maand beta read terwijl je er dertig moet ofzo, dan wordt het al wat begrijpelijker. Ik zeg niet dat je dat doet (betwijfel het, je lijkt me hardwerkend en zou niet de eerste keer zijn dat het moderatorteam onredelijk is), maar ik zou het gewoon fijn vinden om de redenatie te weten. Weet niet of je de hele pb hier mag plaatsen, maar kun je anders de argumenten samen vatten?

Jammer dat je geen beta meer bent en sterkte met afkicken D: Het is verwarrend om een groene barnabas te zien.

[ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 16:20 ]

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

Whut? o_o

"I shut my eyes in order to see.'

Ik begrijp dat je overstuur bent en dat het niet leuk is om zulk nieuws te krijgen.

Maar in alle eerlijkheid Annabeth, en ik denk dat je dit zelf ook wel begrijpt en inziet, dit is niet de eerste keer dat je verteld is dat je weer aan de slag moest gaan. Je hebt nooit laten weten dat je het druk had, daar was zelfs een topic voor en het is niet alsof er niet genoeg achter je kont aangezeten is. Op een gegeven moment stopt dat gewoon. We kunnen dat niet altijd blijven doen. Vooral niet als jij niet aangeeft dat je minder gaat doen. Er zijn duidelijke regels of het quota en over je afwezig melden. Als jij die blijft verwaarlozen, dan is er op een gegeven moment gewoon geen andere keuze meer. Wij kunnen nu eenmaal niet achter je aan blijven lopen..

Ik snap dat je nu overstuur bent, dat het misschien ook compleet ongelegen komt, maar je moet ook inzien dat het niets persoonlijks is. Natuurlijk mag je nu boos zijn, natuurlijk is het niet fijn om uit je functie gezet te worden. Maar het ging hier puur en alleen om je werk, niet om jou als persoon. Ik wil je dan ook nog wel bedanken voor het werk dat je hebt gedaan, dat moet ook niet onderschat worden. Het is jammer dat het zo heeft moeten lopen, maar ik hoop dat je uiteindelijk ook in gaat zien dat we echt niet compleet onredelijk waren.

Veel succes met school nog.

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

-

[ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 23:30 ]

-

Ik ben het helemaal eens met barrelrider. Wat een rotstreek. Kunnen ze niet eerst een waarschuwing geven of jou er op aanspreken?

Travel far enough, you'll meet yourself

Barrelrider schreef:

Verschil is dat zij dat vervolgens constant tot aan vervelens toe melden zodat je dat in ieder geval weet. Ik weet niet in hoe verre Annabeth dat heeft gedaan, maar als je het niet weet kan je er ook geen rekening mee houden.

Overigens, ik heb even gekeken naar het topic over afwezige crewleden... Ehm, lieve mods, ik denk dat dat eens geupdate moet worden. Laatste update was 21 augustus, 2 maanden geleden.

Mordin schreef:

De uitslag voor de bemiddelaarverkiezing is nog niet bekend, hoor (cat)

Longclaw schreef:
    (...)
    De uitslag voor de bemiddelaarverkiezing is nog niet bekend, hoor (cat)

Stfu D:
    Ik doe dit altijd! De enige reden dat ik zo laat ben is omdat ik niet zo'n overenthousiaste show off wil lijken D:

Mordin schreef:
    (...)

Verschil is dat zij dat vervolgens constant tot aan vervelens toe melden zodat je dat in ieder geval weet. Ik weet niet in hoe verre Annabeth dat heeft gedaan, maar als je het niet weet kan je er ook geen rekening mee houden.

Overigens, ik heb even gekeken naar het topic over afwezige crewleden... Ehm, lieve mods, ik denk dat dat eens geupdate moet worden. Laatste update was 21 augustus, 2 maanden geleden.

Ik weet het ook niet :')
    Daarom ben ik misschien iets te voorbarig geweest met mijn commentaar. En ook al heeft Yoda nu gereageerd, ik weet niet wat de mods onder vaker waarschuwingen geven verstaan, en zo. Ligt een beetje aan de interpretatie. Voor de mods kan namelijk twee à drie keer waarschuwen al veel zijn, en voor Annabeth weinig.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Mordin schreef:
    (...)

Stfu D:
    Ik doe dit altijd! De enige reden dat ik zo laat ben is omdat ik niet zo'n overenthousiaste show off wil lijken D:

Ghihi *O*

Ha! Ik kan hier wel een heel verhaal gaan vertellen, maar het heeft toch geen zin. Niet alleen ik werd toen aangesproken, het HELE bèta-team werd toen aangesproken.
    Jullie letten alleen op mij, dat is nou wel eens duidelijk hoor. :')
    En Alwin, serieus... Echt, serieus. Geen woorden voor.

Maar ik hou me nu stil, want anders krijg ik een ban naar mijn kop geslingerd.

Barrelrider schreef:
    (...)
    Ik weet het ook niet :')
    Daarom ben ik misschien iets te voorbarig geweest met mijn commentaar. En ook al heeft Yoda nu gereageerd, ik weet niet wat de mods onder vaker waarschuwingen geven verstaan, en zo. Ligt een beetje aan de interpretatie. Voor de mods kan namelijk twee à drie keer waarschuwen al veel zijn, en voor Annabeth weinig.

Ik heb twee waarschuwingen gehad. Eentje van Amused en eentje van het hele mod-team, toen het bèta-team het wat liet "afweten". Maar ja, ik berust me er in en ik heb geen zin in gezeik verder.