• Stemmen maar!

    http://www.quizlet.nl/polls/24893/welk-design-vind-jij-het-beste/


    Trouwens, waar kun je - je blogs en polls aanpassen?

    Ik denk dat iedereen nu geneigd is om 'het tweede' aan te klikken, maar ik vind dat je daar nu nog niet echt antwoord op kan geven. Ik bedoel, dit design is er nog maar net een paar uurtjes.
    Ik vind dat we er eerst even aan moeten wennen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Degene die we nu hebben, ondanks dat ik nog moet wennen.
    Het vorig was een erg gezellig en knus design, en dat is ook het design dat Q had toen ik hier voor het eerst kwam, maar degene die we nu hebben is wat meer professioneel.

    Het allereerste, want dat was zo charmant. (cat)
    Nee, als ik echt zou moeten kiezen, zou ik voor dit design gaan. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Daar ga ik nu nog niet op stemmen aangezien ik de derde layout nog niet helemaal explored heb. Btw, er zijn vier layouts geweest, voor zover ik weer. :p


    Let the Night embrace you

    ik ga vooralsnog voor de derde, dit is ondanks dat we nog moeten uitzoeken hoe of wat.
    Ik vind dit vele male overzichtelijker...


    - The last look back is black -

    Sagitta schreef:
    Daar ga ik nu nog niet op stemmen aangezien ik de derde layout nog niet helemaal explored heb. Btw, er zijn vier layouts geweest, voor zover ik weer. :p

    Volgens mij ook. Volgens mij zat er één tussen die van 2004 en die van gisteren, die best veel leek op de vorige layout.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Volgens mij ook. Volgens mij zat er één tussen die van 2004 en die van gisteren, die best veel leek op de vorige layout.


    Ja idd, toen waren de kolommen gewoon verwisseld en was er een andere header. ^^
    Die was idd wel in de stijl van de 'tweede layout'.


    Let the Night embrace you

    Wiarda schreef:
    (...)
    Volgens mij ook. Volgens mij zat er één tussen die van 2004 en die van gisteren, die best veel leek op de vorige layout.


    Ah ja kan zijn, maar als die veel leek op die vorige dan tel ik het toch maar voor 3 hihi c: