• Beste users!

    Hier onder staan de 10 users die door zijn naar de volgende ronde! Zij hebben elk een stukje geschreven, om jou te overtuigen. Hier kan je gebruik van maken voor je je stem uitbrengt.

    * De namen van deze kandidaten staan op alfabetische volgorde.
    * De 10 kandidaten wisten niet van elkaar dat zij door waren, en hebben hun stukje dus helemaal zelf geschreven en ingestuurd.
    * De kandidaten mogen zichzelf alleen in dit topic promoten door vragen te beantwoorden. Stel dus vooral veel vragen, in het algemeen of aan een specifieke kandidaat, in dit topic! Stem-op-mij topics zijn dus niet toegestaan, net als elke andere promotie op Quizlet of buiten Quizlet.
    * We controleren de stemmen op fraude.
    * We weten nog niet hoeveel kandidaten bemiddelaar worden.
    * We weten nog niet precies tot wanneer jullie mogen stemmen, maar in ieder geval één week. Je hoeft dus niet gelijk te stemmen! De definitieve laatste dag dat je kan stemmen word nog bekend gemaakt.

    Klik HIER voor de poll!
    De poll zal geopend zijn tot maandag 22 oktober 2012. Hij wordt gesloten om 17.00 uur
    Verzoek: niet in het topic zetten op wie je gestemd hebt en als je dit wel hebt gedaan dit uit je bericht verwijderen alsjeblieft. Dit omdat het de verkiezingsuitslag zou kunnen beïnvloeden.

    We hebben besloten dat jullie je aanmeldingsformulieren niet door mogen sturen.


    Lieve Q-ers,
    Wat voel ik me vereerd dat ik door de ronde heen ben!
    Ik kan niet wachten om jullie te helpen. Het lijkt me geweldig om te doen!
    Ik heb het idee dat ik hiervan ga leren. Iedereen heeft natuurlijk een (net) andere manier van communiceren. Het zoeken naar de juiste woorden tijdens het bemiddelen geven mij de uitdaging om mensen op andere manieren te benaderen. Het is belangrijk dat users met gemak op iemand af kunnen stappen, zonder te aarzelen, dat er iemand is die ze in vertrouwen kunnen nemen. Ik ben er graag voor jullie! (:

    2. BLOF
    Quizlet is een plaats waar veel vrienden elkaar hebben ontmoet en waar mensen steun kunnen verlenen aan elkaar. Het is er gezellig, maar met zo veel mensen bijeen, is het naïef om te verwachten dat alles altijd vredig zal verlopen. Daarom zou ik graag bemiddelaar willen zijn, om er samen met anderen voor te zorgen dat het ook zo blijft. Het oplossen van conflicten mag dan wel de taak van een bemiddelaar zijn, we hebben zelf in de hand hoe we iemand behandelen.

    Hallo mede-Quizletters! Ik ben Freya en ik zou heel graag bemiddelaar worden om de sfeer hier op Q goed te houden, zodat het voor iedereen aangenaam is. Ik ben een eerlijk, maar altijd rustig en zo beleefd mogelijk persoon. Ik kan er helemaal niet tegen dat er veroordeeld wordt door mensen die er niets van weten, dus luister ik altijd eerst naar iedereens verhaal en probeer een zo goed mogelijke compromis te sluiten voor beide partijen. Verder kunnen jullie met al je problemen –in de functie of niet – bij mij terecht, ik zal altijd luisteren en proberen helpen! Succes iedereen!

    4. Thornfield (Journalist)
    Let’s start with hello,
    Mijn naam is Stephanie, maar iedereen spreekt me aan met Em. Ik ben een schrijver, een dromer en een fervent piano speler. De reden dat ik graag bemiddelaar wil worden is omdat ik ervan hou om problemen op te lossen tussen mensen op een manier dat beide partijen er baat bij hebben. Ook wil ik gigantisch graag iets bijdragen aan quizlet en meer specifiek aan de sfeer op quizlet. Voor de rest valt er niet zoveel meer te vertellen over mij, ik hou van lezen, geschiedenis en muziek.

