• Beste users!

    Hier onder staan de 10 users die door zijn naar de volgende ronde! Zij hebben elk een stukje geschreven, om jou te overtuigen. Hier kan je gebruik van maken voor je je stem uitbrengt.

    * De namen van deze kandidaten staan op alfabetische volgorde.
    * De 10 kandidaten wisten niet van elkaar dat zij door waren, en hebben hun stukje dus helemaal zelf geschreven en ingestuurd.
    * De kandidaten mogen zichzelf alleen in dit topic promoten door vragen te beantwoorden. Stel dus vooral veel vragen, in het algemeen of aan een specifieke kandidaat, in dit topic! Stem-op-mij topics zijn dus niet toegestaan, net als elke andere promotie op Quizlet of buiten Quizlet.
    * We controleren de stemmen op fraude.
    * We weten nog niet hoeveel kandidaten bemiddelaar worden.
    * We weten nog niet precies tot wanneer jullie mogen stemmen, maar in ieder geval één week. Je hoeft dus niet gelijk te stemmen! De definitieve laatste dag dat je kan stemmen word nog bekend gemaakt.

    Klik HIER voor de poll!
    De poll zal geopend zijn tot maandag 22 oktober 2012. Hij wordt gesloten om 17.00 uur
    Verzoek: niet in het topic zetten op wie je gestemd hebt en als je dit wel hebt gedaan dit uit je bericht verwijderen alsjeblieft. Dit omdat het de verkiezingsuitslag zou kunnen beïnvloeden.

    We hebben besloten dat jullie je aanmeldingsformulieren niet door mogen sturen.


    Lieve Q-ers,
    Wat voel ik me vereerd dat ik door de ronde heen ben!
    Ik kan niet wachten om jullie te helpen. Het lijkt me geweldig om te doen!
    Ik heb het idee dat ik hiervan ga leren. Iedereen heeft natuurlijk een (net) andere manier van communiceren. Het zoeken naar de juiste woorden tijdens het bemiddelen geven mij de uitdaging om mensen op andere manieren te benaderen. Het is belangrijk dat users met gemak op iemand af kunnen stappen, zonder te aarzelen, dat er iemand is die ze in vertrouwen kunnen nemen. Ik ben er graag voor jullie! (:

    2. BLOF
    Quizlet is een plaats waar veel vrienden elkaar hebben ontmoet en waar mensen steun kunnen verlenen aan elkaar. Het is er gezellig, maar met zo veel mensen bijeen, is het naïef om te verwachten dat alles altijd vredig zal verlopen. Daarom zou ik graag bemiddelaar willen zijn, om er samen met anderen voor te zorgen dat het ook zo blijft. Het oplossen van conflicten mag dan wel de taak van een bemiddelaar zijn, we hebben zelf in de hand hoe we iemand behandelen.

    Hallo mede-Quizletters! Ik ben Freya en ik zou heel graag bemiddelaar worden om de sfeer hier op Q goed te houden, zodat het voor iedereen aangenaam is. Ik ben een eerlijk, maar altijd rustig en zo beleefd mogelijk persoon. Ik kan er helemaal niet tegen dat er veroordeeld wordt door mensen die er niets van weten, dus luister ik altijd eerst naar iedereens verhaal en probeer een zo goed mogelijke compromis te sluiten voor beide partijen. Verder kunnen jullie met al je problemen –in de functie of niet – bij mij terecht, ik zal altijd luisteren en proberen helpen! Succes iedereen!

    4. Thornfield (Journalist)
    Let’s start with hello,
    Mijn naam is Stephanie, maar iedereen spreekt me aan met Em. Ik ben een schrijver, een dromer en een fervent piano speler. De reden dat ik graag bemiddelaar wil worden is omdat ik ervan hou om problemen op te lossen tussen mensen op een manier dat beide partijen er baat bij hebben. Ook wil ik gigantisch graag iets bijdragen aan quizlet en meer specifiek aan de sfeer op quizlet. Voor de rest valt er niet zoveel meer te vertellen over mij, ik hou van lezen, geschiedenis en muziek.

    Wel hallo,
    ik ben Junns. Ik ben 17 jaar, streef er ooit naar een boek te schrijven en heb een enorme liefde voor koekjes.
    Quizlet is voor mij de plek waar ik mezelf kan zijn en me daar niet voor hoef te schamen. Hier wordt ik geaccepteerd zoals ik ben. En ik wil graag dat anderen zich hier ook geaccepteerd voelen en dat niemand zich hoeft te schamen voor wie diegene is en dat Quizlet voor anderen net zo'n veilige haven is als voor mij. En ik zou heel graag daarbij helpen.

