• Peoplezzzzzzzzzz, ik wil mijn haar deze kleur verven: http://s1123.photobucket.com/albums/l559/glamww/?action=view¤t=bruin-kapsel.jpg
    weten jullie welke tint bruin haarverf ik hiervoor nodig heb?


    Quisque suae fortunae faber

    nope sorry I don't know...
    misschien kan je het aan je kapper vragen^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik wilde het zelf gaan verven, dus dat wordt het hem niet x) Toch thanks!


    Quisque suae fortunae faber

    Ik zou eens in de drogist een kijkje nemen, even kijken welke tint er het meest op lijkt. En welke kleur heb je van jezelf?
    Je kunt trouwens ook een vraag aan je kapper stellen als je het zelf wil verven. Ik verf het ook altijd, met super veel advies van mijn kapster, haha.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hmm.. Ik weet niet zeker of het "hazelnootbruin" of "chocoladebruin" is. Beide lijken er op x) Verder heb ik momenteel goudbruin haar (geverfd, dat wel).


    Quisque suae fortunae faber

    Is de kleur die je uiteindelijk wil donkerder dan je eigen? Of lichter? Daar moet je ook rekening mee houden, want als je lichter wilt dan moet je verf veel donkerder zijn en vice versa.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Maar het hangt er ook vanaf welke haarkleur je nu hebt. Als je haarkleur heel licht is, moet je voor een iets donkerder bruin gaan dan wanneer je echte haarkleur al donkerblond (of zo) is. Misschien chocoladebruin, hazelnootbruin of een brownie kleur. Een goede kleurshampoo: L'oréal casting creme gloss. Die gebruik ik altijd (:

    Wauw, wait what? Ik wil nu een donkerder kleur, dus moet ik mijn haren met een lichtere kleur verven?


    Quisque suae fortunae faber

    Rainlight schreef:
    Wauw, wait what? Ik wil nu een donkerder kleur, dus moet ik mijn haren met een lichtere kleur verven?

    Neeeee, dat moet je enkel doen als je haarkleur nu donkerder is dan de haarkleur die je wil.

    Ik heb nu goudbruin haar en ik wil het donkerder hebben, zoals op die foto. Zou het dan goed uitpakken als ik het chocoladebruine verf gebruik?


    Quisque suae fortunae faber

    Incredulity schreef:
    (...)
    Neeeee, dat moet je enkel doen als je haarkleur nu donkerder is dan de haarkleur die je wil.


    Oooh, okay. Ik las het verkeerd x) Maar ik wil nu een donkerder haarkleur en ipv een gouden tint er een 'rodige' gloed in. Welke kleur kan ik het dan beter verven? Chocoladebruin of hazelnootbruin?


    Quisque suae fortunae faber

    Rainlight schreef:
    Ik heb nu goudbruin haar en ik wil het donkerder hebben, zoals op die foto. Zou het dan goed uitpakken als ik het chocoladebruine verf gebruik?

    Hmm, ja ik denk het wel. Chocoladebruin of anders brownie moeten denk ik wel goed zijn dan.

    Rainlight schreef:
    (...)

    Oooh, okay. Ik las het verkeerd x) Maar ik wil nu een donkerder haarkleur en ipv een gouden tint er een 'rodige' gloed in. Welke kleur kan ik het dan beter verven? Chocoladebruin of hazelnootbruin?

    Maar je gaat geen rode tint bekomen door het bruin te verven denk ik.

    Incredulity schreef:
    (...)
    Hmm, ja ik denk het wel. Chocoladebruin of anders brownie moeten denk ik wel goed zijn dan.


    Hmmm, okee. Ik twijfel alleen nog wel tussen chocoladebruin en hazelnootbruin:S Welke kleur kan ik het beste doen om de kleur op die foto te krijgen, denk je?


    Quisque suae fortunae faber

    Rainlight schreef:
    (...)

    Hmmm, okee. Ik twijfel alleen nog wel tussen chocoladebruin en hazelnootbruin:S Welke kleur kan ik het beste doen om de kleur op die foto te krijgen, denk je?

    Dan denk ik dat je best voor chocoladebruin gaat.

    Incredulity schreef:
    (...)
    Dan denk ik dat je best voor chocoladebruin gaat.

    Okay, thanks!


    Quisque suae fortunae faber