• Ik moet morgen mijn eerste versie voor mijn filo paper inleveren en het is voor je eindexamen
    Nu heb ik dit vak dit jaar voor het eerst(schoolverandering) en werk ik ook nog eens samen met een lul
    Nu zei mijn docent dat hij wel even zou kijken of het goed is, maar nu is het donderdagavond en nog steeds niks
    Dus ik vroeg me af of iemand hier misschien verstand heeft van Filosofie en even naar mijn paper wil kijken
    De opdracht is om een paper te schrijven over wetenschap, dus over mensen als Galileo, Copernicus, Darwin
    Wij doen het over Darwin


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ben wel geslaagd voor filosofie, dus ik wil het wel bekijken. Of ik alles nog weet is me echter een vraag... xd


    You are beautiful, you are love.

    ik wil er wel naar kijken, niet dat ik echt goed ben in filosofie, maar ik kan het altijd proberen. Stuur maar door.

    Heb ook pas sinds dit schooljaar filosofie en wij hebben het alleen nog over Socrates, Plato en Rene Descartes gehad, dus ik denk niet dat ik je kan helpen. Succes :3


    i put the fun in funeral

    Oeh, ik ben heel erg geïnteresseerd in wetenschap en filosofie en Darwin is mijn voorbeeld. :D
    Zou ik het mogen lezen?


    Interdum lacrimae pondera vocis habent