    Ik ben Alwin, 20 jaar en ik wil graag bemiddelaar worden. Sommigen van jullie zullen misschien twijfelen of ik dat kan, maar ik heb ook een serieuze kant. Bemiddelen is voor mij een uitdaging, een kans om dingen op te lossen die mis gaan. Er komen regelmatig ruzies voorbij of heftige reacties op het forum en er zijn nog veel meer ruzies die via privebericht en gastenboek gevoerd worden. Mensen worden gepest en vriendschappen gaan verloren. Ik wil op die momenten kunnen bemiddelen en de ruzies beëindigen, tot tevredenheid van alle partijen.

    Vorig academiejaar was ik Scriptor bij een studentenvereniging dus ik weet wat werken is. Je bent de hele tijd bezig om het beste voor je leden te verwezenlijken en ik wil dat op Quizlet ook kunnen doen. Wanneer iemand om hulp vraagt, sta ik dus zeker klaar om deze persoon te helpen. Zelf met een mod heb ik al serieuze en leerrijke conversaties gehad. Dit pakte ik op een volwassen en rustige manier aan. Door op een aangename manier met de users te praten, leg je het vertrouwen en dat is nu net het belangrijkste; je moet een vertrouwenspersoon zijn.

    8. Blanes (Sandrachips)
    Ten eerste wil ik even vermelden dat ik ongelooflijk blij ben dat ik deze kans krijg en ik zou me dan ook 100% inzetten voor een functie als bemiddelaar. Ik zal jullie, alle users, niet teleurstellen en op elk moment voor jullie klaarstaan! Ik ben iemand die het werk als bemiddelaar altijd serieus behandel en het vol enthousiasme blijft doen.
    Verder ben ik onpartijdig en betrouwbaar, eigenschappen die toch wel belangrijk zijn bij een taak als bemiddelaar.
    Ik hoop dat ik jullie de volgende keer kan aanspreken als bemiddelaar! Dank jullie wel!

    Als er iets in mijn oerinstinct zit, is dat ik haat als er ergens een rotsfeer is. Ik deins dan ook het liefst niet terug om als ‘bemiddelaar’ op te treden tussen twee mensen, als deze ruzie hebben. Daarom ook dat ik voor een gezellige sfeer op Quizlet ga en dus hard mijn best zal doen om dat te behouden!

    10. Uppsala (Sverige)
    Mensen zeggen vaak dat één van mijn sterkste eigenschappen behulpzaamheid is. En dat ik een creatieve denker ben en zoek naar oplossingen die soms out of de box zijn. Ik ben koppig en eigenwijs; wil alles zelf doen en ontdekken, ongeacht hoe lang ’t duurt. Met interesse en een niet aflaatbaar enthousiasme heb ik mij ingeschreven voor de Bemiddelaarverkiezingen. Mijn drive om mensen te helpen als toevoeging aan mijn hobby, mijn sterke eigenschappen optimaal benutten en nóg meer plezier in Quizlet dan ik nu al heb? Zeker weten dat ik ervoor ga!

    Succes!!

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:06 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 okt 2012 - 20:41 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Junns schreef:
    (...)

    Best idea ever Alwin!
    Dat moet hem worden :')


    Aaw. Dat vind ik ook. En waarom? Nou, daarom.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    De antwoorden op deze vragen hebben jullie nog tegoed, maar mijn computer liep vast en toen deed Word het even niet meer D:

    Waar zouden jullie eerder naar luisteren bij het maken van keuzes, je hart of je verstand?

    Oef, dat weet ik eigenlijk niet. Ik ben wel iemand die heel erg naar het verstand luistert, maar ik vind het hart ook heel erg belangrijk. Als de keuze om mijn eigen toekomst gaat, dan denk ik dat ik een combinatie van beiden zou doen. Alles tegen elkaar afwegen en kijken hoe ik me erbij zou voelen en advies vragen aan iemand die dichtbij me staat.

    Maar als bemiddelaar maak ik natuurlijk keuzes voor anderen en dan denk ik dat het verstand wel belangrijker is. Ik kan me namelijk wel goed voelen bij een keuze die ik voor iemand maak, maar dat hoeft niet voor die persoon te gelden en dan kan ik beter de meest logische keuze nemen, zodat ik die vervolgens ook beter kan uitleggen aan een ander.


    Wat vind jij belangrijk in het leven?

    Ik vind het streven naar geluk erg belangrijk. Ik ben erg filosofisch ingesteld en ik ga er vanuit dat het streven ernaar belangrijker is dan het hebben. Want wanneer je het hebt, is het eigenlijk al saai en het idee dat je er bijna bent, is juist het opwindendst.
    Ook vind ik een goede band met mijn familie en vrienden belangrijk. Als ik dan geen geld of een huis heb, maakt het me eigenlijk niet uit, zolang ik maar gelukkig met hen ben en zij met mij.


    Aan alle kandidaten: Hoe reageren jullie op ruzies in real life?

