• Ik ben gisteren wezen shoppen en ik ben zo blij met de dingen die ik gekocht heb.
    Ik heb een nieuw rokje, een vestje, een blouse, een basic jurkje (grijs, korte mouw en een diepe hals) en een té geweldige broek. Hij is heel strak en valt wat hoger en je maakt hem vast door een rits op de achterkant. En hij zit echt geweldig. De foto's staan hieronder (:

    Klik voor rokje

    mijn vestje en blouse. Het vestje is voor het sporten (: :



    mijn broek ( de achterkant. De voorkant is gewoon effen)




    Maar om dit nog nuttig te houden. Wat is het laatste wat jullie gekocht hebben, of wat willen jullie nog graag hebben?

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 10:22 ]


    Miep

    wel ik heb gister, een wijd shirtje voor dansen zoals je vaak bij dansprogama's ziet met een dun zakje, heel dun spul en wijd.
    en broek voor dansen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een groene winterjas in America Today die zo zalig draagt c:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Het laatste kledingstuk was een winterjas. En ik zou zoveel dingen willen hebben, voornamelijk geld :'D


    -

    Leuk :3. Op mijn school loopt echt iedereen met zo'n broek. Van de Pieces zeker?
    Dinsdag heb ik een spijkerblouse met gouden studs gekocht, een oranje-achtige lippenstift, droogshampoo, een blush, een glittertopcoat en nog wat kleine dingetjes. Ik zoek nog een netpanty en stoere laarsjes voor een optreden.


    i put the fun in funeral

    Van waar komt die blouse? Ik ga zaterdag naar Antwerpen shoppen, dus dan hoop ik een heleboel nieuwe dingen te hebben :)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb als laatst bruine Dr Martens gekocht met wol aan de binnenkant voor de winter ;3
    En die ritsen aan de achterkant zijn kut.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik koop nog niks, ik wacht tot de Zara in Enschede open gaat


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    De nieuwe All Time Low cd geloof ik. En nu zit ik vol ongeduld te wachten tot de andere cd waar ik al een tijdje op zit te wachten binnenkomt.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Negligible schreef:
    Van waar komt die blouse? Ik ga zaterdag naar Antwerpen shoppen, dus dan hoop ik een heleboel nieuwe dingen te hebben :)


    haha die komt bij de h&m vandaan


    Miep

    Ik heb dat topje in het lichtroze en je broek in het donkerblauw. Mijn moeders smaak.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Superleuk :D
    ik zag die broek(of een die erop lijkt) ook bij de Vero Moda haha (:

    Oh, en ik heb gisteren trouwens en winterjas gekocht, en trui van de Takko en vest, en en armbandje met studs (:

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 12:16 ]


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    SwaggerLove schreef:
    Superleuk :D
    ik zag die broek(of een die erop lijkt) ook bij de Vero Moda haha (:

    Oh, en ik heb gisteren trouwens en winterjas gekocht, en trui van de Takko en vest, en en armbandje met studs (:


    hij komt ook bij de vero moda vandaan (:


    Miep

    Wauw jouw kleren zijn echt super !

    'k wil graag zoiets kopen, en een knal rode broek :'D

    Mijn moeder is gister naar een winkel gegaan heel vroeg omdat ik wat dingen had gezien in de folder
    De winst is:
    Grijze handschoenen
    zwart shirtje met col
    geel shirt met lange mouw
    blauw shirt met lange mouw
    twee dikke vesten
    een soort wollen witte jurk met col en een leuke riem


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ooh die zijn leuk!
    En ik heb gister een winterjas gekocht en eergisteren een nieuwe broek en een zwart basic shirt met lange mouwen


    As travars