• Mijn zus geeft echt waardeloos advies met betrekking tot kleding. Echt, elke keer als ik naar haar mening vraag, over wat ik moet aandoen naar school de volgende dag, zegt ze: “Draag gewoon een leuke denim met een leuk t-shirt.” :W' .
    Ik kies dus altijd de dag van tevoren uit wat ik aan wil, omdat ik er gewoon goed uit wil zien. En élke keer als ik aan haar vraag of ze een idee heeft, krijg ik “Draag gewoon een leuke denim met een leuk t-shirt.”. Echt heel irritant als je een keer echt feedback wilt.

Hebben jullie ook zussen met waardeloze mode adviezen :') ?

The odds are néver in our favor.

Nee, mijn broertje geeft me vaak kledingadvies, haha. Net zoals mijn pa, die ook! Dus ik tref het wel! :'D

Mijn zus geeft teveel advies...

#WWED - What Would Emma Do?

Ik ben in dit huis degene die mensen kledingadvies geeft x'D.
    Zelf doe ik niet zo moeilijk over wat ik aandoe.

i put the fun in funeral

Ik heb een gay friend met wie ik dat soort dingen bespreek :Y)
    Mijn broer heeft een heel andere smaak dan ik en daar op zich best wel verstand van, maar niet van mijn stijl :')

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Had ik maar een zus... Nee, ik gebruik gewoon mijn mama voor dat soort dingen en het werkt :Y)

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ik heb 2 broers dus daar heb ik niks aan.:Y)

-

Aan mijn zus vraag ik weinig advies omdat we toch wel van smaak verschillen, als ik eens (in de 100 jaar) er echt leuk uit wil zien en toevallig loopt mijn zusje voorbij wil ik het nog wel eens vragen, maar die haalt haar schouders op en loopt door. Ik ben dus lekker op mezelf aan gewezen(cat)

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Zus 1 heb ik in geen tien jaar gezien en zus 2 is zelf tien haar oud :D. Ik grijp mijn kleding in een paar seconden bijeen.

No growth of the heart is ever a waste

Misschien de volgende keer aan een vriendin of je moeder om kledingadvies vragen?

Mijn moeder wil mij nog wel eens kledingadvies geven. Maar als ik zelf aan haar vraag of ik er leuk uit zie, is het antwoord meestal leuk of mooi maar als ik dan vraag wat ze precies leuk of mooi vind zegt ze dat ze mijn hele outfit leuk/mooi is.

Physics is awesome

Ik ben zelf een zus met waardeloos advies.
    Het gebeurt zelden, maar als mijn zus tips vraagt zeg ik: "draag gewoon wat je zelf leuk vindt."

"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

Ik heb een zusje die alles afkraakt wat ik draag.

Ik heb geen zussen, maar wel twee broers die me nog weleens kledingadvies proberen te geven.

[ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 15:58 ]

Take risks and conquer your fears.

Dirtypaws schreef:
    Ik ben zelf een zus met waardeloos advies.
    Het gebeurt zelden, maar als mijn zus tips vraagt zeg ik: "draag gewoon wat je zelf leuk vindt."

Ja, dat zegt mijn zus ook soms.

The odds are néver in our favor.

Audacity schreef:
    Ik ben in dit huis degene die mensen kledingadvies geeft x'D.
    Zelf doe ik niet zo moeilijk over wat ik aandoe.

Thiss.

You are beautiful, you are love.

Ik heb een grote broer, en die hoeft mij geen advies te geven (':

Travel far enough, you'll meet yourself