• Dus, zouden jullie wat rolletjes in willen vullen? =)

    Hier een korte beschrijving van het verhaal:
    Vraag je jij je wel eens af hoe het zou zijn op een school in een ander land? De zestienjarige Gabrielle Murray en Louise Carter wel. Gabrielle zit op school in Engeland en Louise in Amerika. Gabrielle wilt later schrijfster worden en werkt hard op school. Ze studeert veel, en denkt alleen aan haar toekomst. Louise daarentegen leeft in het hier en nu. 'You Only Live Once' is haar motto. Zij wilt later styliste worden. Ze hoort bij de populaire meiden en is een echte flirt. Wat zou er gebeuren als deze meiden voor een bepaalde tijd van school wisselen?

    Dit zijn de rollen die ik nodig heb, die ik niet zelf al bedacht heb:
    - 5 cheerleaders op de school van Louise.
    - Een 'nerderig' meisje op de school van Gabrielle

    Thanks!

    Invullen
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Familie:
    Grootste droom:
    Liefdesleven:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 18:52 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    ik ben te lui om een personage te maken, maar waarszchuw je me als je begint?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    TeamIsaac schreef:
    ik ben te lui om een personage te maken, maar waarszchuw je me als je begint?


    Is goed!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oeh, klinkt leuk. Waarschuw me alsjeblieft. :3
    Ik doe wel een cheerleader, is er nog iets specifieks wat je wilt dat ik invul?


    Great minds think alike.

    Unbroken schreef:
    Oeh, klinkt leuk. Waarschuw me alsjeblieft. :3
    Ik doe wel een cheerleader, is er nog iets specifieks wat je wilt dat ik invul?


    Nope, verzin maar lekker wat!
    En ik zal je waarschuwen. =)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik wil best iets invullen, want het lijkt me echt een leuk verhaal, maar het zou handig zijn als je iets opschreef wat ik kan invullen.. (:


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Asteria schreef:
    Ik wil best iets invullen, want het lijkt me echt een leuk verhaal, maar het zou handig zijn als je iets opschreef wat ik kan invullen.. (:


    Nou, ik heb dus nog 5 cheerleaders nodig en een 'nerderig' meisje. Verder de persoonlijkheid etc. mag je zelf bedenken. =)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Meestal is er een lijstje dat er moet worden ingevuld, dat is niet alleen handig voor diegene die een personage bedenken maar ook voor jou.


    Physics is awesome

    Oh! Omg, dat ben ik vergeten... Oke nu voel ik me heel erg dom. :3

    EDIT:
    Bijgewerkt! Kijk in de beginpost. =)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 18:53 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Je kan het als nog doen en het erbij zetten.


    Physics is awesome

    Al gedaan. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Rol: Cheerleader
    Volledige naam: Savannah Chay Montez
    Leeftijd: 17
    Karakter: Ze is echt sociaal en kan heel druk zijn. Maar als je aan haar vrienden komt heb je een probleem. Tegen mensen die ze echt niet mag is ze heel erg bitchy, maar je kent haar als lief en aardig. Ze is soms wel wat rebels. Maar haar slechte eigenschap is dat ze wel heel erg ijdel is. Ze kan bijvoorbeeld niet zonder haar make-up en borstel de deur uit.
    Ze heeft de slechte eigenschap dat ze soms wat arrogant over komt, wat vaak voor ruzies zorgt. Alleen mensen die haar echt kennen, weten dat dit snel over komt omdat Savannah een best wel grote mond heeft.
    Uiterlijk (liefst met foto):


    Melanie Iglesias
    Savannah heeft lang donkerbruin haar, waar een slag in zit. Ze heeft bruine ogen omringt met lange, zwarte wimpers. Haar ogen maakt ze vaak op met zwarte make-up. Savannah is gezegend met een zowat perfect lichaam, slank met mooie rondingen. Ze heeft een volle cup c en mooie, lange benen. Verder heeft ze een getinte huid en een tattoo.
    Familie: Savannah's familie is niet heel groot, maar gewoon normaal. Haar vader is de 42-jarige, Spaanse Julio Alexander Montez. Hij is helemaal niet streng, en altijd in voor een grapje. Savannah's moeder is de 41-jarige, Amerikaanse Lauren Rosalie Montez-Johnson. Ze is een gezellige vrouw, met een goed gevoel voor mode. Savannah heeft een jonger broertje, de 18-jarige Micheal lucas Montez. Savannah zou eigenlijk nog een zusje hebben, maar die is was drie dagen na de geboorte overleden.
    Peter Facinelli, Sarah Jessica Parker, Jordan Fry.
    Grootste droom: Een wereldberoemd model worden, ze heeft al een paar fotoshoots gehad. Zodra ze 18 is gaat het modellenbureau echt aan de slag.
    Liefdesleven: Ze heeft nu al 6 maanden een relatie met Tyler Averes. Ze hadden elkaar ontmoet op vakantie, maar ze dachten beide dat het bij een vakantieliefde zou blijven. Toen ze erachter kwamen dat ze bij elkaar op school zaten kregen ze een vaste relatie.
    Extra: Ze heeft nog een hondje, Rocky.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 10:54 ]


    El Diablo.

