• Welke jas draag jij op 't moment? Ik nl. nog steeds mijn zomerjas D: Vind 't zo moeilijk om te bepalen wanneer ik moet wisselen van jas :Y) Deze periode is wat dat betreft echt zo'n grijs gebied...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:53 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Voorlopig nog gewoon een leren jack, maar ik denk dat ik een van deze dagen mijn winterjas maar eens uit de kast ga halen.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik zit ook te twijfelen welke jas ik aan moet x]. Ik denk dat ik in ieder geval deze week nog gewoon m'n wat dikkere leren jack blijf dragen, de ander is wel echt te dun.
    Wie draagt er eigenlijk al handschoenen? Mijn handen zijn echt bevroren als ik op school aankom, en ik hoef maar vijf minuten te fietsen D:


    i put the fun in funeral

    Zomerjas. Helaas, ik mag van mijn ouders mijn winterjas nog niet aan. Maar god, wat heb ik het 's ochtends koud!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    VEST. Ik draag geen jas in de lente en in de herfst. Een vest zit er gewoon nét tussenin. Per-fect-os.


    The show must go on.

    Omdat het koud was vanochtend heb ik mijn winterjas aan.

    Audacity schreef:
    Ik zit ook te twijfelen welke jas ik aan moet x]. Ik denk dat ik in ieder geval deze week nog gewoon m'n wat dikkere leren jack blijf dragen, de ander is wel echt te dun.
    Wie draagt er eigenlijk al handschoenen? Mijn handen zijn echt bevroren als ik op school aankom, en ik hoef maar vijf minuten te fietsen D:

    Hele lange mouwen hier-o :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterjas. ^^

    Montmartre schreef:
    Winterjas, ik ben een ongelofelijke koukleum ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Winterjas en ik had het vanmorgen heel koud.


    Take risks and conquer your fears.

    ik ook zomerjas
    maar dan wel met een trui en vest er onder
    maar ja het is ook op mijn stage wat kouder dan thuis
    omdat er hier sporters zijn die het dan gauw warmer hebben
    vanavond draag ik wel dik aan wat ik ga achter op de scooter


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Zomerjas, ik heb het echt bloedheet als ik nu al mijn winterjas aan doe. Ik moet namelijk eerst een end lopen voordat ik op school kom. Nou, dan heb ik het zo heet dat ik écht niet zo'n winterjas aan kan.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Winterjas, want mijn zomerjas is na 4 jaar helemaal versleten.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Zomerjas, ik heb het bijna nooit koud. (:

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 15:06 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    zomerjas!


    •*• Lululu •*•

    Mijn niet heel dikke winterjas :3


    This is my singature :'D