• .. iedereen die deze verandering mee maakt zal voor altijd "de oude generatie zijn", de generatie die "het oude template nog gekend hebben".
    Zelfs een tijdje terug nog hadden jullie het in een topic over het andere oude template. En over een jaar ofzo zullen wij zo zijn "ja, weet je nog het oude template?" Want iedereen die daarna komt, zal dit template gewoon als normaal gaan beschouwen -als in, alleen dit is bekend en niet de andere.

    Ik vind dit zo grappig, haha.
    Dus laten we dit moment even herdenken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sure
    *denkt*
    ktnxbye
    *goes on with life*

    Wewt, chocolade!


    quidquid excusatio prandium pro

    *herdenkt.*


    Food.

    *herdenkt alles*

    YEAH. Diep... Heel diep c:


    Pretty is just a pretty word.

    Dijenkletser (cat).
    Maar er zit wel een kern van waarheid in.


    i put the fun in funeral

    Ja, inderdaad! Dat wordt pas gaaf over 2 jaar ofzo, dan kan je zo echt zijn van 'JEP IK WAS ER TOEN AL BIJ' (krul)


    effort never betrays you

    Scharry schreef:
    *herdenkt.*


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Runaways schreef:
    Ja, inderdaad! Dat wordt pas gaaf over 2 jaar ofzo, dan kan je zo echt zijn van 'JEP IK WAS ER TOEN AL BIJ' (krul)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lol ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    Me in five years:
    "In mijn tijd, toen ik nog jong was zag die template er heel anders uit."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Daar dacht ik idd ook al over na x]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    XD, so true. :W


    I follow only one rule |


    Okay, we're done with that now. :3

    Runaways schreef:
    Ja, inderdaad! Dat wordt pas gaaf over 2 jaar ofzo, dan kan je zo echt zijn van 'JEP IK WAS ER TOEN AL BIJ' (krul)


    dit ^^^
    en dan worden de anderen jaloers van ons (wbw)


    -

    Dragneel schreef:


    Okay, we're done with that now. :3


    Shoganai i ne~

    Ja, klopt. We hebben een historisch moment in de geschiedenis van Q meegemaakt. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan