• Yoda schreef op 24 aug 2012 - 18:42:
    Hey Junns,

    je aanmelding ziet er prima uit en je mag meteen beginnen met je wedstrijd. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda


    We weten allemaal wat dat betekent!
    - 15 Deelnemers
    - 5 Rondes
    - 3 Afvallers per ronde

    Voordat je je inschrijf, bedenk alsjeblieft of je wel genoeg tijd hebt om mee te doen en het af te maken tot wanneer je afvalt. Anders is er ook niet veel aan als de helft zich uitschrijft -uitzondering voor goede redenen natuurlijk-.
    Uitstel wordt ook alleen gegeven met een goede reden en max. 3 dagen om de wedstrijd lopende te houden en graag via pb aanvragen.
    Zodra elke opdracht uit is heeft iedereen 5/6 dagen om in te leveren.
    En gij zult strijden voor de eer!

    Deelnemers:
    3. CyberLord |1| 7 |2| 7.8 |3| 7.5 |4| 8.5 |F1| 8.7 |F2| 8.5
    9. Souvenir |1| 7.5 |2| 7.3 |3| 7.8 |4| 8.3 |F1| 8 |F2| 8.7
    10. Yoda |1| 8.5 |2| 8.3 |3| 8.4 |4| 8.5 |F1| 9 |F2| 8.7

    Ik heb de gemiddelden genomen van jullie cijfers op deze manier:
    De eerste opdracht telt één keer mee, de tweede twee keer etc. en beide finale opdrachten tellen 5 keer mee.
    Daar komen de volgende gemiddelde cijfers uit:
    Souvenir: 8.1
    Mitchell: 8.3
    Yoda: 8.6

    Gefeliciteerd Yoda! Je hebt respect en eer verdient!

    Afvallers:
    1. BlueHope Uitgeschreven
    5. Drizzle Niks van zich laten horen
    13. Broeder |1| 6.5
    2. Lancelot |1| 7 Niks van zich laten horen
    4. Xian |1| 8 Niks van zich laten horen
    7. Bagoly |1| 7.5 Complete inspiratieloosheid is een bitch
    12. Ephesus |1| 7 |2| 7.5 Niks van zich laten horen
    14. Wiarda |1| 7.5 |2| 7.7 Met eer uitgeschreven
    15. Timcanpy |1| 6.8 |2| 7 Met eer uitgeschreven
    11. jaimyhoi |1| 7.3 |2| 7.3 |3| 7.3 |4| 8
    6. Lilia |1| 7.3 |2| 7.5 |3| 7.3 |4| 8.3
    8. Valora |1| 7.3 |2| 7.5 |3| 7.8 |4| 8.3 Eervolle 4e!

    (cat)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 13:35 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Fuck you met je opdracht D: 1 lukt me wel, zoiets heb ik al eens geschreven, in het duits, maar alsnog. 2 word het moeilijkst, want dat word een mood gedicht. Pffft.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, fuck mij!
    Je kunt het, ik heb er het volste vertrouwen in :')

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:16 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik kreeg ineens inspiratie.

    klik

    Het is misschien niet goed, maar waarschijnlijk komt er toch niets beters en ik lig toch al uit de wedstrijd (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Moet je beiden inleveren?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    Moet je beiden inleveren?


    Jazekers! Anders zou er staan dat je een keuze had.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:43 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Muh, 2 gedichten in 10 dagen gaat nog wat worden..
    Heb ik je al eens gezegd hoe erg ik Nederlands haat? Het is zo plat en lelijk en.. blegh..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dit is zo oneerlijk! Ik kan helemaal geen Engels!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    @Yoda Ik weet het. Nederlands klopt gewoon niet. Maar dat is dus de uitdaging voor jou!

    @Souvenir Het is gewoon deel van de opdracht. Sorry, maar je zal het echt moeten doen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    @Yoda Ik weet het. Nederlands klopt gewoon niet. Maar dat is dus de uitdaging voor jou!

    @Souvenir Het is gewoon deel van de opdracht. Sorry, maar je zal het echt moeten doen.