    Wel hallo,
    ik ben Junns. Ik ben 17 jaar, streef er ooit naar een boek te schrijven en heb een enorme liefde voor koekjes.
    Quizlet is voor mij de plek waar ik mezelf kan zijn en me daar niet voor hoef te schamen. Hier wordt ik geaccepteerd zoals ik ben. En ik wil graag dat anderen zich hier ook geaccepteerd voelen en dat niemand zich hoeft te schamen voor wie diegene is en dat Quizlet voor anderen net zo'n veilige haven is als voor mij. En ik zou heel graag daarbij helpen.

    Ik ben Alwin, 20 jaar en ik wil graag bemiddelaar worden. Sommigen van jullie zullen misschien twijfelen of ik dat kan, maar ik heb ook een serieuze kant. Bemiddelen is voor mij een uitdaging, een kans om dingen op te lossen die mis gaan. Er komen regelmatig ruzies voorbij of heftige reacties op het forum en er zijn nog veel meer ruzies die via privebericht en gastenboek gevoerd worden. Mensen worden gepest en vriendschappen gaan verloren. Ik wil op die momenten kunnen bemiddelen en de ruzies beëindigen, tot tevredenheid van alle partijen.

    Vorig academiejaar was ik Scriptor bij een studentenvereniging dus ik weet wat werken is. Je bent de hele tijd bezig om het beste voor je leden te verwezenlijken en ik wil dat op Quizlet ook kunnen doen. Wanneer iemand om hulp vraagt, sta ik dus zeker klaar om deze persoon te helpen. Zelf met een mod heb ik al serieuze en leerrijke conversaties gehad. Dit pakte ik op een volwassen en rustige manier aan. Door op een aangename manier met de users te praten, leg je het vertrouwen en dat is nu net het belangrijkste; je moet een vertrouwenspersoon zijn.

    8. Blanes (Sandrachips)
    Ten eerste wil ik even vermelden dat ik ongelooflijk blij ben dat ik deze kans krijg en ik zou me dan ook 100% inzetten voor een functie als bemiddelaar. Ik zal jullie, alle users, niet teleurstellen en op elk moment voor jullie klaarstaan! Ik ben iemand die het werk als bemiddelaar altijd serieus behandel en het vol enthousiasme blijft doen.
    Verder ben ik onpartijdig en betrouwbaar, eigenschappen die toch wel belangrijk zijn bij een taak als bemiddelaar.
    Ik hoop dat ik jullie de volgende keer kan aanspreken als bemiddelaar! Dank jullie wel!

    Als er iets in mijn oerinstinct zit, is dat ik haat als er ergens een rotsfeer is. Ik deins dan ook het liefst niet terug om als ‘bemiddelaar’ op te treden tussen twee mensen, als deze ruzie hebben. Daarom ook dat ik voor een gezellige sfeer op Quizlet ga en dus hard mijn best zal doen om dat te behouden!

    10. Uppsala (Sverige)
    Mensen zeggen vaak dat één van mijn sterkste eigenschappen behulpzaamheid is. En dat ik een creatieve denker ben en zoek naar oplossingen die soms out of de box zijn. Ik ben koppig en eigenwijs; wil alles zelf doen en ontdekken, ongeacht hoe lang ’t duurt. Met interesse en een niet aflaatbaar enthousiasme heb ik mij ingeschreven voor de Bemiddelaarverkiezingen. Mijn drive om mensen te helpen als toevoeging aan mijn hobby, mijn sterke eigenschappen optimaal benutten en nóg meer plezier in Quizlet dan ik nu al heb? Zeker weten dat ik ervoor ga!

    Succes!!

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:06 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 okt 2012 - 20:41 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    FIRST! Lol. Vond ik leuk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Second! Mwuahaha. Waar zijn de vragen? Wbw.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 19:21 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat was snel :')
    Iemand nog vragen? Anders ga ik nu mijn huiswerk maken, haha.


    #WWED - What Would Emma Do?

    wauw, zo snel al?


    -

    Stel dat jij gekozen zou worden als bemiddelaar, welk persoon uit deze lijst zou je dan het liefst naast je hebben staan als collega?


    Ik heb niet echt een voorkeur, maar het zou geweldig zijn om met Stephanie (Journalist) te kunnen werken, omdat we elkaar wat beter kennen en kunnen inschatten. Dat is wel eerder een soort droom...
    Ook Alwin zou leuk zijn, omdat hij ongelofelijk grappig kan zijn en toch de dingen zo goed en serieus kan verwoorden dat niemand hem iets kan verwijten.

