• Ik kwam gister dit plaatje tegen, en het houd me echt bezig.
    En het probleem is dat ik de vraag niet kan beantwoorden


    Dus wat zouden jullie antwoorden als jou deze vraag gesteld word ?


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Anhysbys schreef:
    Liefde is een gevoel dat fijn is. Waar je, je prettig van gaat voelen.
    Pijn is ongemakkelijk en zorgt voor verdriet.

    Het probleem is inderdaad altijd dat mensen het verschil niet weten. Love hurts. Fuck it! Liefde doet geen pijn. Verlaten worden doet pijn, een gebroken hart doet pijn, bedrogen worden doet pijn. Liefde is juist datgene wat het beter laat voelen. Het is het enige wat al die pijn weg kan nemen. Want lief gehebben worden is het beste gevoel op aarde. Alleen mensen realiseren dat niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Anhysbys schreef:
    Liefde is een gevoel dat fijn is. Waar je, je prettig van gaat voelen.
    Pijn is ongemakkelijk en zorgt voor verdriet.

    Het probleem is inderdaad altijd dat mensen het verschil niet weten. Love hurts. Fuck it! Liefde doet geen pijn. Verlaten worden doet pijn, een gebroken hart doet pijn, bedrogen worden doet pijn. Liefde is juist datgene wat het beter laat voelen. Het is het enige wat al die pijn weg kan nemen. Want lief gehebben worden is het beste gevoel op aarde. Alleen mensen realiseren dat niet.

    Meh, ik snap opzich wel wat je bedoelt. Want liefde kán pijn doen. Zelfs als het niet uitgaat, ben je bang om de ander te verliezen of kun je onzeker zijn. Maar natuurlijk is liefde vaak gewoon een prachtig iets en is pijn het tegenovergestelde.


    You are beautiful, you are love.

    Know the differents


    I'm sexy and I know it

    Ik twijfel maar volgens mij is het antwoord eigenlijk helemaal niet zo moeilijk.
    Het ligt er maar net aan wat je allemaal al hebt mee gemaakt :Y)

    "Everyone says love hurts, but that's not true. Loneliness hurts. Rejection hurts. Losing someone hurts. Envy hurts. Everyone gets these things confused with love, but in reality love is the only thing in this world that covers up all pain and makes you feel wonderful again."


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef

    "Everyone says love hurts, but that's not true. Loneliness hurts. Rejection hurts. Losing someone hurts. Envy hurts. Everyone gets these things confused with love, but in reality love is the only thing in this world that covers up all pain and makes you feel wonderful again."


    Wauw dit is echt heel mooi gezegt (flower)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Love hurts when you have a issue with the person who you love (H)


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Mannequinn schreef:
    Know the differents

    *difference

    Sorry, kon het niet laten. (cat)


    I can't even think straight.