• Morgenochtend zal Q een tijdje down zijn ivm het invoeren van het nieuwe design!

Hoelang gaat dat duren
    Moeilijk te voorspellen. Waarschijnlijk heb ik een uurtje nodig om de laatste belangrijke dingen veranderingen te maken en alles over te zetten. Daarna zal ik op alle (!) pagina's wat kleine dingetjes moeten veranderen, maar daarvoor hoeft de site niet meer down te zijn.

Een nieuw design? Wat is er mis met het oude?
    Verandering is altijd suf, maar dat is het huidige design ook :) Het oude design is al meer dan 5 jaar oud en is aan vervanging toe. De techniek erachter is zwaar verouderd en staat nieuwe functies in de weg. Het nieuwe design zal een stuk sneller en flexibeler zijn. Het past zich bijvoorbeeld netjes aan op een tablet of mobiel.

Ik wil geen vernieuwing!
    Dat zeiden ze in 2004 ook en toen zag de site er zo uit:
    http://web.archive.org/web/20041130074955/http://www.quizlet.nl/

Dit is mijn signature...

Ik heb twee kleine dingetjes gevonden, Rutger.

Wanneer je een hoofdstuk aanpast staat de afbeelding helemaal links, in plaats van gecentreerd. Ik weet niet of dat de bedoeling is, maar het ziet er een beetje raar uit, vooral omdat [foto aanpassen] wel in het midden staat.

Verder blijven als je een template gebruikt de opsommingstekens bij "Stories van ..." groen, in plaats van dat ze in de kleur van de template komen te staan, hoewel ik wel bij beide opties een kleur heb gekozen. Hier een printscreen van wat ik bedoel. In ieder geval is dit bij stories zo; ik heb het nog niet bij quizzen of gedichten geprobeerd.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Wiarda schreef:
    (...)
    O, ik denk dat ik al weet wat er aan de hand is. Ik heb een notebook (kleine laptop) met een diagonaal van 10,1 inches. Dat is behoorlijk wat kleiner dan een normale laptop, waardoor bij mij de grijze achtergrond afvalt en ik alleen een klein wit randje zie aan de buitenkanten van het forum, etc. (:

Ik heb precies hetzelfde!
    Het beeld is ook ineens mega-groot :|
    Maar ik vind het wel leuk^^
    Zal wel even wennen zijn!

It's never gonna happen, Guys.

Roxas schreef:
    (...)

Ik heb precies hetzelfde!
    Het beeld is ook ineens mega-groot :|
    Maar ik vind het wel leuk^^
    Zal wel even wennen zijn!

Dat het beeld groter is, is de bedoeling. De hele inhoud is nu breder omdat die balk aan de linkerkant weg is. ^^

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Het is echt heel mooi geworden!

The odds are néver in our favor.

Ik vind het nu totaal niets, maar t is vast effe wennen (;

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Huh, de plaatjes zijn in een keer kleiner geworden, klopt dat?

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Even wennen, maar ik vind het wel geslaagd! :')

Birds born in a cage think flying is an illness.

Schrok me rot ineens. Ik daxt oh nee Q is gehackt! Gelukkig niet pfieuw :3
    Een probleem mijn DS reageerd net meer op Q :s

Ich liebe dich 27.12.23

Amicis schreef:

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

Dit is echt wennen O.O

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Voor op de iPod is het zeker weten fijner.

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Trouwens, héél fijn dat er geen randjes meer om de afbeeldingen zitten _O_

"I shut my eyes in order to see.'

Ik mis het vorige al...(huil), hopelijk word ik dit snel normaal!
    Ik wilde dat ik nu pas op Q zat en dat ik geen heimwee had :D

I wanna be a wizard!

Ik schrok me helemaal kapot net. echt waar
    en ik vind het ook nog heel raar maar ik vind het wel veel mooier (:

Miep

Amicis schreef:

Quiet the mind, and the soul will speak.