    Stel er is een groot probleem op het forum, alleen jij alleen kan het niet in je eentje het oplossen. Kan je dan samenwerken met een andere bemiddelaar om het probleem op te lossen?


    Ik zou sowieso liever samenwerken, ook in kleine dingen, omdat je met twee altijd sterker staat. Het trousens ook leuker om met twee te kunnen werken, aangenamen, met twee mis je ook minder. Maar ik zou het heel graag doen, dat zou zeker geen probleem zijn.

    Wat is die ene eigenschap van jou die jou tot een goede bemiddelaar zou maken, die het verschil maakt?

    Ik geef niet op, ik ga door en als iemand helemaal niet tevreden is, zal ik verder zoeken naar een betere oplossing.
    Verder kijk ik helemaal niet zwart-wit, ik zie alles van beide kanten, bekijk het goed, want er is bijna geen enkel geval waarin één iemand helemaal gelijk heeft.

    Waar zouden jullie eerder naar luisteren bij het maken van keuzes, je hart of je verstand?

    Ik negeer mijn hart zo vaak mogelijk, het is ongelofelijk dom. Zoals ik al zei, zoveel mogelijk, want meestal gebruik ik een combinatie van beiden waarbij mijn verstand overheerst, maar mijn hart ook een beetje inspraak krijgt.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Wow, dat ging snel.

    Wel deze kandidaat gaat zo verder werken dus als er nog vragen zijn, dit is het moment :3


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijns topics.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik zie dat er alweer wat vragen zijn gesteld, maar ik ga eerst mijn kamer stofzuigen en dan eis ik de laptop op en ga ik die vragen rustig beantwoorden ^^
    Oh, en Nynk: ik zal mijn aanmelding naar je opsturen, als de moderators dit goed vinden?


    Deep inside, I've never felt alive

    Mag ik mijn motivatie opsturen?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Misschien een handig overzichtje

    Balance schreef:
    Vraagje aan iedereen: wat onderscheid jou van de rest van de kandidaten? (cat)
    Persoonlijk vind ik dit een moeilijk vraag, nu ik mijn tegen kandidaten zie, weet ik dat dit een moeilijke race zal worden, maar toch blijf ik in mijn ogen nog steeds een geschikte kandidaat. Ik zit in een studentenvereniging en werk dus continu voor andere mensen. Dit doe ik graag en ik hou er van om iets leuks voor hen te organiseren of hen te helpen met dingen. Werken in groep kan ik dus zeker en ik kan ook werken om een ander te plezieren. Daarnaast ben ik twintig en heb ik behoorlijk al wat om mijn kerfstok staan. Jullie kennen mijn thuissituatie niet en dat is ook privé, maar ik kan je zeggen dat ik zeker volwassen genoeg ben voor deze functie. Dit neemt niet weg dat ik geen lol meer kan hebben en niet met jongere mensen omga.
    Ik ben behulpzaam en help graag mensen in zover het mogelijk is. Op het forum kan ik ook maar mijn eigen mening geven en moet de persoon zelf nog steeds de knoop doorhakken, maar de juiste woorden kan een mens al veranderen en voor een waardig gevoel zorgen. Ik heb ook niet op alles een antwoord en ik ben nog nooit bemiddelaar geweest, maar dat houdt niet weg dat ik niet open sta om al dit te proberen en er het best van te maken. Ik wil echt iets terug doen voor Quizlet als site als naar de leden toe en ik hoop dat ik het vertrouwen van de leden kan wekken. Ik kan een neutraal iemand zijn en ik kan voor mezelf beslissen wanneer ik professioneel moet optreden en wanneer ik wat losser kan zijn. Niet iedereen ziet mij misschien als de geschiktste kandidaat, maar ik ben op een leeftijd gekomen dat ik professioneel met informatie kan omgaan en problemen op een goede manier kan aanpakken.

    Ik weet niet of dit echt een antwoord op je vraag is, maar hopelijk weet ik je er wel mee te overtuigen.

    Camui schreef:
    Ik hoop dat deze vraag nog niet gesteld is, alhoewel ik er al een klein beetje antwoord op heb gekregen.

    Aan iedereen,
    Stel je voor: Eén van de users is je beste vriend(in) heeft ruzie met een andere user hierop quizlet en juist jij wordt (natuurlijk) gevraagd om te bemiddelen tussen de 2(of meerdere), wat ga jij doen of hoe ga je dit aanpakken?
    Eerlijk gezegd zou ik eerst vragen of een andere bemiddelaar het kan oplossen omdat ik niet als een partijkiezer wil overkomen. Uiteindelijk is bemiddelen niet gelijk aan partijkiezen. Jij moet de mensen helpen een ruzie op te lossen, niet te verergeren. Ik zou beide personen hun zegje laten doen en de verhalen met elkaar vergelijken. Indien er verschillen zijn, zou ik daar eerst naar spitten. Het is nu eenmaal zo dat mensen vaak hun slechte eigenschappen schrappen in een verhaal. Daarna zou ik gewoon een oplossing zoeken. Of het nu een vriendin is of niet, het probleem moet opgelost worden en beide personen moeten er iets bij gewonnen hebben. Het is natuurlijk nogal moeilijk om dit klakkeloos nu zo te zeggen, want je hebt natuurlijk totaal geen idee waarover het gaat en wat de tegenantwoorden zijn. Ik vermoed dat alles uiteindelijk van de situatie afhangt.

    Audacity schreef:
    Aan alle kandidaten: Hoe reageren jullie op ruzies in real life?

    Dat hangt echt van de situatie af en kan je volgens mij niet zo goed vergelijken met Quizlet. In echte ruzies ken je zo goed als iedereen, terwijl hier amper vrienden van me zitten. Sommige ruzies laat ik gewoon aan me voorbij gaan terwijl ik bij andere wel een partij kies omdat je weet wie wat heeft misdaan en wat wel en niet door de beugel komt. Soms ben je ook de persoon die een luistert oor is voor de mensen die ruzie maken. Hier op quizlet ken ik de meeste users niet dus dan kan ik niet echt een partij kiezen en zal ik voornamelijk het luistert oor zijn en degene die probeert een ruzie op te lossen. Zelf maak ik niet echt ruzie en zijn het vaak meningsverschillen en iedereen weet wel hoe een ruzie met een zus er uit ziet.

    Merrow schreef:
    (...)
    Dus ik heb ook een vraag en misschien zal het niet de meest originele zijn, maar wat zijn je slechte eigenschappen, hetgeen waar je niet goed in bent of vreest te zijn - met betrekking tot het bemiddelen?
    Een slechte eigenschap van mij is dat ik een uitgesproken mening heb. Op zich is daar niks mis mee, maar soms komt deze iets te scherp over ook al is dat niet de bedoeling. In het echte leven trek ik mij ook erg van de dingen aan, maar op het internet is dat vooral verwaarloosbaar. Iemand anders vroeg ook deze vraag, dus bij deze heb je daar ook een antwoord op.

    Vraag aan alle kandidaten:
    Waarom moet ik niet op jou stemmen?
    Ik zou niet weten waarom je niet op mij zou moeten stemmen. Mijn missie in deze opdracht is om een bemiddelaar te worden, dus ik zou niet weten waarom ik mezelf het minst populair zou moeten maken. (:

    Mockingjayz schreef:
    ik heb toch een vraagje: waarom willen jullie bemiddelaar worden? Wat haalde jullie belangstelling hiervoor op?
    Liever geen antwoorden zoals: om conflicten te oplossen enzoo.
    Ik zit nu al 5 jaar lang op Quizlet en ik wil iets terug doen voor Quizlet. Ik spendeer redelijk wat tijd op deze site en wil het in iets productief omzetten. Mik ik dan op gelijk welke functie? Nee!
    Ik heb niks aan verhalen verbeteren, daar ben ik niet voor gemaakt. Ik wil iemand zijn die problemen kan oplossen en op het eind van de dag een glimlach op een gezicht tovert. Mik ik op de extra'tjes aan deze functie? Nee! Ik ben gewend om te werken en er niks voor terug te krijgen. Iedere week vergaderen, lange shiften op feestjes draaien, om dan nog maar over je functie te zwijgen. Hiervoor krijg ik zo goed als niks, buiten complimentjes van de leden. Ik wil dus vooral iets terug doen voor Quizlet en haar leden.

