• Wauw ik ben al heel lang niet meer op het forum geweest, maar in ieder geval, ik heb een probleem waar ik enorm mee zit, en het is allemaal gisteren begonnen.
    Ik zit nu al de hele avond met bange kriebels in mijn buik, zenuwtrekjes en ik kan elk moment in janken uitbarsten om iets wat ik zelf niet heb gedaan. Een meisje uit mijn klas die gaat een beetje om met een meisje waar ik sinds de zomervakantie ruzie mee heb. Nouja geen probleem verder, ik heb N (het meisje waar ik ruzie mee heb) genegeerd verder en heb niet meer met haar gepraat. Maar toen we ruzie kregen ging ze via twitter tweeten:"had ik je maar nooit ontmoet" etc. Je snapt wel wat ik bedoel en ondertussen slijmen via Whatsapp dat ze geen ruzie wil, dus dat heb ik gewoon allemaal genegeerd en het was klaar, over, geen gedonder. Maar M (dat meisje uit mijn klas) die begon over die ruzie. Dus ik had het allemaal uitgelegd waarom we ruzie hadden, maar het domme was, dat zei ik in de klas, en iedereen luisterde mee met mijn verhaal. Kon geen kwaad toch? Nou wel dus. I (een meisje uit mijn klas die wel bekend staat om de populariteit en waar je geen ruzie mee moet hebben) en ik liepen door de gang gisteren, en I wou graag weten wie nou die N was. Maar N kwam net dat moment door de gang lopen dus ik stootte I aan met dat dat die N was. En ineens riep I "Eey jonge N vieze hoer!" Maar ik had niet verwacht dat ze dat ging doen. Dat kon ik ook niet weten toch? En al zou ik zeggen dat ze het niet moest doen, zou ze het nog wel doen want zo is I. Nouja dat was allemaal voorbij, ik kwam vandaag op school, en tijdens bio komt M naar me toe en begin ineens over dat N naar haar mentor en klassenmentor is gestapt om een gesprek met mij. Maar ik wil niet met háár om de tafel. Met haar mentor en de klassenmentor vind ik het wel goed, maar ik ga niet met haar praten. Maar M was zo dom om dat door de klas te zeggen dus I en L (een meisje die veel met I omgaat en die zit ook bij me in de klas) hoorde het verhaal ook. Toen de bel ging na bio zag ik N wel zitten, maar ik negeerde haar zoals gewoonlijk en liep rechtstreeks door naar mn kluisje. Terwijl er ondertussen wat was gebeurd wat ik niet wist. Ik liep rustig het lokaal in waar ik les had en toen kwamen I en L binnenlopen, lachend en vertelde het verhaal. Ze zijn dus naar N gelopen en hebben tegen haar gezegd dat ze niet stoer moeten doen tegen mij, en dat ze normaal moet doen en nog meer dingen die niet voor herhaling vatbaar zijn. Maar wat kon ik er tegen doen? Ik wist niet dat het gaande was. Ik wist niet dat ze naar N zouden toestappen en dat ze dat zouden doen. Maar ik kwam thuis, en ik bekeek N haar twitter, en zie een tweet staan: Morgen word een opluchting :) Lang leve mentors.. Maar Y (één van mijn beste vriendinnen maar gaat wel met N om.) die stuurde mij een foto wat N had gezegd. Volgens N stuur ik mensen op haar af om te pesten en uit te schelden. Dat vond ik onzin, ik snap dat ze zo denkt, zo zou ik ook denken als het mij zou overkomen, maar zeg het dan gewoon tegen me, loop naar me toe, en zeg tegen mij of ik ze wil laten stoppen, maar ze haalt gelijk alles en iedereen er bij. Geen probleem, dan nog, als ik al zo sneu zou zijn om mensen te gaan pesten zou ik het echt wel zelf doen, en zou ik het niet anderen gaan laten doen. Maar N had dus tegen Y gezegd dat ik werd "gestraft" omdat ik dat deed. Maar ik ga niet met 2 leraren alleen in een kamer zitten, dan word ik boos en ga ik schreeuwen. Dus ik neem mama morgen mee naar school. Maar ik snap niet waarom ik alleen op een gesprek moet en niet met mijn hele klas, ik heb niks tegen N gezegd en ik heb I en L helemaal geen aanleiding toe gegeven dat ze N moeten uitschelden, maar ookal zou ik zeggen dat ze moesten stoppen, wie ben ik om dat voor ze te kiezen, ze doen wat ze zelf willen. Maar nu zit ik dus in de problemen door anderen, en ik voel me er echt verschrikkelijk over. Ik kan geen oog dicht doen en ik ben veel te zenuwachtig.. Ik ben harstikke bang voor wat er morgen gaat gebeuren, ik ben enorm tegen pesten aangezien ik zelf ook wel ervaringen er mee heb, en nu word ik zelf uitgemaakt voor 'pester'. Ik heb werkelijk geen idee wat ik moet doen.. en voel me er nu echt enorm lullig over..