    Ik ken de vervoegingen van de werkwoorden niet eens. Mag het ook in het Frans?
    Dat is een taal waar we alledrie niet zo vaardig mee zijn. Dat is eerlijker.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 7:25 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    (...)

    Ik ken de vervoegingen van de werkwoorden niet eens. Mag het ook in het Frans?
    Dat is een taal waar we alledrie niet zo vaardig mee zijn. Dat is eerlijker.


    Doe je liever Frans dan Engels? 0,O


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Souvenir schreef:
    (...)

    Ik ken de vervoegingen van de werkwoorden niet eens. Mag het ook in het Frans?
    Dat is een taal waar we alledrie niet zo vaardig mee zijn. Dat is eerlijker.

    Ik kan helemaal niks in het Frans. Noch vervoegen, noch ken ik de woorden. Dat is al helemaal oneerlijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Souvenir schreef:
    (...)

    Ik ken de vervoegingen van de werkwoorden niet eens. Mag het ook in het Frans?
    Dat is een taal waar we alledrie niet zo vaardig mee zijn. Dat is eerlijker.


    Hoezo is dat eerlijker?
    Zowel CyberLord als ik dichten primair in het engels, zoals jij dat in het Nederlands doet. Wij worden beiden al gigantisch uit onze comfort zone gehaald daarmee, net zoals jij dat met Engels wordt. De laatste keer dat ik in het Nederlands dichtte was 5 jaar geleden. De laatste keer dat ik Frans kreeg was 6 jaar geleden. Ik ken misschien net aan 12 woorden, waarvan er 4 al bestaan uit oui, non, tres en bien. Ik ken dus noch de woorden in het Frans, noch de vervoegingen. En vervoegingen in het Engels zijn een stuk makkelijker op te zoeken dan die in het Frans. In het Frans gaan dichten zou, in mijn ogen, jou alleen maar een dikke voorsprong op ons geven, gezien wij beiden al niet graag in het Nederlands dichten en beiden geen woord Frans spreken.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 10:10 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Hoezo is dat eerlijker?
    Zowel CyberLord als ik dichten primair in het engels, zoals jij dat in het Nederlands doet. Wij worden beiden al gigantisch uit onze comfort zone gehaald daarmee, net zoals jij dat met Engels wordt. De laatste keer dat ik in het Nederlands dichtte was 5 jaar geleden. De laatste keer dat ik Frans kreeg was 6 jaar geleden. Ik ken misschien net aan 12 woorden, waarvan er 4 al bestaan uit oui, non, tres en bien. Ik ken dus noch de woorden in het Frans, noch de vervoegingen. En vervoegingen in het Engels zijn een stuk makkelijker op te zoeken dan die in het Frans. In het Frans gaan dichten zou, in mijn ogen, jou alleen maar een dikke voorsprong op ons geven, gezien wij beiden al niet graag in het Nederlands dichten en beiden geen woord Frans spreken.

    Dat ja, maar ik ben te lui om zoveel te typen (cat) Mijn laatste Nederlandse gedicht was echt een flop.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Souvenir schreef:
    (...)

    Ik ken de vervoegingen van de werkwoorden niet eens. Mag het ook in het Frans?
    Dat is een taal waar we alledrie niet zo vaardig mee zijn. Dat is eerlijker.


    Yoda en Cyberlord zijn niet vaardig met Nederlands dichten, jij wel. Zij zijn weer beter in Engels, jij dan niet.
    Het is een uitdaging voor jullie alledrie.
    In het Frans zijn jullie dan wel gelijk, maar met de Nederlandse opdracht heb jij dan een voorsprong, dat is niet eerlijk.
    Nu hebben jullie allemaal één van de twee opdrachten die lastiger is. DAAROM doe ik het zo.
    Ik wil weten hoe Cyberlord en Yoda dichten in het Nederlands, omdat ik weet dat ze het liever niet doen. Ik wil van jou weten hoe je Engels dicht, omdat ik van jou nog niks Engels heb gelezen.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 16:27 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ja. Akkoord. Maar zijn kúnnen wel Nederlands, ookal kunnen ze niet dichten. Ik kán gewoon geen Engels, ik kan het niet schrijven. Sorry, maar ik vind dit dan toch redelijk oneerlijk.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28