    Rol: Een cheerleader op de school van Louise.
    Volledige naam: Emily Gabrielle Rayne.
    Leeftijd: 16.
    Karakter: Emily kan je beschrijven als een typisch geval van ‘one of the guys’; omdat ze met drie broers is opgegroeid heeft ze zich altijd jongensachtiger gedragen dan de meeste meisjes van haar leeftijd.
    Ze is altijd goed geweest in sport, en wilde zich eerst inschrijven voor honkbal of basketbal, maar heeft uiteindelijk cheerleading gekozen, zodat ze zeker wist dat ze er niet alleen voor zou staan in high school, zoals het vroeger altijd voor haar was.
    Emily is een druk persoon, en praat altijd veel te snel, waardoor het voor veel mensen moeilijk is om haar te verstaan, maar als je er eenmaal aan gewend bent, kom je er al snel achter dat ze aardig is en een groot inlevingsvermogen heeft, omdat ze vroeger altijd gepest is, wat ze nooit iemand anders zou willen toewensen.
    Uiterlijk:



    Emily heeft donkerbruin haar en grijsblauwe ogen. Haar stijl kun je het best omschrijven als cowboy chique; cowboylaarzen, korte spijkerbroeken die ze matcht met blazers en veel simpele sieraden.
    Met haar 1.60 is ze best klein voor haar leeftijd, en met hoge hakken probeert ze wanhopig wat groter te laten lijken, maar vaak tevergeefs; ze is bijna altijd de kleinste in haar vriendengroep. Dit komt echter wel goed te pas bij het cheerleaden, ze is een flyer, en door haar lengte kan ze makkelijk de ingewikkeldste sprongen doen.
    Familie: Emily heeft drie broers; Dylan (19), Cameron (17) en Jayden (21).
    Dylan is altijd de beschermende broer geweest die overdreven reageert als ze een keer te laat thuis is en nog net geen detective inhuurt om haar te volgen als ze een keer een date heeft. Het bezorgt hem veel gerol van ogen aan Emily's kant, maar uiteindelijk is ze dol op hem. Van hem heeft ze haar voorliefde voor sport afgekeken.
    Cameron is degene met wie ze al haar problemen bespreekt, en die haar helpt met haar huiswerk, maar ook met wie ze hard kan lachen. Door hem werd ze verliefd op geschiedenis en cultuur.
    Jayden is een beetje de outcast van de familie, ze heeft hem nooit erg goed gekend. Al op jonge leeftijd zonderde hij zich vaak af van de rest, en later belandde hij ook in de criminaliteit. Hij heeft al meerdere malen duidelijk gemaakt dat hij niets te maken met haar wilt hebben.
    Grootste droom: Het liefst wil Emily later iets met sport doen, een coach van een sportteam of haar ultieme droom - een topsporter zijn. Ze wil later ook reizen, want ze heeft altijd al een grote obsessie voor vreemde culturen en dieren gehad.
    Liefdesleven: Over haar liefdesleven is nog niet veel te vertellen. Ze heeft nog nooit een vriendje gehad en is niet van plan dat binnenkort te veranderen. Veel jongens vinden haar leuk, maar zien niets meer dan een goede vriendin in haar, en dat vindt ze prima. Ze wordt ongemakkelijk als jongens met haar flirten, en verwacht dan ook nog lang geen vriendje te krijgen.
    Extra: Ze is niet bijzonder goed in school, maar haalt goede cijfers voor geschiedenis. Ze denkt nu dan ook aan een studie archeologie, om een grotere kans op een baan te hebben later.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 6:43 ]


    Great minds think alike.

    Rol: Een cheerleader op de school van Louise.
    Volledige naam: Courtney Eloise Maynard.
    Leeftijd: 17.
    Karakter: Het zou oppervlakkig zijn om Courtney simpelweg een bitch te noemen, ze is gewoon heel... eerlijk. Ze vindt dat het leven te kort is om om dingen heen te draaien, en doet dit dan ook nooit, wat bij anderen erg bot kan overkomen.
    Ze is echter niet onaardig, en het winnen van haar loyaliteit is veel waard, want ze doet alles voor goede vrienden.
    Courtney is ontzettend ambitieus, en omdat ze altijd verwend wordt door haar ouders, is ze altijd al gewend geweest haar zin te krijgen. Dit betekent dat als je haar of haar vrienden in de weg loopt, je het zwaar te verduren zal krijgen, want ze is erg creatief in het bedenken van manieren om vijanden uit de weg te ruimen.
    Ze haalt uitstekende cijfers, en hoopt met een cheerleading-beurs in een topuniversiteit te worden toegelaten.
    Uiterlijk:



