Ik houd ook erg van december (en eind november, telt dat ook?), want 28 november is mijn oma (vaders kant) jarig, en 27 december zijn mijn neef en nicht jarig (ook vaders kant), dus dan zie ik hen ook weer eens, want ze wonen twee uur met de auto rijden bij ons vandaan (friesland, midden utrecht, yay -.-)
Maar van de officiële feestdagen weet ik het niet.
Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw vond ik altijd heel erg leuk, en zal ik nu ook wel weer leuk vinden, maar dit jaar is er een grote kans dat mijn broer met geen van allen meedoet.
Vorig jaar had hij namelijk nog een relatie met mijn buurmeisje, dus dan kwam hij nog geregeld thuis (jongen is nu voor het tweede jaar uit huis), en toen vierde hij ook Sinterklaas en Sinterkerst mee (Sinterkerst is de Sinterklaas die ik vier met de ouder waar ik niet bij zit met Sinterklaas(gescheiden ouders, de een heeft sinterklaas, de ander kerst, wisselt elk jaar)), en was hij er ook bij Oud en Nieuw, maar nu is er afgezien van mij en mijn ouders niks te doen voor hem hier, dus ik weet ook niet of hij mee doet met Sinterkerst bij m'n pa (sinterklaas bij m'n ma doet hij wel mee, want dat is de hele familie van m'n ma's vriend, en das wel gezellig (een soort van, dan)), en ik betwijfel dat hij met Oud en Nieuw hier is, dan blijft hij waarschijnlijk gewoon in Amsterdam.
En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!