• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben blij want jij bent lief.
    Ik ben niet blij want morgen heb ik schoolexamen wiskunde ._______.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    U no text me back?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Weer verslapen..


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    En straks word ik vermoord door mijn leraar omdat ik mijn huiswerk niet af heb. Damn.(no_chears)

    Het valt me op dat er meer users online zijn dan normaal.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 11:23 ]

    Gisteren was je depri, iets wat ik nog niet eerder bij jou heb meegemaakt. Toen heb ik je voor het eerst gebeld, en ook al was je aan het eind nog niet helemaal vrolijk, het was toch een leuk gesprek want nou zie ik je twee keer deze week :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Het verbaasd me niet dat ik niet op de kandidaten lijst sta. :W Maar goed, het maakt verder toch niet uit. Ik had zoiets al verwacht. Mods willen nu eenmaal niet iemand zoals mij, met mijn directe mening, die kan kijken in hun forums. Ik ben benieuwd wat daar allemaal over mij instaat.

    En nee, ik zeg niet dat mods slecht zijn. Alles behalve, ze doen gewoon hun werk en waarvan zij denken dat het het beste is. Maar daar mag ik wel een mening over geven.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 12:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wauw, eigenlijk baal ik echt.
    Ik wist dat het niet ging gebeuren, maar het komt toch harder aan als verwacht.

    Silverlance schreef:
    Wauw, eigenlijk baal ik echt.
    Ik wist dat het niet ging gebeuren, maar het komt toch harder aan als verwacht.


    Know how you feel. Stom dat ik me toch een beetje rot voel. xd


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Know how you feel. Stom dat ik me toch een beetje rot voel. xd

    Ja, vervelend inderdaad. Maar ik denk dat iedereen die zich had aangemeld zich wel een beetje rot voelt. :c

    Silverlance schreef:
    (...)
    Ja, vervelend inderdaad. Maar ik denk dat iedereen die zich had aangemeld zich wel een beetje rot voelt. :c


    Ja, de meesten wel denk ik. Het is toch een soort afwijzing, ook al was het te verwachten als je één van de honderd aanmeldingen bent. En de kandidaten die door zijn zijn ook wel goed.


    You are beautiful, you are love.

    Ik had juist andere mensen verwacht omdat ik een paar mensen niet goed genoeg vind voor die functie. Maar goed, dat is mijn mening over de kandidatenlijst.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Ik had juist andere mensen verwacht omdat ik een paar mensen niet goed genoeg vind voor die functie. Maar goed, dat is mijn mening over de kandidatenlijst.


    Mja, ik heb over sommigen ook wel mijn twijfels, omdat ik ze ook wel 'anders' heb zien reageren, maar ik kan niet oordelen of ze het goed gaan doen als bemiddelaar.


    You are beautiful, you are love.

    moet zo stage begeleider bellen, maar ben zoooo zenuwachtig..
    ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen 0__o


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    Mieeeeeep ik kan wel janken. D: Ben naar de kapper geweest en heb een lok laten knippen, maar ik vind het echt niet leuk. ):


    Big girls cry when their hearts are breaking