• Nieuw design
    Het kan je niet ontgaan en de meesten zullen nu denken: WTF! Quizlet is vandaag dus overgestapt naar een nieuw design :D

    Waarom precies?
    Het oude design voldeed niet meer. Niet alleen zag het er verouderd uit, ook technisch gezien liep het achter. Daardoor waren sommige nieuwe functies niet mogelijk (die nu wel mogelijk worden). Het oude design was alweer 5 jaar oud en heeft in die jaren af en toe een kleine verandering gekregen.

    Ik vind het vreselijk!! Dood aan alle veranderingen!
    Jammer joh (puh)

    Maar serieus, alle verandering is lastig. Sommigen vinden het nieuwe design heel mooi, sommigen vinden het spuuglelijk. Het is niet anders :P Gelukkig staan we hier open voor alle kritiek, opmerkingen en suggesties. Mocht je iets bedenken dat beter kan, laat het gewoon weten. Quizlet is nog steeds gemaakt voor de leden/bezoekers, dus jullie bepalen uiteindelijk wat er te zien is.

    Ik wil terug naar het oude design!
    Dat van 2004 bedoel je? Hier kun je er nog even van genieten/walgen :)

    Waar zijn mijn wrede templates gebleven?
    Helaas zijn de bestaande templates gesneuveld. Voor sommige templates is dat misschien maar beter ook ;) Je kunt hier nieuwe templates maken. De opties zijn nu nog wat beperkt, maar dat zal binnenkort veranderen (Y)

    Wheeeeeh, het werkt niet!
    Uiteraard zal ik wel weer wat fouten hebben gemaakt (A) Laat het me weten in dit topic en ik fix het in een wip (typing)

    Er is een pagina die er nog niet goed uitziet!
    Wordt aan gewerkt. Pagina's als het fotoboek, blog, prive berichten en columns moeten nog even afgemaakt worden. Als je morgen nog steeds pagina's tegenkomt die er niet uitzien, dan hoor ik het graag!

    Rutger, je bent geweldig! Ik hou nu al van het nieuwe design!
    (flower)

    To Do List
    - Privé Berichten stylen
    - Mijn Topics bij Quicklinks
    - Optie om alle usernames op je profiel te laten zien
    - Buttons onder topic naast elkaar
    - Meer contrast
    - Tekentje bij nieuw GB bericht
    - Nieuw PB tekentje fixen
    - Lettergrootte op forum in te stellen
    - Pagina om credits te kopen fixen
    - Opmaak van Golden Membership pagina
    - Shoutbox designen
    - Nieuwe kleur voor bemiddelaars bedenken :)
    - Spotlight history designen
    - Preview forum post designen

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 13:30 ]


    Dit is mijn signature...

    het is even wennen maar ziet er wel mooi uit(Y)


    Just go forward in all your beliefs and prove to me that I am not mistaken in mine - 1st doctor

    StylesButt schreef:
    de link om je templates aan te passen doet het niet!
    Maar vind het er prima uitzien, vind alleen het groene een beetje rare kleur..

    Waar staat de link precies? Krijg je een foutmelding?


    Dit is mijn signature...

    Dit is zoooooo raar.
    Ik ben nu online via mijn iPod, daar ziet alles er nog een beetje heel raar uit. Opgefrot, zeg maar. Wordt wennen!


    everything, in time

    Vraagje, bij gebruikersnamen op je profiel staat nu lijst. Moet dat nog veranderd worden, of blijft dat zo?
    Sorry, maar ik vond het altijd zo leuk om een enorme lijst aan gebruikersnamen op je profiel te hebben staan (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Junns schreef:
    Het ziet er goed uit. Het zal wel even wennen zijn, maar dat is het altijd met veranderingen.
    Quizlet doet er bij mij nu wel langer over om pagina's te laden.

    Dat idee heb ik ook. Ik zal de komende dagen nog wel even sleutelen om de boel sneller te krijgen. Komt goed (Y)


    Dit is mijn signature...

    Yay, eindelijk! ^^ Quizlet is nu wel een beetje traag (komt dat door alle veranderingen die nog gemaakt worden, Rutger?) maar dat komt ook wel weer goed, hoop ik. Nogmaals, ik vind het heel mooi geworden. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik kan alleen geen gastenboek berichten achterlaten. Dan krijg ik dit te zien:

    er is iets mis gegaan!
    Action: gb_post

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 11:07 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik vind 't verder wel heel mooi, maar zoals hierboven aan is gegeven: de inbox is heel verwarrend.
    Ook bij verhalen, vind ik de zinnen eigenlijk net iets te lang worden, doordat het blok zo groot is geworden.
    Maar ik vind het wel een hele verbetering (:


    To infinity and beyond •

    Ik vind het erg mooi geworden, beter dan de voorgaande layout :)!


    I do not intend to tip-toe through life only to arrive safely at death.

    Arthur schreef:
    Vraagje, bij gebruikersnamen op je profiel staat nu lijst. Moet dat nog veranderd worden, of blijft dat zo?
    Sorry, maar ik vond het altijd zo leuk om een enorme lijst aan gebruikersnamen op je profiel te hebben staan (krul)


    Ik wilde net precies hetzelfde zeggen (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik vind het echt werklelijk walgelijk! net als mijn vriendin naast me: Niallertje
    Echt gewoon Disgusting! EIUWLLL! (N):@ :((


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Rutger schreef:
    (...)
    Waar staat de link precies? Krijg je een foutmelding?


    De link in je verhaaltje haha! dan krijg ik een error melding


    "if you can dream it, you can do it." ~ Walt Disney

    Neyo schreef:
    Bij mijn inbox zie ik heel slecht wat wel en niet gelezen is, en dat is echt heel irritant ..

    Komt goed. De inbox moest ik nog afmaken ;)


    Dit is mijn signature...

    Arthur schreef:
    Vraagje, bij gebruikersnamen op je profiel staat nu lijst. Moet dat nog veranderd worden, of blijft dat zo?
    Sorry, maar ik vond het altijd zo leuk om een enorme lijst aan gebruikersnamen op je profiel te hebben staan (krul)

    Als je je muis erop houdt, krijg je alle gebruikersnamen te zien.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    AroonCat schreef:
    Ik vind het echt werklelijk walgelijk! net als mijn vriendin naast me: Niallertje
    Echt gewoon Disgusting! EIUWLLL! (N):@ :((

    Overdrijven is ook een vak.