• Op de dag dat Meredith en haar moeder verhuizen, gaat alles mis. Haar vader krijgt onverwachts een bizar ongeluk, wat ze maar niet kan verwerken. Gelukkig had haar vader net een nieuw huis gekocht, zodat ze onderdak hadden. Het enige wat Meredith interesseerd, is dansen. Haar moeder geeft haar stiekem op bij een dansschool, maar is Meredith hier wel zo blij mee? Dan komt ze iemand tegen waar ze niet op gehoopt had, waar haar hele leven van af zal hangen. Als Meredith ook nog eens last krijgt van nachtmerries, ziet ze het niet meer zitten. Vaak wordt ze ook nog hyperventilerend wakker. Dan neemt ze een besluit waar ze misschien wel eens spijt van gaat krijgen..


    ~ Gestart op 6 oktober
    ~ Nederlands en Engels geschreven, maar Engels gesproken
    ~ 400 tot 600 woorden per hoofdstuk
    ~ Onverwerkte gebeurtenissen
    ~ Meeslepend verhaal
    ~ Neem een abo, ik waarschuw niet!


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Niemand? Hij wordt heel spannend!


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Echt niemand? Neem gerust een abo! Of neem een kijkje voor de zekerheid.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/101522/zayn-voor-altijd-in-mijn-h
    art/
    [/url]

    Zayn heeft zijn ware liefde Laila gevonden. Maar er onstaat een kleine misverstand.. Laila denkt dat zayn haar bedriegt met haar beste vriendin Sanne. Zal Zayn blijven vechten voor zijn grote liefde? Zal het hem dan ook echt lukken om Laila weer voor hem zelf te winnen? Hoe loopt het af met Laila en Sanne?





    - One Direction (komt later voor in het verhaal
    - 3-5 hoofdstukken per week
    - In het begin bestaat One Direction nog niet.
    - + onbekende personen
    - net begonen

    Leuk verhaall!!

    Just friends ft Niall Horan

    We haven't seen each other for 3 years and i think that our friendship changed. He comes back to school and to Mullingar. I think that he don't recognize me anymore. I changed so much! He changed so much! We changed so much!


    I’ll wait for you for you a hundred years,
    hoping someday you’ll come back to me,
    and love me with all your heart,

    But months went over in years,
    and now I can only hope for your safe return,
    and hoping that someday, at some place,
    you’ll be all I need in this cruel world...


    Just friends ft Niall Horan