hoihoi,
Ik heb het grote probleem dat sinds het nieuwe design een deel van mijn pagina vaak gewoon niet weergeven wordt. Normaal wordt de scrollbar kleiner hoe groter je pagina wordt zodat je helemaal naar beneden kan scrollen en weer naar boven, maar bij mij gebeurd dat dus niet.
Ik heb Rutger al een mail gestuurd, maar ik dacht ik maak voor de zekerheid ook maar een topic want misschien hebben andere er ook last van ?
Het feit dat ik niet helemaal naar beneden kan scrollen zou opzich niet zo'n probleem zijn als ik gewoon nog alles kon doen wat ik wil op Q, maar dat is niet het geval.
Ik kan meestal geen reacties plaatsen ( zowel topics als gb als stories), ik kan erg vaak een hoofdstuk niet uitlezen, of zelf een hoofdstuk aanpassen omdat niet alles wordt weergeven, hier worden maar 30 van de 40 hoofdstukken gegeven.
Ik heb dit probleem met: Chrome, Firefox, IE, Opera, Safari en heb het al op 3 verschillende computers uitgeprobeerd, maar wel allemaal met het zelfde besturingsprogramma.
Normaal heb ik een Windows XP, maar ik ben niet 100% zeker.
Ik hoop echt dat er een oplossing voor dit probleem bestaat en dat het niet aan mijn laptop ligt want dan weet ik echt niet hoe ik het moet oplossen ;(
btw. de kans bestaat dus dat ik niet meer in dit topic kan reageren omdat ik dus vaak geen reacties kan plaatsen.
The soul needs autumn.