• Aanklikbaar plaatje -> link naar de story.


    Ja. Ik heb toestemming.


    ~Welkom.~
    Beste Q'ers, ik wil jullie allen welkom heten in mijn wedstrijd. Het is de bedoeling dat ik iemand vind die dezelfde interesses al mezelf koestert. Over één ding wil ik alvast de onduidelijkheden de wereld uithelpen. Ookal zal slechts 1 iemand winnen, ik zal contact maken met jullie allemaal. Ik zal jullie allen beter leren, in de hoop dat ik personen vind die me leuk lijken.
    Voel je dus vrij om in te schrijven.

    ~Deelnemers~
    Ik zoek minimum 12, maximum 15 deelnemers.
    Denk eraan!
    Als je meedoet, verwacht ik van je dat je blijft meedoen. Ik hoef dus echt geen opgevers.

    Vol!
    # Amarillys ~ Eén
    # Emrys ~ Eén
    # Beckett ~ Eén
    # Cresseyde ~ Eén
    # IsaacLahey ~ Eén
    # Coockies ~ Eén
    # Wiarda ~ Eén



    ~Aandachtspunten.~
    #1] Heb respect voor anderen. Breek elkanders werk niet af. Doe je dit wél, mag je onmiddellijke schorsing verwachten. Ik ben vooral hier, onverbiddelijk!
    #2] Als je problemen hebt, met schrijven of iets anders, zeg dat dan alsjeblieft even. Op die manier kan ik er rekening mee houden.
    #3] Vergeet niet, iedereen heeft een andere mening. Mijn mening verschilt van de jouwe. Dat is normaal. Ga dus NIET ruziën om een punt of commentaar. Als je niet tegen kritiek kunt, hoor je hier niet.

    ~Je kan verwachten...~
    Je zult vooral schrijfopdrachten kunnen verwachten.
    Ook poëzie zal aan bod komen.
    Liggen deze opdrachten je minder?
    Het spijt me, dit zijn de dingen waar ik belang aan hecht.
    Jullie weten dat dus al.
    Amen.

    ~Uitstel.~
    Als je uitstel vraagt, krijg je twee dagen uitstel. Je kan niet twee opdrachten op een rij uitstel vragen. Nu, je kan het wel, maar dan lig je uit de wedstrijd. Ook hier ben ik vastberaden over mijn regeling.

    ~Opdrachten.~
    Jullie kunnen 3 à 5 opdrachten verwachten. De éne opdracht zal je beter liggen dan de andere. Dat is niet meer dan normaal. Maak je maar geen zorgen, dat wordt allemaal geregeld door mij.

    Je krijgt ongeveer 2 weken per opdracht.

    Eén.
    ~Poëzie.
    Maak een gedicht over het woord 'vertrouwen'. Ik wil weten wat vertrouwen voor jou is, hoever vertrouwen reikt.

    Uiterste inleverdatum: 31 oktober. Tot 22:00. Dat wil zeggen dat je gedicht 21:59 binnen moet zijn.
    Mag in het Nederlands en Frans.


    Twee.
    ~Een uitdrukking.
    Bedenk een uitdrukking, die met gezelligheid te maken heeft. Ik wil de geur van kerst en chocolademelk kunnen ruiken in jouw unieke zin.

    Uiterste inleverdatum: 24 december
    Nederlands.




    Have fun. :Y)

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 11:37 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Meh ben dit helemaal vergeten. Ik moet me uitschrijven, sorry voor het ongemak.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Doordat bijna de helft van mijn kandidaten zich heeft uitgeschreven, zijn jullie nu nog met 7. Ik ga mijn wedstrijd niet laten verpesten door een paar mensen die denken dat ik dit hier vlug in elkaar flans en zich uitschrijven na de eerste ronde. Ik ga dus gewoon door met mijn wedstrijd en jullie hebben geluk, want door dit vallen er geen mensen af. De tweede opdracht komt over enkele ogenblikken online. Zijn er nog enkele lafaards die zich willen uitschrijven? Neen? Oké, dan kunnen we echt verder.

    Als er nog mensen zijn die nog willen meedoen, stuur dan je gedicht in een PB naar mij. Gedicht ingeleverd is meedoen aan de wedstrijd. Dit kan nog tot vanavond 22:00, ik hoop toch nog enkele deelnemers te verzamelen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mag ik de hungergames? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ik wil mockingjays please.

