• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    'Dit is gemeen,' zeg ik dan met een lachje en kijk ze beiden aan. 'En Daniël, dan mag het wel zijn meeste stemmen gelden, het is ook zo dat je niet mag samen spannen!' En ik kijk weer even naar de tekening. 'Hij had beter gekund Aurora,' mompel ik dan. 'En deze lieve jongen hier kan nog veel beter tekenen dan ik.' En ik glimlach naar Daniël.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake
    'Dan vind je iemand anders.' zeg ik en kijk uit over New York. 'Maar dan ben je ons allebei kwijt.' voeg ik er zachtjes aan toe en bijt zachtjes op mijn lip. Er bestaat hier geen juiste of foute keuze. We zijn gewoon 2 van de 3 opties. Ik en Les, Nick en Les, of gewoon Les. 3 opties voor 3 verschillende soorten toekomsten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Dat is het nou juist,' mompel ik. 'Ik wil niemand anders. Ik wil jou, verdomme, maar het is ingewikkeld. Ik hou van jou, vindt je leuk, wil bij je zijn. Maar dan heb ik ook nog Nick. Hij houdt van me en ik van hem. Maar het is anders dan met jou.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    'Dit is gemeen,' zeg ik dan met een lachje en kijk ze beiden aan. 'En Daniël, dan mag het wel zijn meeste stemmen gelden, het is ook zo dat je niet mag samen spannen!' En ik kijk weer even naar de tekening. 'Hij had beter gekund Aurora,' mompel ik dan. 'En deze lieve jongen hier kan nog veel beter tekenen dan ik.' En ik glimlach naar Daniël.


    Daniël
    'Ik hoef ook niet heel aardig te zijn' Zeg ik lachend, 'Ik span niet samen ik benadruk een fijt' breng ik er tegenin en reageer niet op haar laatste opmerking, dat was oneerlijk aangezien ik een langere tijd had gehad om het te oefenen en genoeg leraren om het me te leren.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Zin om overal foto's bij te plaatsen. ;) I'm kinda bored..]

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik grinnik even. 'Hmm, misschien wel, maar toch vind ik hem goed, het zal wel komen omdat ik helemaal niet kan teken en helemaal niet creatief ben.' zeg ik dan en grinnik even en kijk haar aan en kijk dan naar Daniël. 'Nu ben ik benieuwd.' zeg ik dan en grijns weer even.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 20:53 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake Sadler
    Ik luister. 'Ik kan niet kiezen in jouw plaats Les, dat weet je.' zeg ik zachtjes en kijk over de stad uit. 'Hoe ken je deze plaats eigenlijk?' vraag ik haar zachtjes. Ik heb dit nog nooit gezien, het is hier geweldig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik weet het,' zeg ik met een zachte zucht. Ik stap weg van Jake en sta met mijn rug naar hem toe zodat ik over de stad kan uitkijken en ook Jake niet aan hoef te kijken. De tranen staan me namelijk op de een of andere manier erg hoog. 'Ik ken deze plek omdat ik hier een tijd heb doorgebracht nadat ik bij Nick weg was,' zeg ik met een glimlachje. Dit was de eerste plek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    Ik lach als ze zegt dat ze benieuwd is. 'Ja Daniël, ik ben ook benieuwd,' zeg ik met een plagerige knipoog. 'Hier.' Zeg ik en ik schuif mijn tekenboek naar hem en mijn potlood.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik ga achter haar staan en leg voorzichtig mijn armen om haar middel, bang voor een afwijzing. 'Het is prachtig' zeg ik en kan het niet laten. 'Net als jij.' voeg ik er zachtjes aan toe. Ik hoop dat ze dat laatste niet gehoord heeft. Ik flap er altijd van alles uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël -wbw-
    'Ik weet niets te tekenen' andwoord ik hoopend dat ze het er bij neer zouden leggen, maar Sky kennende zou de dat niet doen. Shit nu moet ik echt iets bedenken om te gaan tekenen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik voel ineens twee armen om mijn middel van achteren. Ik leun tegen Jake aan. Het voelt beschermend. Zijn laatste woorden verwarmen mijn hart. Dat is zo anders tussen Jake en Nick. Nick zegt dat nooit, dat soort dingen, Jake wel. Maar ja. Toch is de keuze moeilijk. 'Dank je,' fluister ik. En ik bijt op mijn lip en kijk over de stad en de tranen blijven hoog staan, wachtend op het moment om een vrije loop te nemen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    Ik lach vermakelijk. 'Zo kom je er echt niet onderuit Dan,' zeg ik tegen hem. 'Genoeg inspiratie hier om je heen.' Hij ziet er weer geweldig knap uit. Aantrekkelijk en sexy. Mijn vriendje. Ik ben trots op hem. En ik vind het ook fijn dat we nog geen seks ofzo hebben gehad. Dat komt ooit wel, maar het hoeft niet gelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Les, je hoeft je niet sterk te houden, dat heb je vandaag al genoeg gedaan.' fluister ik zachtjes in haar oor.
    Ik weet dat het haar langzamerhand ook te veel moet worden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    Ik zucht en besluit dan gewoon Sky te tekenen, net zoals ik het de eerste keer had gedaan toen ze mijn schetsboek vond. En zoals toen leek het bijna op een foto, alleen dan met zwart wit en potloodstrepen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik grinnik even en kijk naar Sky en dan weer naar Daniël. 'Teken iets, wat is het eerste wat in je op komt?' vraag ik dan en glimlach even kijk de kantine rond en kijk Sky en Daniël dan weer aan en zie dan dat hij begint te teken en kijk er naar en heb al zo'n vaag vermoeden wat of eerder gezegd wie hij gaat teken en glimlach even en kijk dan weer naar Sky en dan weer naar de tekening.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 21:06 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp