• :D Heb je ook een vriendin die je alles kunt vertellen wat je dwars zit?
    En had ze het geheim gehouden

    Ja, ik heb een heel goede vriendin bij wie ik alles kwijt zou kunnen, maar ik vertel niet zo snel dingen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Audacity schreef:
    De dingen waar ik behoefte heb om te vertellen, begrijpen ze toch niet x'D. Niet echt dus. Ben ook niet echt een prater. Als ik echt mijn hart wil luchten, kom ik wel naar Quizlet.


    Junns schreef:
    Ik heb er twee keer één gehad en ze hebben me allebei teleurgesteld. Ik doe daar niet meer aan.


    ^ Deze mensen nemen de woorden uit m'n mond c:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    + Inderdaad, ik kan ook heel goed met mijn moeder praten.


    Tijd voor koffie.

    Ja, die heb ik wel.


    You are beautiful, you are love.

    Junns schreef:
    Ik heb er twee keer één gehad en ze hebben me allebei teleurgesteld. Ik doe daar niet meer aan.

    Dit; maar ik ben echt een prater dus ik vertel niet alles aan een iemand maar ik zoek mensen voor elke situatie apart aan te vertellen, haha ;p


    effort never betrays you

    Nee, ik heb een beste vriend tegen wie ik alles kan vertellen.

    Mijn psycholoog en (heel sneu) mensen op Tumblr. Noem me gerust levenloos of whatever, maar die begrijpen me zo veel beter dan al mijn "gewone" vriendinnen bij elkaar.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ja, ik weet dat ik met alles bij ze terecht kan. Maar eigenlijk doe ik dat liever niet omdat ik niet wil dat ze zich zorgen gaan maken ofzo. Los alles liever zelf op.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ja, m'n beste vriendinnetje, die verteld echt niets door, haar vertrouw ik in alles ^^
    En m'n moeder, ik vind dat ik echt een awesome moeder heb (hmm niet echt logisch voor een puber om dat te zeggen geloof ik ^^)


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ja.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Nee, ik heb niet zo'n speciale beste vriendin. Ik doe iets met de ene, ga iets anders doen met de ander.

    Junns schreef:
    Ik heb er twee keer één gehad en ze hebben me allebei teleurgesteld. Ik doe daar niet meer aan.

    Really, this.

    Ik heb super goede vriendinnen, daar niet van, maar er is echter één enkel persoon die ik alles vertel en dat is mijn mama. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb zelf ook iemand die ik vertrouw en waar ik mij hart kan luchten. dat is mijn vaders vriendin. ik heb zelf wel een moeder alleen zij heeft het zo onwijs druk met alles dat ik haar niet lastig wil vallen “ en soms kan ik het bij haar ook kwijt wat me dwars zit enzo..

    Ik heb Nikki, dus ja :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.