    Maar ik heb een vraagje. Stel, iemand heeft deze boeken niet gelzen, of vond ze slecht, wat moet die persoon dan doen? (ik hou ervan om duidelijk te zijn, maar Stel!)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IsaacLahey schreef:
    ik wil mockingjays please.

    Maar ik heb een vraagje. Stel, iemand heeft deze boeken niet gelzen, of vond ze slecht, wat moet die persoon dan doen? (ik hou ervan om duidelijk te zijn, maar Stel!)


    Zich uitschrijven. Neen, zeker niet doen. Ik denk dat iedereen hier die boeken heft gelezen. En dat is mijn smaak qua boeken...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    (...)

    Zich uitschrijven. Neen, zeker niet doen. Ik denk dat iedereen hier die boeken heft gelezen. En dat is mijn smaak qua boeken...
    Maar stel... Wat ga je dan doen??


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IsaacLahey schreef:
    (...)Maar stel... Wat ga je dan doen??


    Diegene moet dat dan aan mij melden en ik zal dan kijken wat ik eventueel kan regelen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    (...)

    Diegene moet dat dan aan mij melden en ik zal dan kijken wat ik eventueel kan regelen.
    haha ik met mijn moeilijke vragen xD maare ik was gewoon nieuwsgierig naar je antwoord.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zal mijn reactie op de story hier ook maar even plaatsen, gewoon voor de zekerheid. :Y)

    Dan neem ik wel de Hungergames, aangezien dat het enige boek is van die reeks dat ik gelezen heb. Moet het overigens een goudeerlijke recensie zijn? In dat geval vrees ik namelijk dat ik je niet over zal weten te halen om het boek te lezen. Ik ben namelijk niet zo'n Hungergames-fan, om het zo maar even te zeggen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik zal mijn reactie op de story hier ook maar even plaatsen, gewoon voor de zekerheid. :Y)

    (...)


    Goudeerlijk.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    (...)

    Goudeerlijk.


    Maak je borst maar nat, want in dat geval ga ik mezelf waarschijnlijk een weg uit deze wedstrijd mening-en. Niet omdat ik dit niet hartstikke leuk vind, maar ja, als de Hongerspelen belangrijk voor jou zijn, voel ik een botsing opkomen. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kan ik De honngerspelen nog kiezen? Dat is het enige boek wat ik van de drie gelezen heb.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    mag ik Catching Fire ;D
    Eigenlijk wil ik hem nu dan ook gelijk opnieuw lezen maar hij zicht nog bij mijn nicht en NaNo neemt bijna al mijn tijd in dus ik moet het maar met mijn herinneringen doen die ik er nog van heb.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Souvenir schreef:
    Doordat bijna de helft van mijn kandidaten zich heeft uitgeschreven, zijn jullie nu nog met 7. Ik ga mijn wedstrijd niet laten verpesten door een paar mensen die denken dat ik dit hier vlug in elkaar flans en zich uitschrijven na de eerste ronde. Ik ga dus gewoon door met mijn wedstrijd en jullie hebben geluk, want door dit vallen er geen mensen af. De tweede opdracht komt over enkele ogenblikken online. Zijn er nog enkele lafaards die zich willen uitschrijven? Neen? Oké, dan kunnen we echt verder.

    Als er nog mensen zijn die nog willen meedoen, stuur dan je gedicht in een PB naar mij. Gedicht ingeleverd is meedoen aan de wedstrijd. Dit kan nog tot vanavond 22:00, ik hoop toch nog enkele deelnemers te verzamelen.

    Wauw en nu ben i keen lafaard. Fijn is dat... Ik snap dat je het niet leuk vind als mensen zich uitschrijven en ik had van tevoren verwacht dat het me wel zou lukken, maar damn mijn school is zo genadeloos. :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    De opdracht is veranderd in verband met het niet of niet graag lezen van De Hongerspelen. Vandaar, kies je gewoon je lievelingsboek en schrijf daarover. Degenen die al begonnen zijn, die gerust verder met De Hongerspelen. Hiermee hoop ik dat iedereen zich goed voelt bij deze opdracht.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28