• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik haat je.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Vertel me gewoon de waarheid
    Ik kan het wel aan !!!


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    -Zucht- daar gaan we dan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kyoshi schreef:
    This is just fucking ridiculous :C .


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I'm getting tired of trying. It's not working.
    Bitch.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil ook gewoon af en toe eens tijd voor mezelf!
    Wanneer bedenken ze nou eindelijk een keer dat ik me niet elke dag dood kan leren. Daar heb ik de tijd en de energie helemaal niet voor!


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik heb die lange gesprekken van ons gemist! <3


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik moet écht wat aan economie en Nederlands doen, maar ben even te lui. Maar ja, slechte cijfers zijn ook dom. God, ik hoef maar een paar passen te lopen naar mijn tas, de boeken eruit halen, lezen en ik ben klaar. Geen moeite. Dikke Crystal Clear-reclame deja vu.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik dacht dat we vriendinnen waren! Wij 4 tegen de wereld maar nee... 2 van ons zijn nu verandert in irritante, egoïstische bitches ! Denk je echt dat ik jullie dan nog alles vertel? Alles dat er mis gaat in mijn leven of als ik verliefd ben. Jullie krijgen pas vertrouwen en respect van mij als jullie ook wat respect hebben voor mij, verdomme! Als we er wat van zeggen, van jullie bitcherige kant, dan praten jullie er gewoon omheen. Jullie noemen me een slet omdat ik 3 exen heb maar als jullie jongens niet de hele tijd zouden uitmaken voor gay dan zouden jullie niet zo "eenzaam" zijn!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damn, you're cute.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik wil regen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Eindelijk weet ik wat er met je is. Ik maakte me zorgen om je.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eepiline schreef:
    Ik wil regen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Morgen word een hel... alweer... kan niet wachten tot het alweer 16 uur en van alles af ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Limerry schreef:
    Fuck fuck fuck this. Man, alweer ruzie! Hier bereiken we dus niets mee. Wat hebben we hier nou aan?


    •*• Lululu •*•