• Beste users!

    Hier onder staan de 10 users die door zijn naar de volgende ronde! Zij hebben elk een stukje geschreven, om jou te overtuigen. Hier kan je gebruik van maken voor je je stem uitbrengt.

    * De namen van deze kandidaten staan op alfabetische volgorde.
    * De 10 kandidaten wisten niet van elkaar dat zij door waren, en hebben hun stukje dus helemaal zelf geschreven en ingestuurd.
    * De kandidaten mogen zichzelf alleen in dit topic promoten door vragen te beantwoorden. Stel dus vooral veel vragen, in het algemeen of aan een specifieke kandidaat, in dit topic! Stem-op-mij topics zijn dus niet toegestaan, net als elke andere promotie op Quizlet of buiten Quizlet.
    * We controleren de stemmen op fraude.
    * We weten nog niet hoeveel kandidaten bemiddelaar worden.
    * We weten nog niet precies tot wanneer jullie mogen stemmen, maar in ieder geval één week. Je hoeft dus niet gelijk te stemmen! De definitieve laatste dag dat je kan stemmen word nog bekend gemaakt.

    Klik HIER voor de poll!
    De poll zal geopend zijn tot maandag 22 oktober 2012. Hij wordt gesloten om 17.00 uur
    Verzoek: niet in het topic zetten op wie je gestemd hebt en als je dit wel hebt gedaan dit uit je bericht verwijderen alsjeblieft. Dit omdat het de verkiezingsuitslag zou kunnen beïnvloeden.

    We hebben besloten dat jullie je aanmeldingsformulieren niet door mogen sturen.


    Lieve Q-ers,
    Wat voel ik me vereerd dat ik door de ronde heen ben!
    Ik kan niet wachten om jullie te helpen. Het lijkt me geweldig om te doen!
    Ik heb het idee dat ik hiervan ga leren. Iedereen heeft natuurlijk een (net) andere manier van communiceren. Het zoeken naar de juiste woorden tijdens het bemiddelen geven mij de uitdaging om mensen op andere manieren te benaderen. Het is belangrijk dat users met gemak op iemand af kunnen stappen, zonder te aarzelen, dat er iemand is die ze in vertrouwen kunnen nemen. Ik ben er graag voor jullie! (:

    2. BLOF
    Quizlet is een plaats waar veel vrienden elkaar hebben ontmoet en waar mensen steun kunnen verlenen aan elkaar. Het is er gezellig, maar met zo veel mensen bijeen, is het naïef om te verwachten dat alles altijd vredig zal verlopen. Daarom zou ik graag bemiddelaar willen zijn, om er samen met anderen voor te zorgen dat het ook zo blijft. Het oplossen van conflicten mag dan wel de taak van een bemiddelaar zijn, we hebben zelf in de hand hoe we iemand behandelen.

    Hallo mede-Quizletters! Ik ben Freya en ik zou heel graag bemiddelaar worden om de sfeer hier op Q goed te houden, zodat het voor iedereen aangenaam is. Ik ben een eerlijk, maar altijd rustig en zo beleefd mogelijk persoon. Ik kan er helemaal niet tegen dat er veroordeeld wordt door mensen die er niets van weten, dus luister ik altijd eerst naar iedereens verhaal en probeer een zo goed mogelijke compromis te sluiten voor beide partijen. Verder kunnen jullie met al je problemen –in de functie of niet – bij mij terecht, ik zal altijd luisteren en proberen helpen! Succes iedereen!

    4. Thornfield (Journalist)
    Let’s start with hello,
    Mijn naam is Stephanie, maar iedereen spreekt me aan met Em. Ik ben een schrijver, een dromer en een fervent piano speler. De reden dat ik graag bemiddelaar wil worden is omdat ik ervan hou om problemen op te lossen tussen mensen op een manier dat beide partijen er baat bij hebben. Ook wil ik gigantisch graag iets bijdragen aan quizlet en meer specifiek aan de sfeer op quizlet. Voor de rest valt er niet zoveel meer te vertellen over mij, ik hou van lezen, geschiedenis en muziek.

