• het is vakantie en aangezien ik echt niks te doen heb, is hier een zoveelste covershop.

    In de vakanties maak ik veel, alleen in gewoon door de week kan ik er maar 1 of 2 maken..

    voorbeeld:








    Wat ik moet verder weten:

    Titel:
    Sfeer:
    Kleur:
    Extra tekst:
    Fotos:
    Extra:

    Als je nog een lettertype zoekt kun je hier kijken!

    Ik zou het erg waarderen als je de afbeeldingen wel gewoon klaar hebt.







    En als jullie denken waarom er ©Glims in een hoekje staat, Glims was een eerdere naam die ik altijd al gebruikte en ik wou het niet veranderen.:Y)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 21:14 ]

    xcindygirlx schreef:
    is het gratis trouwens???



    Eigenlijk niet, maar je moet gewoon de goeie download vinden :)

    Liberacorpus schreef:
    (...)

    hey
    sorry, ik voel me nu heel stom, maar ik kom even achteraf zeuren :P
    ik wilde hem gebruiken voor mijn story, maar ik kom er net achter dat je Wonderful met 2 "l'en" geschreven hebt, terwijl dat toch echt met één "l" geschreven wordt..
    en als je toch bezig bent; zou je de woorden 'Day Of The Year' ook allemaal met een hoofdletter kunnen doen? het staat zo raar als je eerst wel alle woorden met hoofdletter laat beginnen, en dan halverwege de zin opeens niet meer..
    zou je dat plz nog ff aan willen passen?? (flower)
    thnx! <3




    de link


    Is hij goed?

    X

    Befree schreef:
    Titel: Forever young
    Sfeer:romantisch en passend bij de titel
    Kleur: passend bij de titel
    Extra tekst: believe in your dreams
    Fotos:






    Extra:mischien iets met wolken of met hartjes als het niet te druk word, het hoeft niet allemaal erin, maar die achtergrond vind ik mooi dus zou je daar wat mee kunnen doen?
    dat je dan die vrouw met dat hart links doet aan de zeikant en dat je het hart met dat licht beetje vervaagd om de maan en dat daarin die vrouw met die vlinder die ze wegblaast erin plaatst




    de link

    alstjeblieft (:

    • Titel: Tiara
    • Afbeeldingen Aan de zijkant van de cover: een meisje dat voor zich uit staart, bijvoorbeeld deze of deze, maar als je een betere kan vinden mag dat ook.
    Voor de achtergrond deze, deze of deze
    En dan een jongen of iets, verzin maar wat je kan doen om de cover compleet te maken.
    • Sfeer: Een beetje een sprookjesachtige sfeer.
    • Korte beschrijving story: Mila is een meisje afomstig uit een andere wereld, waar ze de prinses is. Maar helaas was het bij haar geboorte te gevaarlijk om hier te blijven, waardoor haar moeder haar naar de aarde gestuurd heeft om daar als weeskind op te groeien. Nu, in haar wereld honderden jaren later maar op de aarde pas op Mila's achttiende, keert Mila terug naar de wereld. Het moment dat ze naar de aarde gestuurd is, heeft ze namelijk een opdracht mee gekregen die haar lot zal bepalen: op haar 18e verjaardag zou ze terug keren om hier haar eigen wereld van de ondergang te beschermen en de vrede te doen terug keren.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Heel leuk, maar waar is de hand die een hart vormt?en mijn extra tekst?zou je die er nog bij kunnen doen?


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;

    PINKSKY schreef:
    (...)



    de link


    Is hij goed?

    X

    huh?? ik heb het gevoel dat je elke keer als je de titel aanpast, je de hele cover meteen verandert..



    see the difference??
    en nu ga ik een hele stomme vraag stellen.. sorry, ik blíjf echt zeuren :$
    zou ik de onderste cover mogen, dus zoals je hem eerst maken, met de goede tekst?? want ik vind die veel mooier dan de nieuwe, eerlijk gezegd.. :X


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Liberacorpus schreef:
    (...)
    huh?? ik heb het gevoel dat je elke keer als je de titel aanpast, je de hele cover meteen verandert..



    see the difference??
    en nu ga ik een hele stomme vraag stellen.. sorry, ik blíjf echt zeuren :$
    zou ik de onderste cover mogen, dus zoals je hem eerst maken, met de goede tekst?? want ik vind die veel mooier dan de nieuwe, eerlijk gezegd.. :X


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Liberacorpus schreef:
    (...)


    Ik weet het.. Het programma waar ik mee werk kan dat niet, als je iets opslaat kun je er niks meer aan veranderder.. So yeahh.
    Het kan dus even niet ander.. Sorry.

    PINKSKY schreef:
    (...)

    Ik weet het.. Het programma waar ik mee werk kan dat niet, als je iets opslaat kun je er niks meer aan veranderder.. So yeahh.
    Het kan dus even niet ander.. Sorry.

    oh.. oké.. jammer..


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    -(dance)(flower)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 18:58 ]

    Awhh, de CoverFactory leid aan de langzame, pijnlijke, dood..):


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x