• Ik heb al een paar dagen last van misselijkheid, het is een beetje alsof ik de hele tijd wagenziek ben. Als ik wat eet gaat die misselijkheid wel even weg, ik eet nu dus continu mandarijntjes en beschuit zodat ik me tenminste nog een beetje kan concentreren op dingen. Op zich dus wel een oplossing maar ik heb het gevoel dat ik daardoor wel nu heel erg aan kom haha.
    Hebben jullie een idee waar dit vandaan kan komen? En wat kan ik er tegen doen, behalve aan een stuk door eten?


    raindrops are the perfect lullaby

    Is er iets verandert van je levensstijl?
    Ik heb zoiets gehad toen ik stopte met het drinken van frisdrank en had toen echt geen honger die periode en ook constante misselijkheid.
    Of je bent zwanger.
    Misschien is het gewoon je lichaam dat wat aan het veranderen is en dat het maar tijdelijk is, kan gebeuren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mohawk schreef:
    Is er iets verandert van je levensstijl?
    Ik heb zoiets gehad toen ik stopte met het drinken van frisdrank en had toen echt geen honger die periode en ook constante misselijkheid.
    Of je bent zwanger.
    Misschien is het gewoon je lichaam dat wat aan het veranderen is en dat het maar tijdelijk is, kan gebeuren.


    Het enige wat ik kan bedenken is dat ik een paar dagen wat minder heb gegeten en daarna weer normaal... Maar ik denk eigenlijk niet dat het daardoor komt. En ik ben zoiezo ook niet zwanger haha


    raindrops are the perfect lullaby

    O, daar heb ik ook soms last van. :Y) Maar ik heb gewoon last van opbrekend maagzuur. :'D
    Misschien is dat het?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    O, daar heb ik ook soms last van. :Y) Maar ik heb gewoon last van opbrekend maagzuur. :'D
    Misschien is dat het?


    Ik heb niet echt een brandend gevoel in m'm buik..


    raindrops are the perfect lullaby

    Als je er last van blijft houden, dan ga je toch gewoon even naar de huisarts? Die zal je beter kunnen zeggen wat het is of wat je kan doen dan wij (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”