• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Door zijn woorden gaan inderdaad de tranen over mijn wangen druppelen. Ik blijf voor me uit kijken en bijt op mijn lip. Ik schok een keer heel licht, maar het kan niet anders dan dat Jake het voelt. Aangezien zijn armen van achter om mijn middel liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik draai haar om en trek haar tegen me aan. ik wrijf zachtjes door haar haren en laat haar uithuilen.
    'Het is allemaal goed.' zeg ik zachtjes en begin lieve geruststellende woordjes te fluisteren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik huil tegen zijn borstkas aan, en laat alles gaan. Hij strijkt over mijn haar en zijn woorden zijn geruststellend en lief. 'I-ik kan het gewoon niet Jake,' fluister ik gebroken. En wat ik niet kan is onduidelijk. Ik weet het zelf niet eens echt. Ik kan niet kiezen, niet gelukkig zijn, niet echt leven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    Ik zucht en besluit dan gewoon Sky te tekenen, net zoals ik het de eerste keer had gedaan toen ze mijn schetsboek vond. En zoals toen leek het bijna op een foto, alleen dan met zwart wit en potloodstrepen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik glimlach en stem met Aurora in, het eerste wat in hem op komt. Ik weet niet of dat hij daar naar luistert maar hij tekent dan mij. Ik glimlach dan een beetje verlegen, maar ook trots. Ik zie mezelf al snel verschijnen op het blad.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 21:16 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Je kan het wel Les, je kan alles wat je maar wil als je er maar in gelooft.' fluister ik zachtjes. Ik wieg haar een beetje heen en weer.
    'Alles kan moeilijk lijken, alsof alles onmogelijk is maar dat is het niet, je denkt het op dat moment alleen maar. Vanaf dat je je dat realiseert kan je alles wat je wil werkelijk maken.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    Meestal zou ik een tekening helemaal uitwerken, maar dit is meer een vlugwerk, mischien dat ik het later aanpaste als ik de kans kreeg, toen hij klaar was legde ik het schetsboek en het potloot weer naast me neer.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik huil nog steeds, maar ik probeer me in te houden. Zijn woorden komen bij me binnen. 'Waarom doe je dat zelf dan niet?' Vraag ik zwak aan hem. Mijn ogen zijn gesloten. En ik bijt op mijn lip om mijn snikken in te houden. Ik wil Jake. Maar ik kan Nick niet achterlaten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Omdat ik het soms niet meer wil Les, er is een verschil tussen willen maar niet kunnen en niet meer willen.' zeg ik zachtjes. 'Waarom zou ik vechten? Er is niets meer om voor te vechten.' zeg ik zachtjes. Niets meer. Geen Leslie of Kate.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Niets meer om voor te vechten. Ik dus ook niet. Jake heeft me echt opgegeven, de hoop erin verloren. Ik bijt op mijn lip, mijn tranen maken zijn trui nat. 'Ik ben er toch nog?' Vraag ik dan aan hem. 'Ik weet niet wat ik moet doen. Wat ik ermee aan moet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Les, jij gaat toch voor Nick kiezen, je wilde hem al toen we nog samen waren.' zeg ik zachtjes en kijk weg. Het doet me pijn en het liefst praat ik hier niet over.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Er zijn dingen tussen mij en Nick verandert Jake,' zeg ik dan, tussen de tranen door. 'Het is niet meer zoals toen ik verliefd was op Nick. Nu ben ik verliefd op jou. Jij voelde toch ook even iets voor Luna, en nu niet meer?' Vraag ik dan aan hem. 'De enige reden dat Nick en ik bij elkaar zijn is dat ik mezelf meer liet voelen toen ik dat niet meer bij jou kon doen. Toen je op Luna verliefd werd'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {En toen had Jaimes ook een keuze gemaakt..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'De grootste fout uit mijn hele leven. Ik dacht dat ik op haar verliefd was maar ik wilde gewoon de gemakkelijke weg inslaan. Liefde is niet gemakkelijk.' zucht ik en kijk haar even beschaamt aan. 'Ik ben een lafaard. Alweer bewezen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Niet. Helemaal niet.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.