• :D Heb je ook een vriendin die je alles kunt vertellen wat je dwars zit?
    En had ze het geheim gehouden

    Yep, ik heb twee mensen. Ik ben normaliter niet iemand die echt z'n hart uitstort bij iemand, maar ik weet wel da'k bij hen terecht kan mocht 't nodig zijn. The thing is, ik stel nogal hoge eisen aan vrienden en noem iemand ook niet snel een 'vriend' of 'vriendin' dus ja, denk dat die twee wat dat betreft wel een yeah, position hebben veroverd ofzo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jup, mijn allerbeste vriendin Marije!
    En andersom natuurlijk ook! (H)
    Ze is echt de liefste!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, m'n moeder


    I can't even think straight.

    Er zijn er verschillenden die beweren van wel, maar toch niet. Er is niemand aan wie ik alles toevertrouw. Daar ben ik vaak genoeg gekwetst door geweest.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    nee, ik had wel 3 keer zo'n vriendin gehad. Twee ervan stelde me teleur en met die andere kan ik het niet meer, want ze is een beetje teveel aan het veranderen op een niet positieve manier.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 0:48 ]


    -

    Ja, mijn drie allerbeste vriendinnen.
    Eén daarvan heb ik zelfs hier op Q leren kennen, dus ik ben Q heel dankbaar.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 23:18 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, m'n moeder


    Don't be like the rest of them, darling

    Ja - 2. Maar ik doe het niet omdat ik maar heel weinig wil/durf zeggen over hoe ik me voel, wat me dwarszit, wat ik denk.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hakuna schreef:
    Ja.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the