    Courtney heeft lang blond haar en intens blauwe ogen, die nog intenser lijken door de zwarte make-up die ze vaak rond haar ogen aanbrengt.
    Ze heeft een tattoo die ze een keer in een wilde bui heeft laten zetten. Ze houdt hem echter angstvallig verborgen, bang dat haar moeder er achter komt.
    Ze draagt vaak simpele jurkjes met zwarte enkellaarzen eronder, die ondertussen behoorlijk afgetrapt zijn, maar die ze zal dragen zolang ze haar passen, omdat ze lekker zitten.
    Ze is sterker dan ze eruit ziet, en haar sterke armen helpen haar bij het cheerleaden, waarin ze een base is.
    Familie: Courtney is enig kind, en is daarom altijd nogal verwend door haar rijke ouders.
    Ze heeft een dikke kater, Sylvester, die net zoals zij gewend is om zijn zin te krijgen, wat betekent dat ze hem eigenlijk veel meer voert dan nodig is.
    Haar buurmeisje en beste vriendin is Abigail, die op school in het vrouwelijke hockeyteam zit.
    Grootste droom: De nobel prijs winnen voor het vinden van een duurzame manier om energie op te wekken, of het genezen van kanker.
    Voor nu wil ze echter maar één ding: toegelaten worden tot één van de universiteiten die tot de Ivy League behoren.
    Liefdesleven: Maar weinig jongens hebben het lang met Courtney uitgehouden, waarschijnlijk omdat ze vrijwel onmogelijke eisen stelt aan haar vriendjes.
    Op dit moment is Blake haar vriendje, en dit lijkt tot nu toe goed te gaan. Hij is 18 en zit in het football team.
    Extra: Ze zingt country en show tunes in haar vrije tijd, maar verwacht hier in haar toekomst niets mee te doen.


    Great minds think alike.

    Thanks people! Nu nog 2 cheerleaders en een 'nerderig' meisje. =)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.



    Rol: Nerderig meisje
    Volledige naam: Amélie 'Amé' Miller
    Leeftijd: 18
    Karakter: Amélie is een uitermate vriendelijk meisje met een goed gevoel voor humor. Dit is zijn al een aantal sterke punten. Nog een sterk punt van haar is het feit dat ze altijd wel een doel voor ogen heeft. Ze weet precies hoe ze dingen aan moet pakken zodat ze slagen. Ook is Amélie enorm lief voor haar vrienden en haar familie. Ze heeft alles voor hen over en gaat voor hen door het vuur. Ze heeft volgens hen een hart van goud. Ze is dan ook erg behulpzaam en vindt het geweldig om mensen te helpen. Echter heeft dit meisje ook haar negatieve kant. Ze heeft bijvoorbeeld ontzettend weinig vrienden door haar opleiding die erg veel tijd van haar rooft. De tijd die ze nodig heeft om sociaal bezig te zijn en vrienden te maken. Dit deprimeert haar en daardoor heeft ze al bij verschillende klinieken gelopen. Deze klinieken adviseerden haar allemaal hetzelfde: doe een opleiding lager en maak wat vrienden. Dit wilde Amélie echter niet vanwege haar sterke wil om door te willen zetten en haar eisen die ze aan zichzelf gesteld heeft. Ze wil per se het hoogste van het hoogste doen en doorbreken in de maatschappij. Ze wil een goede baan, rijk worden en bovenal gelukkig zijn. De vrienden komen later wel is haar motto.
    Uiterlijk (liefst met foto): Amélie lijkt op het eerste gezicht gelijk op een enorme nerd. Dit komt door haar grote zwarte bril waar ze helemaal verknocht aan is. Ze voelt zich helemaal geen nerd maar een hipster. Ze draagt ook vaak kleding die uit de mode is en hiermee kan ze armoedig of saai uit de hoek komen. Ze is met haar 1 meter 71 niet het grootste meisje ter wereld, maar ook niet de kleinste. Ze is erg trots op haar lange blonde haren en haar slanke figuur.
    Familie: Ze heeft een best drukke familie die bestaat uit haar moeder Elodie, haar vader James, haar broertje Nelson en haar grote zus Mary-ann. Doordat Nelson autisme heeft hebben vader en moederlief daar de handen aan vol en is er vaak weinig tijd voor de piekermomentjes van Mary-ann of Amélie.
    Grootste droom: Ze wil rechter worden.
    Liefdesleven: Haar liefdesleven is eigenlijk geen liefdesleven te noemen. Ze komt praktisch nooit in aanraking met jongens en moet daar ook niets van weten.
    Extra: Ze is erg creatief en kan mooi schilderen. Ze is van plan een tatoeage te nemen in de vorm van een kat, omdat dit haar lievelingsdier is.


    26 - 02 - '16