    Dat hangt er vanaf met wie ik ruzie heb.
    Ik heb wel eens ruzie met schoolgenoten die ik gewoon nooit zie of spreek. Ja, dan kan ik een discussie beginnen en daar kunnen natuurlijk de nodige beledigingen uit voortkomen. Meestal gaan die over iemands intelligentie, maar ik ben daar eigenlijk ook snel weer klaar mee, al heb ik achteraf vaak spijt van alle gemene dingen die ik niet heb gezegd.

    Als die persoon me echter wel iets doet, ben ik wel in staat tot meer. Zeker als die iemand het gaat hebben over dingen waar ik me schuldig over voel of over mijn familie gaat beginnen, waar hij of zij niets vanaf weet.
    Ik heb dit gelukkig nog nooit gehad, maar ik kan dan wel heel agressief worden.


    Deze is waarschijnlijk al gevraagd, maar ik zou wel eens willen weten welke jullie slechtste eigenschap is.

    Het schijnt dat mijn slechtste eigenschap ook mijn goede eigenschap is en dat is dat ik mij altijd met alles erop en eraan geef voor dingen die ik wil bereiken. (Goh, ik heb dit volgens mij al heel vaak herhaald. Sorry daarvoor dan, maar het is zo – denk ik).
    De reden dat het geen goede eigenschap kan zijn, is dat ik daardoor mezelf ergens in kan verliezen en me daarmee dus gewoon kapot maak, maar ik heb die druk van mezelf wel nodig om te kunnen presteren. Anders ga ik me vervelen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    BLOF schreef:
    (...)

    Aaw. Dat vind ik ook. En waarom? Nou, daarom.

    Fantasieeeeee, Okto, fantasieeeeeeee


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gancanagh schreef:
    Deze is waarschijnlijk al gevraagd, maar ik zou wel eens willen weten welke jullie slechtste eigenschap is :Y).
    Ik ben verschrikkelijk nieuwsgierig. Niet normaal eigenlijk. Ook heb ik een zeer uitgesproken mening. Niet echt negatief, maar soms komt hij een beetje te direct over en voor veel mensen is dat niet zo fijn, maar daar werk ik aan. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nu jullie het toch allemaal over kleurtjes hebben zou het geschikt zijn als het blauw wordt (niet dat me al bewust ben van alle kleuren hier, want die is echt verschrikkelijk wennen) Blauw is een kleur die voor rust zorgt. Dat is ook de reden dat de muren in ziekenhuizen blauw zijn. En sinds de bemiddelaars voor de terugkeer van rust moeten zorgen en het vertrouwen moeten leggen zou blauw echt een doordachte kleur zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    D: Waarom wil iedereen blauw, dan moet ik mijn template aanpassen D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    D: Waarom wil iedereen blauw, dan moet ik mijn template aanpassen D:


    Welke kleur had jij dan in gedachten?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    BLOF schreef:
    (...)

    Welke kleur had jij dan in gedachten?

    Geel (cat) Nee, geen idee. Ik zal maar een andere kleur moeten bedenken voor de userlinks in mijn template xd Dat word nog wat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Regenboog, mensen! 8D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Regenboog, mensen! 8D

    Ik las het eerst zonder de komma. Groot verschil.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Geel (cat) Nee, geen idee. Ik zal maar een andere kleur moeten bedenken voor de userlinks in mijn template xd Dat word nog wat.
    Geel is toch echt onleesbaar. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Nu jullie het toch allemaal over kleurtjes hebben zou het geschikt zijn als het blauw wordt (niet dat me al bewust ben van alle kleuren hier, want die is echt verschrikkelijk wennen) Blauw is een kleur die voor rust zorgt. Dat is ook de reden dat de muren in ziekenhuizen blauw zijn. En sinds de bemiddelaars voor de terugkeer van rust moeten zorgen en het vertrouwen moeten leggen zou blauw echt een doordachte kleur zijn.


    In ons ziekenhuis zijn alle muren strak wit. Waardoor het licht erop reflecteert en je binnen 5 minuten hoofdpijn hebt als je er rondloopt. Niet echt rustgevend....

    Ik ga nog steeds voor regenboog!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Zwart!


    26 - 02 - '16

    Junns schreef:
    (...)

    In ons ziekenhuis zijn alle muren strak wit. Waardoor het licht erop reflecteert en je binnen 5 minuten hoofdpijn hebt als je er rondloopt. Niet echt rustgevend....

    Ik ga nog steeds voor regenboog!
    Vaak wordt blauw gebruikt op sommige afdelingen. Ik heb het ook maar geleerd vroeger. Ik kijk niet bepaald heel vrolijk rond in een ziekenhuis en tegenwoordig zijn ze er toch continu aan het werken. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil blauw of de regenboog, anders word ik boos (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf