• Yoooo people! (:

    Ik vroeg me af of er iemand een cover voor mij kan maken, aangezien ik dat dus echt niet kan haha. Er hoeft geen titel op, want die heb ik nog niet. Verder zijn er niet echt eisen aan verbonden, zolang deze plaatjes er maar op staan. Alvast super bedankt! _O_







    4

    (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik zal kijken wat ik voor je kan doen :]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    ik zal kijken wat ik voor je kan doen :]


    Yeah, thanks! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    oké, hij is misschien niet geheel duidelijk... dus ik hoor graag wat je ervan vind :] als je wilt dat ik er iets aan verander, dan kan ik het altijd nog proberen.
    Het plaatje is aanklikbaar voor de grotere versie.


    Credendo Vides

    Ik weet dat die van mij lang niet zo goed is, maarja.


    Klik


    I'm a fighter, let me go.

    Is dit misschien wat?



    En hier kan je klikken voor groter. x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    haha Sanne ik wil best wat voor je proberen, maar geloof me, dat wil je niet (:


    Miep

    Ik wil ook gerust nog een poging wagen, maar gezien er al anderen zijn, weet ik niet of het heel hard nodig is ^_^
    Dit is namelijk mijn stijl van blenden en ik weet dus niet of je het iets vind.



    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik wil ook gerust nog een poging wagen, maar gezien er al anderen zijn, weet ik niet of het heel hard nodig is ^_^
    Dit is namelijk mijn stijl van blenden en ik weet dus niet of je het iets vind.




    Woooow die van jou zijn wel echt super goed! Als je het wil, mag je het van mij proberen want ze zijn echt mooi. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Woooow die van jou zijn wel echt super goed! Als je het wil, mag je het van mij proberen want ze zijn echt mooi. (:


    Thnx, dan ga ik vandaag eraan werken want normaal gezien moet ik er wel tijd voor hebben. De weekenden zijn bij mij namelijk altijd behoorlijk druk en vol XD M'n vriend moest toevallig vandaag ook nog werken, dus er staan geen familiebezoeken op de planning XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Voor covers gebruik ik nooit enorme formaten aangezien dit de kwaliteit van de plaatjes aantast en vanwege het simpele feit dat enorme formaten toch niet hier op Quizlet werkt :3

    Ik heb m'n eigen standaard voor covers aangehouden en een iets grotere aangezien niet iedereen van klein formaat houdt. Ook heb ik bij beiden een 'fake'titel geplaatst zodat je kan zien hoe het er met titel uit zou kunnen zien ^_^


    Met 'fake' titel

    Iets groter formaat
    Met 'fake' titel

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 13:26 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”