    Harstikke bedankt als je het helemaal hebt gelezen, en het spijt me als het een beetje onduidelijk is..


    Edit:
    Ik ben vandaag met mama naar school gegaan, en we kwamen de teamleider van de 3e klas tegen waar N mee zat te dreigen. Ik moest naar de les dus heb niks meegekregen van het hele gesprek. De teamleider is onder 4 ogen met mama gaan praten en alles is nu opgelost. Mama heeft whatsapp berichtenlaten zien die N stuurde waar zijn naam in staat en daar zou hij het nog over hebben met N aangezien hij niks wist van een gesprek en/of wat er gaande was. Ik ben enorm opgelucht, maar het enige nadeel is dat ik waarschijnlijk om de tafel moet met N, mama en de moeder van N, de teamleiden van de 3e klas (die van N) en de teamleider van de 4e klas (die van mij), waar ik dan wel weer tegen op zie. Ik ga ze gewoon allemaal de waarheid vertellen en ik heb genoeg getuigen. Ik heb al tegen mijn klas gezegd dat ze op moeten houden met die dingen naar haar roepen en ze hebben gezegd te stoppen. Waar ik wel blij om ben, alhoewel ik niet zeker weet of ik dat moet geloven aangezien ze wel van drama houden.. anyway ik ben blij dat het zo is gelopen en dat het al bijna is afgerond.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 16:34 ]


    Life is a beautiful struggle

    ik denk dat ik je dilemma wel begrijp, zo zie je weer hoe mensen kunnen zijn en het is erg kinderachtig vsn beide partijen.


    -

    Ik zou het proberen naast je neer te leggen. Het komt wel goed, zeker als je moeder meegaat. Ze begrijpen vast wel dat jij niemand hebt gestuurd en het ook niet zo bedoeld, dat het niet jouw schuld is.


    Your make-up is terrible

    Gewoon eerlijk vertellen wat je hier ook heb neergezet. Niemand kan het jou kwalijk nemen. Het is niet jou schuld dat I en L N uitschelden.
    Ik denk dat het zeker helpt dat je moeder meegaat.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Assassin schreef:
    Ik zou het proberen naast je neer te leggen. Het komt wel goed, zeker als je moeder meegaat. Ze begrijpen vast wel dat jij niemand hebt gestuurd en het ook niet zo bedoeld, dat het niet jouw schuld is.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik denk dat het wel goed komt. Juist door dit gesprek. Jij hebt dit gewoon echt niet gewild, en dat zal ook echt wel naar boven komen. Succes!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Gewoon eerlijk zijn..
    Gewoon eerlijk vertellen dat dit niet je bedoeling was en dat je er niets aan kon doen.
    Dan begrijpen ze het echt wel en krijg je geen problemen :)

    Ik denk ook zeker dat het helpt als je je moeder meeneemt (wat al eerder gezegd is)
    Maar dan heb je een beetje steun aan haar!
    Gewoon proberen rustig te blijven en het komt wel goed!!


    It's never gonna happen, Guys.

    Assassin schreef:
    Ik zou het proberen naast je neer te leggen. Het komt wel goed, zeker als je moeder meegaat. Ze begrijpen vast wel dat jij niemand hebt gestuurd en het ook niet zo bedoeld, dat het niet jouw schuld is.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik pb je, Jellanie.


    Pretty is just a pretty word.

    Assassin schreef:
    Ik zou het proberen naast je neer te leggen. Het komt wel goed, zeker als je moeder meegaat. Ze begrijpen vast wel dat jij niemand hebt gestuurd en het ook niet zo bedoeld, dat het niet jouw schuld is.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik pb je, Jellanie.

    Ik heb je terug ge pb't. (:


    Life is a beautiful struggle

    Mockingjayz schreef:
    ik denk dat ik je dilemma wel begrijp, zo zie je weer hoe mensen kunnen zijn en het is erg kinderachtig vsn beide partijen.

    dit


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn