Meeten moet kunnen, hetzij dat het op een veilige manier gebeurd. Toch zeker als het een jongen/meisje relatie betreft en het de eerste ontmoeting is. Ik kan me goed voorstellen dat je ermee inzit.
Het jammere is echter dat je vriendin zelf die beslissing maakt, jij kan enkel proberen haar te overtuigen. Logeren of bij hem thuis (alleen) meeten zou ik haar ook zeker afraden. Ik heb ook ooit es met een jongen gemeet, wel met m'n ouders van het station afgehaald en een dag doorgebracht maar op het moment dat we een wandeling samen gingen maken werd hij veel te handtastelijk. Ik had hem dan ook direct op de eerste trein terug gezet, met behulp van m'n ouders want anders had hij het me echt knap lastig gemaakt, maar goed.
Mijn huidige vriend waar ik nu 5 jaar mee verkeer en samen een zoontje mee heb, heb ik ook leren kennen via msn, hetzij wel dat mijn ouders zijn ouders hebben leren kennen via netlog en ze hebben bij een eerste ontmoeting maar direct hun dochter in de aanbieding gezet :'D
Ik heb m'n vriend eerst zo ontmoet (en al zeker niet alleen) en pas na een tweede keer ben ik blijven slapen en gewoon per toeval zijn we aan mekaar blijven plakken Maarja, dat is natuurlijk toch net iets anders dan een compleet compleet vreemde aangezien mijn ouders zijn ouders al een keer ontmoet hadden.
Ik zou zeker nog es met haar praten erover en haar proberen te overtuigen dat ze gerust kan meeten (wel altijd zorgen dat er mensen in de buurt zijn en dat ze niet alleen is) bijvoorbeeld een bios afspraak of ergens een hapje eten ofzo en dat ze - als het meevalt - gewoon naar huis gaat, het laat bezinken en dan pas besluit een 2de keer iets te gaan doen en dat ze dan een nacht blijft slapen. Al is dit ook niet altijd even safe aangezien iemand zich beter voor kan doen dan dat hij is.
Maar meer dan erover praten met je vriendin en haar proberen te overtuigen kan je helaas niet doen. Ik wens je dan ook alvast heel veel suc6 en sterkte met de zorgen die je hebt
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”