    Wel hallo,
    ik ben Junns. Ik ben 17 jaar, streef er ooit naar een boek te schrijven en heb een enorme liefde voor koekjes.
    Quizlet is voor mij de plek waar ik mezelf kan zijn en me daar niet voor hoef te schamen. Hier wordt ik geaccepteerd zoals ik ben. En ik wil graag dat anderen zich hier ook geaccepteerd voelen en dat niemand zich hoeft te schamen voor wie diegene is en dat Quizlet voor anderen net zo'n veilige haven is als voor mij. En ik zou heel graag daarbij helpen.

    Ik ben Alwin, 20 jaar en ik wil graag bemiddelaar worden. Sommigen van jullie zullen misschien twijfelen of ik dat kan, maar ik heb ook een serieuze kant. Bemiddelen is voor mij een uitdaging, een kans om dingen op te lossen die mis gaan. Er komen regelmatig ruzies voorbij of heftige reacties op het forum en er zijn nog veel meer ruzies die via privebericht en gastenboek gevoerd worden. Mensen worden gepest en vriendschappen gaan verloren. Ik wil op die momenten kunnen bemiddelen en de ruzies beëindigen, tot tevredenheid van alle partijen.

    Vorig academiejaar was ik Scriptor bij een studentenvereniging dus ik weet wat werken is. Je bent de hele tijd bezig om het beste voor je leden te verwezenlijken en ik wil dat op Quizlet ook kunnen doen. Wanneer iemand om hulp vraagt, sta ik dus zeker klaar om deze persoon te helpen. Zelf met een mod heb ik al serieuze en leerrijke conversaties gehad. Dit pakte ik op een volwassen en rustige manier aan. Door op een aangename manier met de users te praten, leg je het vertrouwen en dat is nu net het belangrijkste; je moet een vertrouwenspersoon zijn.

    8. Blanes (Sandrachips)
    Ten eerste wil ik even vermelden dat ik ongelooflijk blij ben dat ik deze kans krijg en ik zou me dan ook 100% inzetten voor een functie als bemiddelaar. Ik zal jullie, alle users, niet teleurstellen en op elk moment voor jullie klaarstaan! Ik ben iemand die het werk als bemiddelaar altijd serieus behandel en het vol enthousiasme blijft doen.
    Verder ben ik onpartijdig en betrouwbaar, eigenschappen die toch wel belangrijk zijn bij een taak als bemiddelaar.
    Ik hoop dat ik jullie de volgende keer kan aanspreken als bemiddelaar! Dank jullie wel!

    Als er iets in mijn oerinstinct zit, is dat ik haat als er ergens een rotsfeer is. Ik deins dan ook het liefst niet terug om als ‘bemiddelaar’ op te treden tussen twee mensen, als deze ruzie hebben. Daarom ook dat ik voor een gezellige sfeer op Quizlet ga en dus hard mijn best zal doen om dat te behouden!

    10. Uppsala (Sverige)
    Mensen zeggen vaak dat één van mijn sterkste eigenschappen behulpzaamheid is. En dat ik een creatieve denker ben en zoek naar oplossingen die soms out of de box zijn. Ik ben koppig en eigenwijs; wil alles zelf doen en ontdekken, ongeacht hoe lang ’t duurt. Met interesse en een niet aflaatbaar enthousiasme heb ik mij ingeschreven voor de Bemiddelaarverkiezingen. Mijn drive om mensen te helpen als toevoeging aan mijn hobby, mijn sterke eigenschappen optimaal benutten en nóg meer plezier in Quizlet dan ik nu al heb? Zeker weten dat ik ervoor ga!

    Succes!!

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:06 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 okt 2012 - 20:41 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Barnabas schreef:
    Hebben jullie eigenlijk wel genoeg tijd voor dit baantje? ^^


    Ik heb meer dan tijd genoeg (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Barnabas schreef:
    Hebben jullie eigenlijk wel genoeg tijd voor dit baantje? ^^


    Ik heb natuurlijk ook school, maar weinig sociaal leven, dus anders dan geïrriteerd zijn door mijn zusje heb ik niets te doen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Zijn er nog vragen? (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Ik heb natuurlijk ook school, maar weinig sociaal leven, dus anders dan geïrriteerd zijn door mijn zusje heb ik niets te doen.

    Even de advocaat van de duivel:
    Als je niet veel met vrienden omgaat, buiten school, hoe heb je dan de menselijke kennis om problemen hier op te lossen?


    I am an idiot, I move.

    Snark schreef:
    (...)
    Even de advocaat van de duivel:
    Als je niet veel met vrienden omgaat, buiten school, hoe heb je dan de menselijke kennis om problemen hier op te lossen?


    Haha, ik bedoelde eerder dat ik niet uitga omdat ik in mijn eigen stad niemand ken en de stad waar ik naar school ga nogal ver is om zo laat terug te keren. Ik ga met best veel mensen om hoor, ik zit gewoon niet iedere week op een groepsmeeting van de hele vriendengroep. Ik heb een redelijk uitgebreid vriendenbestand qua types, van alles wat, maar ik ben gewoon niet altijd bij iedereen.
    Verder ben ik ook eerder internet sociaal, want tja, ik mag nog geen auto en in deze uithoek rijdt er geen bus...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Miep miep! nog maar 4 dagen om te stemmen en ook ik moet nog besluiten D:

    heeft er trouwens nog iemand vragen?


    quidquid excusatio prandium pro

    Oké, ik heb dit helemaal gemist, en ik heb ook geen idee waar the fuck dit over gaat. Iemand uitleg? :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lenah schreef:
    Oké, ik heb dit helemaal gemist, en ik heb ook geen idee waar the fuck dit over gaat. Iemand uitleg? :'D


    Lees de beginpost door! :P

    Maar er zijn dus nu bemiddelaarsverkiezingen aan de gang. Er zijn 10 kandidaten, en ieder van die tien staan in de beginpost met een korte uitleg over wie ze zijn en hun motivatie. Om te stemmen is er een poll die de 22e wordt gesloten, link daarnaar staat in beginpost.

    Bemiddelaars bemiddelen als er ruzie is tussen users en dergelijke. De laatste bemiddelaar is al een tijde weg helaas, maar vroeger waren het de users met een groene naam.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Lees de beginpost door! :P

    Maar er zijn dus nu bemiddelaarsverkiezingen aan de gang. Er zijn 10 kandidaten, en ieder van die tien staan in de beginpost met een korte uitleg over wie ze zijn en hun motivatie. Om te stemmen is er een poll die de 22e wordt gesloten, link daarnaar staat in beginpost.

    Bemiddelaars bemiddelen als er ruzie is tussen users en dergelijke. De laatste bemiddelaar is al een tijde weg helaas, maar vroeger waren het de users met een groene naam.

    Oké, ik had niet helemaal door dat wij zelf mochten stemmen op de bemiddelaars, haha.
    En ik geloof dat ik de laatste nog meegemaakt heb. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lenah schreef:
    (...)
    Oké, ik had niet helemaal door dat wij zelf mochten stemmen op de bemiddelaars, haha.
    En ik geloof dat ik de laatste nog meegemaakt heb. :'D


    De vorige bemiddelaar, Groene Sam, is een paar maandjes geleden pas gestopt en is nog steeds op quizlet, dus dat kan best ^^
    Maar nu weet je dat je mag stemmen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Lenah schreef:
    (...)
    Oké, ik had niet helemaal door dat wij zelf mochten stemmen op de bemiddelaars, haha.
    En ik geloof dat ik de laatste nog meegemaakt heb. :'D
    Als je de topics doorloop kan je een heleboel vragen zien die de kandidaten hebben beantwoord, dus als je zou willen stemmen, maar je weet niet op wie, kan je dat altijd eens doornemen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Stiekem wacht ik tot ik de 300e stemmer kan zijn.... Dat zou mijn leven compleet maken (cat)


    Maar serieus, ik ben er nog niet uit op wie ik ga stemmen. Ik vind het lastig kiezen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Meh, een aantal mensen stemmen gewoon random. -dat zie je ook aan de reacties, lol- Laten de mods die stemmen waarvan ze weten dat ze niet serieus zijn wel of niet meetellen? -niet dat 5 stemmen of zo zoveel uitmaken, maar toch-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Michifu schreef:
    Meh, een aantal mensen stemmen gewoon random. -dat zie je ook aan de reacties, lol- Laten de mods die stemmen waarvan ze weten dat ze niet serieus zijn wel of niet meetellen? -niet dat 5 stemmen of zo zoveel uitmaken, maar toch-
    Ik denk niet dat ze echt kunnen nagaan wie serieus stemt en wie niet. Als je tijdens een verkiezing random een lijst kleurt, telt jouw stem namelijk ook. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal altijd en daar kan je moeilijk iets aan doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mocht je nou wel of niet aangeven tussen wie je twijfelt?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.