• Aanklikbaar plaatje -> link naar de story.


    Ja. Ik heb toestemming.


    ~Welkom.~
    Beste Q'ers, ik wil jullie allen welkom heten in mijn wedstrijd. Het is de bedoeling dat ik iemand vind die dezelfde interesses al mezelf koestert. Over één ding wil ik alvast de onduidelijkheden de wereld uithelpen. Ookal zal slechts 1 iemand winnen, ik zal contact maken met jullie allemaal. Ik zal jullie allen beter leren, in de hoop dat ik personen vind die me leuk lijken.
    Voel je dus vrij om in te schrijven.

    ~Deelnemers~
    Ik zoek minimum 12, maximum 15 deelnemers.
    Denk eraan!
    Als je meedoet, verwacht ik van je dat je blijft meedoen. Ik hoef dus echt geen opgevers.

    Vol!
    # Amarillys ~ Eén
    # Emrys ~ Eén
    # Beckett ~ Eén
    # Cresseyde ~ Eén
    # IsaacLahey ~ Eén
    # Coockies ~ Eén
    # Wiarda ~ Eén



    ~Aandachtspunten.~
    #1] Heb respect voor anderen. Breek elkanders werk niet af. Doe je dit wél, mag je onmiddellijke schorsing verwachten. Ik ben vooral hier, onverbiddelijk!
    #2] Als je problemen hebt, met schrijven of iets anders, zeg dat dan alsjeblieft even. Op die manier kan ik er rekening mee houden.
    #3] Vergeet niet, iedereen heeft een andere mening. Mijn mening verschilt van de jouwe. Dat is normaal. Ga dus NIET ruziën om een punt of commentaar. Als je niet tegen kritiek kunt, hoor je hier niet.

    ~Je kan verwachten...~
    Je zult vooral schrijfopdrachten kunnen verwachten.
    Ook poëzie zal aan bod komen.
    Liggen deze opdrachten je minder?
    Het spijt me, dit zijn de dingen waar ik belang aan hecht.
    Jullie weten dat dus al.
    Amen.

    ~Uitstel.~
    Als je uitstel vraagt, krijg je twee dagen uitstel. Je kan niet twee opdrachten op een rij uitstel vragen. Nu, je kan het wel, maar dan lig je uit de wedstrijd. Ook hier ben ik vastberaden over mijn regeling.

    ~Opdrachten.~
    Jullie kunnen 3 à 5 opdrachten verwachten. De éne opdracht zal je beter liggen dan de andere. Dat is niet meer dan normaal. Maak je maar geen zorgen, dat wordt allemaal geregeld door mij.

    Je krijgt ongeveer 2 weken per opdracht.

    Eén.
    ~Poëzie.
    Maak een gedicht over het woord 'vertrouwen'. Ik wil weten wat vertrouwen voor jou is, hoever vertrouwen reikt.

    Uiterste inleverdatum: 31 oktober. Tot 22:00. Dat wil zeggen dat je gedicht 21:59 binnen moet zijn.
    Mag in het Nederlands en Frans.


    Twee.
    ~Een uitdrukking.
    Bedenk een uitdrukking, die met gezelligheid te maken heeft. Ik wil de geur van kerst en chocolademelk kunnen ruiken in jouw unieke zin.

    Uiterste inleverdatum: 24 december
    Nederlands.




    Have fun. :Y)

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 11:37 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Is dat niet een beetje vroeg?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Is dat niet een beetje vroeg?

    Ja, maar ik wel echt snel beginnen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Underwood schreef:
    I'm in.


    •*• Lululu •*•

    Ik wil wel proberen!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leuk dat jullie allemaal meedoen!

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 7:22 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Even een wijziging!
    Ik heb zojuist vernomen dat het niet mogelijk zal zijn om de inschrijvingen te sluiten vanavond, omdat ik niet op de pc kan. Dus de inschrijvingen sluiten morgenavond 20.00u.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Nog iemand.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik wil wel meedoen^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dit gaat leuk worden, ik heb nog nooit een gedicht geschreven. Ik wilde wel maar heb er nooit de tijd voor gehad.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Zo, Memoria, je staat erop!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dankje^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oh dat begint goed ^^ ik ben niet geweldig in Poëzie. Ik ben eerder een muzikaal persoon, maar ik zal het zeker proberen!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Welke talen zijn voor het gedicht allemaal toegestaan?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Croix schreef:
    Welke talen zijn voor het gedicht allemaal toegestaan?
    Was ik me ook aan het afvragen!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Woesjj, ik wil meedoen :3


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.