    nerveus schreef:
    Vraag aan alle kandidaten :
    Stel dat er een ruzie is, met de ene user ben je bevriend en met de andere user totaal niet, daar irriteer je je dood aan. Hoe los je dit dan op? Zou je partij trekken? Zou je een compromis sluiten? Hoe zouden jullie dit aanpakken?
    Op pagina 9 in het eerste topic heb ik een gelijkaardige vraag beantwoord. Indien dat antwoord niet voldoende is, laat je het maar weten. (:

    Omnivium schreef:
    Aan de mannen: Waarom denken jullie dat je als man in je voordeel bent om bemiddelaar te zijn?
    Aan de vrouwen: Waarom denken jullie dat je als vrouw in je voordeel bent om bemiddelaar te zijn?
    Een beetje een vaag antwoord, maar de site bestaat voornamelijk uit vrouwen. Daar hebben de vrouwen misschien een pluspuntje bij, maar aan de andere kant trekken de jongens zich vast minder van problemen aan. Maar er waren vroeger mannelijke en vrouwelijke mods en uit het verleden is dus bewezen dat het geslacht er echt niet toe doet.

    Lilia schreef:
    Ik heb ook even een vraagje aan alle kandidaten. Kunnen jullie de verantwoordelijkheid aan? Het is niet dat ik jullie onderschat, maar bemiddelaar zijn is een taak waar - denk ik - die veel van je vraagt.
    Ja ik denk het wel. Het klinkt misschien cliché dat ik er terug op kom, maar ik zit in een studentenvereniging, dus verantwoordelijkheid heb ik daar ook nodig. Natuurlijk kom ik daar in contact met mensen terwijl dit allemaal over het internet is, maar ik ben er van overtuigd dat op dat vlak de draad zeer fijn is.

    Longclaw schreef:
    Situatie: Je werkt in een groep gezamenlijk aan een project. Het samenwerken verloopt niet soepel en er vindt eigenlijk een tweedeling plaats in de groep. De ergernissen stapelen zich op en je besluit om ene groepslid aan te spreken op zijn, voor jou onacceptabele, gedrag. Hoe pak je dit aan? En stel dat datzelfde groepslid niks wil aannemen, hoe handel je dan?

    Edit: typ je reactie hoe je in het eerste geval zou reageren.


    (wbw)
    Ik ben automatisch al een behoorlijke leiderstype als het op projecten aankomt en ben zulke situaties dus wel een beetje gewoon. Als iemand niet goed werkt probeer ik dat rustig te zeggen. Ik stel dan vaak ook voor aan die persoon om bepaalde onderdelen op te zoeken en samen te stellen. Ik heb er niks op tegen om het totale packet nog eens te behandelen, maar de inbreng moet van alle kanten komen en ik zal dus ook blijven vragen naar hun deeltjes. Dit kan soms vervelend worden, maar soms is blijven vragen, de enige manier om vordering te zien. Indien die persoon verder nog steeds vertikt iets te maken voor het project, spreek ik de leerkracht daar over aan. Het is namelijk niet eerlijk dat een ander met jouw werk gaat gaan lopen. Ik help graag mensen, maar er mag niet van mij geprofiteerd worden.

    Peacekeeper schreef:
    (...)
    Mmmm. *zoekt naar vragen voor sollicitatiegesprekken*
    Google is my best friend!
    Wil je melk en suiker bij de koffie?
    Oké, lol, joke. Hier komt een serieuze vraag:
    Stel dat jij gekozen zou worden als bemiddelaar, welk persoon uit deze lijst zou je dan het liefst naast je hebben staan als collega?
    Ik twijfel tussen Mordin en Aragog. Mordin is dan wel vaak losbandig op het forum, maar hij kan snel zijn schakel omdraaien en bloedserieus worden. Daarom vind ik hem echt geschikt. Bemiddelaars zijn tenslotte users op Quizlet en mogen hier ook hun fun hebben, maar je moet weten wanneer je je naar je functie moet gedragen en wanneer je er van kan afwijken.
    Aragog ken ik dan wel niet zo goed, maar haar gedraag vind ik zeker niet storend op het forum. Ze doet ook aan een wedstrijd van mij mee en eerlijk gezegd heb ik nooit problemen met haar. Ze is vriendelijk en reageert voornamelijk altijd goed op toestanden.

