• Hey,

    Ik weet niet helemaal zeker of ik het hier neer moet zetten, maar het lijkt me het meest logisch.

    Ik heb een vriendin en die heeft een jongen leren kennen via internet. Ze wilt nu met die jongen afspreken en bij hem logeren. Ik maak me zorgen en probeer haar over te halen niet te gaan, want ik heb genoeg verhalen gelezen over hoe het kan aflopen. Zij weet ook hoe het kan aflopen maar het lijkt haar niet zo veel te kunnen schelen.
    Weten jullie wat ik kan doen? Ik maak me echt zorgen om haar.

    X PerfectEvil


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    Ik vind logeren wel een beetje snel gaan als je elkaar nog niet hebt gezien. Ze kunnen wel gewoon meeten, vind ik. Maar zoals ik net zei, vind ik logeren een beetje snel.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    Ik vind logeren wel een beetje snel gaan als je elkaar nog niet hebt gezien. Ze kunnen wel gewoon meeten, vind ik. Maar zoals ik net zei, vind ik logeren een beetje snel.

    En het zou ook nog het beste zijn om te meeten op een openbare plek. Just in case.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Wow gelijk logeren? Ik vind afspreken niet eens zo erg. Als je naar een plek gaat waar veel mensen zijn kan er niet eens zoveel gebeuren. Waarom stel je haar dat niet voor? Of jij gaat zelf ook mee, met zijn tweeën is wel veiliger. Hoe oud is die jongen?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ellis schreef:
    (...)
    En het zou ook nog het beste zijn om te meeten op een openbare plek. Just in case.
    Jup, gewoon in het centrum van een stad of zo


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    GuitarOnFire schreef:
    Wow gelijk logeren? Ik vind afspreken niet eens zo erg. Als je naar een plek gaat waar veel mensen zijn kan er niet eens zoveel gebeuren. Waarom stel je haar dat niet voor? Of jij gaat zelf ook mee, met zijn tweeën is wel veiliger. Hoe oud is die jongen?


    Misschien wel, maar de jongen loog over woonplaats en naam. Zijn leeftijd weet ik niet.


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    PerfectEvil schreef:
    (...)

    Misschien wel, maar de jongen loog over woonplaats en naam. Zijn leeftijd weet ik niet.
    Als hij daar al over liegt, écht niet doen. Ga anders met een groepje daarheen, maar niet alleen of met z'n tweeën


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ^^ whoa, ze moet echt met meer mensen gaan, just in case


    -

    Afspreken lijkt me niet zo erg. Ik bedoel, als ik iemand van Q zou meeten, zou ik daar echt niets achter zoeken. Meteen logeren daarentegen... Ik neem aan dat ze wel eens een foto van de jongen gezien heeft of gecamd? (niet dat dat betekent dat hij 100% te vertrouwen is).
    Kan je niet meegaan met haar? Is wel een stuk veiliger, als je het niet vertrouwt.


    i put the fun in funeral

    PerfectEvil schreef:
    (...)

    Misschien wel, maar de jongen loog over woonplaats en naam. Zijn leeftijd weet ik niet.


    Eerste meeting met jongen die liegt over woonplaats en naam, en die van onbekende leeftijd is?

    Seems legit. Wss heeft ie ook nog een busje vol met gratis snoep.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Eerste meeting met jongen die liegt over woonplaats en naam, en die van onbekende leeftijd is?

    Seems legit. Wss heeft ie ook nog een busje vol met gratis snoep.
    Trick or treat!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Afspreken kan nog wel ,maar logeren is denk ik een beetje te snel.


    Shoganai i ne~

    Audacity schreef:
    Afspreken lijkt me niet zo erg. Ik bedoel, als ik iemand van Q zou meeten, zou ik daar echt niets achter zoeken. Meteen logeren daarentegen... Ik neem aan dat ze wel eens een foto van de jongen gezien heeft of gecamd? (niet dat dat betekent dat hij 100% te vertrouwen is).
    Kan je niet meegaan met haar? Is wel een stuk veiliger, als je het niet vertrouwt.


    Ja, ze heeft een foto. En als ze het goed vindt doe ik dat denk ik ook wel.


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    Ik zou haar sws afraden om bij hem te gaan logeren, weet niet hoe oud ze is, maar aangezien jij 14 bent zou zij dat ook wel zijn. En als ze toch echt wil afspreken zou ik met haar mee gaan als ik jou was.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    PerfectEvil schreef:
    (...)

    Ja, ze heeft een foto. En als ze het goed vindt doe ik dat denk ik ook wel.



    foto pluk je zo van internet. Webcam is ietsje betrouwbaarder.

    Sowieso niet gelijk logeren en eerst in het openbaar afspreken (bijvoorbeeld op een station en daarna in de stad wat gaan drinken en dan naar de bios)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sandrachips schreef:
    (...)Trick or treat!


    Gratis lollie!


    quidquid excusatio prandium pro