• Ik lees soms topics in het stories promoot subforum en dan lees ik altijd van ik waarschuw niet. Wat betekend dat precies?


    I follow only one rule |

    Dat ze geen bericht geven als ze beginnen/ een nieuw hoofdstuk schrijven, en dat je dus een abbo moet nemen als je het wilt volgen geloof ik


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat ze geen berichtje achterlaten om te laten weten dat het volgende deel er is. (Ze bedoelen daar dus eigenlijk mee dat je zelf een abo moet nemen om het te kunnen blijven volgen of een bladwijzer).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dan melden ze het inderdaad niet dat er een nieuw hoofdstukje is geactiveerd. Een abo geeft je automatisch mailtjes/pb's als er een nieuwe is, vandaar. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    TeamSterek schreef:
    Dat ze geen berichtje achterlaten om te laten weten dat het volgende deel er is. (Ze bedoelen daar dus eigenlijk mee dat je zelf een abo moet nemen om het te kunnen blijven volgen of een bladwijzer).


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wel, sommige mensen willen weten waneer er een nieuw hoofdstuk komt. Daar heb je eigenlijk een abo voor maar degene met een bladwijzer weten niet waneer er een nieuw hoofdstuk komt. Volgens mij bedoelen ze datr de schrijvers dan niet in hun gastenboek gaan zetten dat er een nieuw hoofdstuk is. (:
    ik weet dit niet zeker


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Een berichtje achterlaten als er een nieuw hoofdstuk is van het verhaal die je volgt.
    Zoals het vaker is verteld.

    Memoria schreef:
    Wel, sommige mensen willen weten waneer er een nieuw hoofdstuk komt. Daar heb je eigenlijk een abo voor maar degene met een bladwijzer weten niet waneer er een nieuw hoofdstuk komt. Volgens mij bedoelen ze datr de schrijvers dan niet in hun gastenboek gaan zetten dat er een nieuw hoofdstuk is. (:
    ik weet dit niet zeker


    Food.

    TeamSterek schreef:
    Dat ze geen berichtje achterlaten om te laten weten dat het volgende deel er is. (Ze bedoelen daar dus eigenlijk mee dat je zelf een abo moet nemen om het te kunnen blijven volgen of een bladwijzer).


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Haha, het antwoord staat hierboven al, maar vroeger, toen ik net op Quizlet zat, dacht ik dat het een geintje was, van
    Neem een abo, want anders... (oftewel, ik waarschuw niet) xD, lol


    Tijd voor koffie.

    Mordin schreef:
    Dat ze geen bericht geven als ze beginnen/ een nieuw hoofdstuk schrijven, en dat je dus een abbo moet nemen als je het wilt volgen geloof ik


    Ja zoiets, en ik geloof ook dat ze bedoelen: Ik waarschuw je niet om te lezen. Heel raar.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tsubaki schreef:
    Haha, het antwoord staat hierboven al, maar vroeger, toen ik net op Quizlet zat, dacht ik dat het een geintje was, van
    Neem een abo, want anders... (oftewel, ik waarschuw niet) xD, lol

    Precies dat dacht ik ook.


    I follow only one rule |

    Lillojohn schreef:
    (...)
    Precies dat dacht ik ook.


    Haha, ja ik ook. Welcome in the club. :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Het stamt vooral van de oude Quizlet tijd, waar er geen abo's en bladwijzers bestonden. Toen waarschuwden mensen nog via gb berichtjes anderen dat er een nieuw hoofdstuk kwam, maar toen de abo's etc kwamen gingen mensen dus niet meer waarschuwen, en zetten ze dat erbij. Volgens mij is het een beetje blijven hangen


    Your make-up is terrible