    Ik schrijf enkel deze personen op omdat ik hen het best 'ken'. Sommige op de lijst ken ik zelf niet van op het forum, dus daar kan ik dan moeilijk op oordelen, maar zoals ik in mijn ander antwoord heb gezegd, leer je elkaar uiteindelijk met de tijd kennen.

    Insano schreef:
    Ik heb er ook eentje. ^^

    Stel er is een groot probleem op het forum, alleen jij alleen kan het niet in je eentje het oplossen. Kan je dan samenwerken met een andere bemiddelaar om het probleem op te lossen?

    Als deze vraag al is gesteld, dan sorry. XD
    Waarom niet. Bemiddelaar zijn is een deel van de crew en een crew staat gelijk aan samenwerking. Ik zou het juist fijner vinden om als team te werken dan dat ik er alleen voor sta. Ik kan heb geen antwoord op alle problemen en mijn tegenkandidaten ook niet, maar als team heb je meer kans dat je elkaar aanvult. Ik ken dan wel niet alle deelnemers, maar met de tijd kan je elkaar leren kennen en zal je hoe dan ook op elkaar kunnen vertrouwen. Je blijft namelijk samen de fundering van de site.

    Longclaw schreef:
    Wat is die ene eigenschap van jou die jou tot een goede bemiddelaar zou maken, die het verschil maakt :Y)
    Voor mij ook vooral het doorzettingsvermogen. Als ik iets wil, dan ga ik er ook voor. Ik ben ook behoorlijk perfectionistisch, dus ik zorgt altijd dat alles in de puntjes in orde is. Als bemiddelaar zou ik dus zeker willen dat beide leden zich goed voelen bij het eindresultaat. Zoniet, zal ik proberen naar de beste oplossing te zoeken voor beiden. Ik zou ook zaken zo snel mogelijk willen behandelen en niet naar achteren willen schuiven.
    Verder kan ik ook behoorlijk neutraal optreden als dat nodig is. Ik ben iemand met een uitgesproken mening en zal die dan ook niet wegstoppen, maar ik weet wanneer ik onpartijdig moet optreden. Als bemiddelaar moet je er voor zorgen dat de problemen van beide leden opgelost worden en kan je dus ook geen kanten gaan kiezen.

    Endure schreef:
    Haha, iedereen ging zichzelf aan me voorstellen, wat sketig :Y)
    Ik heb inmiddels dus wel gestemd (:
    En dan zal ik ook maar emteen een vraag voor jullie verzinnen, maar of ie al gesteld is weet ik niet, aangezien ik dit niet echt gevolgd heb:

    Waar zouden jullie eerder naar luisteren bij het maken van keuzes, je hart of je verstand?
    Dat hangt echt van de situaties af. Ik denk dat hier naar je verstand luisteren het beste is. Je moet je professioneel kunnen gedragen en je emoties dus uit de strijd kunnen laten al is het natuurlijk niet de bedoeling om als een bulldozer over te komen. Naar je hart luisteren zal dus waarschijnlijk ook wel een grote rol spelen. Ik denk dat het eerder een combinatie van de twee is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waarom o waarom heb ik mijn brief niet opgeslagen? Is mijn brief ergens in he archief? Ik wil die graaag bewaren en als het mag op verzoek naar users sturen. :W


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Stiekem ga ik dit nog even volgen tot ik mijn keuze heb gemaakt. (verkleedde 'mijn topics' bericht. -wbw-)

    Oké, ik heb eindelijk gestemd! Nu kan ik met een gerust hart dit topic vergeten en wachten op de groene namen. ^^

    Lilia schreef:
    Oké, ik heb eindelijk gestemd! Nu kan ik met een gerust hart dit topic vergeten en wachten op de groene namen. ^^


    In ieder geval ben je er uit. Ik hadook telkens: God, Myke, je hebt één stem, die moet je gebruiken. En Sofie was de gelukkige! *O*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Over die aanmeldingen/motivaties, nog niet versturen alleszins, wij zijn nog een beetje aan het discussiëren =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay