• Aanklikbaar plaatje -> link naar de story.


    Ja. Ik heb toestemming.


    ~Welkom.~
    Beste Q'ers, ik wil jullie allen welkom heten in mijn wedstrijd. Het is de bedoeling dat ik iemand vind die dezelfde interesses al mezelf koestert. Over één ding wil ik alvast de onduidelijkheden de wereld uithelpen. Ookal zal slechts 1 iemand winnen, ik zal contact maken met jullie allemaal. Ik zal jullie allen beter leren, in de hoop dat ik personen vind die me leuk lijken.
    Voel je dus vrij om in te schrijven.

    ~Deelnemers~
    Ik zoek minimum 12, maximum 15 deelnemers.
    Denk eraan!
    Als je meedoet, verwacht ik van je dat je blijft meedoen. Ik hoef dus echt geen opgevers.

    Vol!
    # Amarillys ~ Eén
    # Emrys ~ Eén
    # Beckett ~ Eén
    # Cresseyde ~ Eén
    # IsaacLahey ~ Eén
    # Coockies ~ Eén
    # Wiarda ~ Eén



    ~Aandachtspunten.~
    #1] Heb respect voor anderen. Breek elkanders werk niet af. Doe je dit wél, mag je onmiddellijke schorsing verwachten. Ik ben vooral hier, onverbiddelijk!
    #2] Als je problemen hebt, met schrijven of iets anders, zeg dat dan alsjeblieft even. Op die manier kan ik er rekening mee houden.
    #3] Vergeet niet, iedereen heeft een andere mening. Mijn mening verschilt van de jouwe. Dat is normaal. Ga dus NIET ruziën om een punt of commentaar. Als je niet tegen kritiek kunt, hoor je hier niet.

    ~Je kan verwachten...~
    Je zult vooral schrijfopdrachten kunnen verwachten.
    Ook poëzie zal aan bod komen.
    Liggen deze opdrachten je minder?
    Het spijt me, dit zijn de dingen waar ik belang aan hecht.
    Jullie weten dat dus al.
    Amen.

    ~Uitstel.~
    Als je uitstel vraagt, krijg je twee dagen uitstel. Je kan niet twee opdrachten op een rij uitstel vragen. Nu, je kan het wel, maar dan lig je uit de wedstrijd. Ook hier ben ik vastberaden over mijn regeling.

    ~Opdrachten.~
    Jullie kunnen 3 à 5 opdrachten verwachten. De éne opdracht zal je beter liggen dan de andere. Dat is niet meer dan normaal. Maak je maar geen zorgen, dat wordt allemaal geregeld door mij.

    Je krijgt ongeveer 2 weken per opdracht.

    Eén.
    ~Poëzie.
    Maak een gedicht over het woord 'vertrouwen'. Ik wil weten wat vertrouwen voor jou is, hoever vertrouwen reikt.

    Uiterste inleverdatum: 31 oktober. Tot 22:00. Dat wil zeggen dat je gedicht 21:59 binnen moet zijn.
    Mag in het Nederlands en Frans.


    Twee.
    ~Een uitdrukking.
    Bedenk een uitdrukking, die met gezelligheid te maken heeft. Ik wil de geur van kerst en chocolademelk kunnen ruiken in jouw unieke zin.

    Uiterste inleverdatum: 24 december
    Nederlands.




    Have fun. :Y)

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 11:37 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Jullie laten mij zitten, ik laat jullie zitten. Simpel, niet?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    srry maar ik kan dit niet meer maken! ik heb over twee weken examens en hioen huiswerk! daarbovenop mag ik nu ook competities en toernooien gaan spelen bij de badminton met mijn druk weekend daar nog eens bovenop dus ik schrijf me uit. ik hoop dat dit een geldige reden us want ik kan de druk echt niet aan. ik spendeer ook nog naar weinig tijd aan quizlet door school en ik ben nu 6 uur per week aan het badmintonnen zonder competitie. dus het spijt ne vreselijk.

    MusicMyAlibi


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Souvenir schreef:
    Jullie laten mij zitten, ik laat jullie zitten. Simpel, niet?


    Wij laten jou zitten? Jij beantwoordt onze vragen dan ook niet? o.o

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:39 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik had wel een reactie gewild, maar die kreeg ik ook niet. Ik heb ingediend, maar er wordt niets over gezegd.
    IRestMyCase.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Gaat deze wedstrijd eigenlijk nog wel door? Ik vind het ongelooflijk laf van je om hier niet meer op te antwoorden.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Wat denken jullie van een nieuwe start?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 11:33 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Really? Het is leuk dat je weer verder gaat maar dan heb ik, en alle andere mensen die er wel moeite voor hebben gedaan om iets in te leveren, die opdracht dus voor niks gedaan? Het was om eerlijk te zijn best veel werk en ik was er bijna een uur mee bezig/. Maar okii/


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    En als jullie het nu herpakken van toen?

    - random stranger die alles volgt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    En als jullie het nu herpakken van toen?

    - random stranger die alles volgt.

    Het punt was dat heel veel mensen de opdracht te lang vonden om het te kunnen maken, dacht ik. Herpakken zal waarschijnlijk niet veel oplossen. ><

    OT; noem me maar laf, maar door persoonlijke omstandigheden denk ik toch dat ik mezelf uit moet schrijven van deze wedstrijd, als we doorgaan. De precieze reden zet ik hier liever niet, maar het komt erop neer dat ik het liefst aan zo min mogelijk gebonden zit. Sorry.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nou, dan kan ze de opdracht inkorten en misschien nieuwe kandidaten vragen?
    Voor de rest Wiarda, succes met waar je nu mee omgaat en je weet mijn gb te vinden.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Nou, dan kan ze de opdracht inkorten en misschien nieuwe kandidaten vragen?
    Voor de rest Wiarda, succes met waar je nu mee omgaat en je weet mijn gb te vinden.

    Dank je wel, Bes. Da's heel lief. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben er ook lang aan bezig geweest, maar och ja, laten we het proberen!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Slotje, te lang niet gereageerd.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn