• Ik dus, lol. ;'D Wat vinden jullie ervan?

    Over de kersenboomgaard

    struinde hij, vrat zich vol met verboden vruchten,
    spuugde pitten van zelfrespect uit in het gras dat
    onder zijn voeten medelijdend knisperde.

    (hij wilde altijd meer, meer ladders in panty’s en
    meer kersensap om van zijn lippen te likken als
    de smaak van spijt hem te bitter werd.)

    dichtte zij, schaamrood en rotte plekken in
    zoete metaforen wikkelend, en concludeerde
    daarna dat zij sneller rijp was dan de tijd.

    (zij hing daar aan die tak van beslagen glas en
    snijdende lingerie, zich voedend met druppels
    mannenregen vallend in het lustseizoen.)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)



    Doe maar in een PB C:


    Oh nee dat hoeft niet hoor. Maar goed, het komt erop neer dat die hoer zich voor zichzelf schaamt en met mooie woorden probeert haar schaamte te verbergen. Ik heb haar met een kers aan een kersenboom vergeleken, vandaar dat stukje tussen haakjes over die tak. Zo een beetje duidelijk? x)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Penelopy schreef:
    Ik vind het heel apart, in de positieve zin :')


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Marble schreef:
    (...)

    Oh nee dat hoeft niet hoor. Maar goed, het komt erop neer dat die hoer zich voor zichzelf schaamt en met mooie woorden probeert haar schaamte te verbergen. Ik heb haar met een kers aan een kersenboom vergeleken, vandaar dat stukje tussen haakjes over die tak. Zo een beetje duidelijk? x)



    Hehe, nu snap ik het! Maar even: Wauw, wat maak jij een mooi gedicht zeg! Hoe kom je aan die inspiratie?


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Hehe, nu snap ik het! Maar even: Wauw, wat maak jij een mooi gedicht zeg! Hoe kom je aan die inspiratie?


    Haha oke mooi zo. Eh, geen idee, er ontplofte gister opeens een creativiteitsbom in mijn hoofd ofzo. ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Haha oke mooi zo. Eh, geen idee, er ontplofte gister opeens een creativiteitsbom in mijn hoofd ofzo. ^^


    Nou het is echt prachtig!


    Pretty is just a pretty word.

    Geweldig gedicht, ik vind dat je het heel mooi verwoord hebt ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Marble schreef:
    Dankjewel! Haha, dat 'apart' is een compliment hoop ik? ;d


    Dat is zeker een compliment! :)


    Bad decisions make good stories.