• Nee, ik heb niet zomaar wat toetsten op mijn toetsenbord gedrukt. De volledige naam -omdat het niet paste in de titel- is
    Lopado­temacho­selacho­galeo­kranio­leipsano­drim­hypo­trimmato­silphio­parao­melito­katakechy­meno­kichl­epi­kossypho­phatto­perister­alektryon­opte­kephallio­kigklopeleio­lagoio­siraio­baphe­tragano­pterygon.

    ...is de Latijnse naam van een fictief gerecht - Fricassée of maaltijd

    Ik kwam het tegen op Wikipedia. En het viel me nog al op dat het zo'n lange naam had. Nu vraag ik me af hoe ze dat nou verzonnen hebben :W.
    iemand ook nog gekken dingen tegengekomen?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lol. :"D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Haha, die is mooi. ^^

    Mijn favoriete Nederlandse woord blijft toch nog altijd zandzeepsodemineraalwatersteenstralen. Dat is het langste woord dat ooit in de Van Dale heeft gestaan. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahaha, oh mijn God :').

    "Doe mij maar een Lopado­temacho­selacho­galeo­kranio­leipsano­drim­hypo­trimmato­silphio­parao­melito­katakechy­meno­kichl­epi­kossypho­phatto­perister­alektryon­opte­kephallio­kigklopeleio­lagoio­siraio­baphe­tragano­pterygon."


    The odds are néver in our favor.

    Die is geniaal D:


    Pretty is just a pretty word.

    Awesome x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Lol. ;p


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Volgens mij was dat gerecht ontzettend duur en niet te vreten.


    Food.

    Scharry schreef:
    Volgens mij was dat gerecht ontzettend duur en niet te vreten.

    De ingrediënten zien er ook niet zo lekker uit :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Pfft, hoe verzin je het. Ergens doet het me denken aan iets dat mijn vader me laatst vertelde. Een oud-studiegenoot had namelijk voor de grap zijn kind het woord 'arbeids- en organisatiepsychologie' geprobeerd aan te leren. Aangezien het al moeite had met 'mama' ging dat plan niet helemaal door, maar de gedachte was wel leuk. :'D

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 17:17 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Haha:'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Als je die maaltijd wild ben je na het uitspreken ervan dood van de honger XD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Je moet het voor de grap eens in Google Translate plakken en laten uitspreken :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Lololol(krul).


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Camel schreef:
    Je moet het voor de grap eens in Google Translate plakken en laten uitspreken :Y)

    _O_


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."