• Hey,

    Ik weet niet helemaal zeker of ik het hier neer moet zetten, maar het lijkt me het meest logisch.

    Ik heb een vriendin en die heeft een jongen leren kennen via internet. Ze wilt nu met die jongen afspreken en bij hem logeren. Ik maak me zorgen en probeer haar over te halen niet te gaan, want ik heb genoeg verhalen gelezen over hoe het kan aflopen. Zij weet ook hoe het kan aflopen maar het lijkt haar niet zo veel te kunnen schelen.
    Weten jullie wat ik kan doen? Ik maak me echt zorgen om haar.

    X PerfectEvil


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    Mordin schreef:
    (...)

    Gratis lollie!
    Oooh, die is groot *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gelijk logeren gaat wel heel snel
    Ze kan wel gewoon met die jongen afspreken, en dan het liefst nog op een plek waar veel mensen komen

    Als je hem niet kent, hij liegt over zijn naam en woonplaats, zegt dat eigenlijk al genoeg en moet je het niet doen.
    Weten haar ouders dat ze met die jongen wil afspreken? Mijn moeder zou dat dus echt niet toestaan, of ze gaat mee om die jongen even te zien (is wel heel awkward, maar als je ouders het dan goed vinden, heb je toch vaak een soort zekerheid).
    En ga inderdaad naar een openbare plek en laat haar zeker niet in haar eentje gaan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    BLOF schreef:
    Als je hem niet kent, hij liegt over zijn naam en woonplaats, zegt dat eigenlijk al genoeg en moet je het niet doen.
    Weten haar ouders dat ze met die jongen wil afspreken? Mijn moeder zou dat dus echt niet toestaan, of ze gaat mee om die jongen even te zien (is wel heel awkward, maar als je ouders het dan goed vinden, heb je toch vaak een soort zekerheid).
    En ga inderdaad naar een openbare plek en laat haar zeker niet in haar eentje gaan.


    Haar moeder weet het niet. Ze zei dat ze het mij als enige toevertrouwde zodat tenminste iemand wist waar ze was als het fout ging.


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    PerfectEvil schreef:
    (...)

    Ja, ze heeft een foto. En als ze het goed vindt doe ik dat denk ik ook wel.


    Hmm, ik weet het niet hoor. Als ik het zo lees, lijkt het me niet de meest betrouwbare persoon die er is. Als ik haar was, zou ik hem eerst op cam willen zien voordat ik hem zou meeten. En sowieso niet alleen gaan.


    i put the fun in funeral

    Meeten moet kunnen, hetzij dat het op een veilige manier gebeurd. Toch zeker als het een jongen/meisje relatie betreft en het de eerste ontmoeting is. Ik kan me goed voorstellen dat je ermee inzit.
    Het jammere is echter dat je vriendin zelf die beslissing maakt, jij kan enkel proberen haar te overtuigen. Logeren of bij hem thuis (alleen) meeten zou ik haar ook zeker afraden. Ik heb ook ooit es met een jongen gemeet, wel met m'n ouders van het station afgehaald en een dag doorgebracht maar op het moment dat we een wandeling samen gingen maken werd hij veel te handtastelijk. Ik had hem dan ook direct op de eerste trein terug gezet, met behulp van m'n ouders want anders had hij het me echt knap lastig gemaakt, maar goed.
    Mijn huidige vriend waar ik nu 5 jaar mee verkeer en samen een zoontje mee heb, heb ik ook leren kennen via msn, hetzij wel dat mijn ouders zijn ouders hebben leren kennen via netlog en ze hebben bij een eerste ontmoeting maar direct hun dochter in de aanbieding gezet :'D
    Ik heb m'n vriend eerst zo ontmoet (en al zeker niet alleen) en pas na een tweede keer ben ik blijven slapen en gewoon per toeval zijn we aan mekaar blijven plakken ^_^ Maarja, dat is natuurlijk toch net iets anders dan een compleet compleet vreemde aangezien mijn ouders zijn ouders al een keer ontmoet hadden.

    Ik zou zeker nog es met haar praten erover en haar proberen te overtuigen dat ze gerust kan meeten (wel altijd zorgen dat er mensen in de buurt zijn en dat ze niet alleen is) bijvoorbeeld een bios afspraak of ergens een hapje eten ofzo en dat ze - als het meevalt - gewoon naar huis gaat, het laat bezinken en dan pas besluit een 2de keer iets te gaan doen en dat ze dan een nacht blijft slapen. Al is dit ook niet altijd even safe aangezien iemand zich beter voor kan doen dan dat hij is.
    Maar meer dan erover praten met je vriendin en haar proberen te overtuigen kan je helaas niet doen. Ik wens je dan ook alvast heel veel suc6 en sterkte met de zorgen die je hebt
    (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik vind dat meeten best moet kunnen, dat heb ik zelf ook wel eens gedaan, maar om meteen te blijven logeren vind ik echt te snel gaan. Misschien moet je dat tegen haar zeggen, en niet meteen het hele plan afkraken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Matsuyama schreef:
    Afspreken kan nog wel ,maar logeren is denk ik een beetje te snel.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    En? Heeft ze nog afgesproken met die jongen?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Fanning schreef:
    En? Heeft ze nog afgesproken met die jongen?


    Nee, die jongen heeft iets gezegd zodat ze niet meer wilde (ik zeg verder niet wat)


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    Vervelend voor haar, maar lijkt me toch het beste. Een jongen die alleen een foto van zichzelf geeft, maar wel logeert, lijkt mij moeilijk meteen al te vertrouwen :S.

    Toch wel zielig voor d'r.


    Tijd voor koffie.

    Blanes schreef:
    (...)Oooh, die is groot *O*


    Excuse mé, but that sounded Sooooooo wrong! xD


    Tijd voor koffie.

    Mordin schreef:
    (...)

    Eerste meeting met jongen die liegt over woonplaats en naam, en die van onbekende leeftijd is?

    Seems legit. Wss heeft ie ook nog een busje vol met gratis snoep.


    Zo'n witte waar in gekrabbelde letters 'gratis snoep' op staat (cat)

    OT: Meteen logeren? Is ze gek? Ik zou eerst meeten op een drukke plek en met een paar vriendinnen erbij.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 20:18 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mordin schreef:
    (...)

    Eerste meeting met jongen die liegt over woonplaats en naam, en die van onbekende leeftijd is?

    Seems legit. Wss heeft ie ook nog een busje vol met gratis snoep.

    I lol'd hard about this comment.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Blanes schreef:
    Ik vind logeren wel een beetje snel gaan als je elkaar nog niet hebt gezien. Ze kunnen wel gewoon meeten, vind ik. Maar zoals ik net zei, vind ik logeren een beetje snel.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.