• Weet iemand af van skype? Op skype heb ik tegenwoordig ook facebook. Maar nou is iedereen daarop offline. En als ik op normaal facebook ga via facebook zijn er wel heel wat mensen online. Weet iemand hoe dat kan en hoe ik dat probleem kan verhelpen. Sorry als dit ergens anders hoor. Ik wist niet zo zeker waar ik moest openen deze topic.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Mensen van facebook moeten je denk ik eerst accepteren op skype?

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 21:16 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik weet niks van Skype, dus ik kan je helaas niet helpen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Omnivium schreef:
    Mensen van facebook moeten je denk ik eerst accepteren op skype?

    Nee nee daar ligt het niet. Want daarvoor deed hij het gewoon dan was er een andere lijst voor iedereen die ik had op facebook en ik kon zien wie online was op facebook zonder naar facebook te gaan enzoo.
    Maar ik had skype geupdate en is die lijst samengegaan met iedereen ik op skype heb ook nog. Maar dan zie ik alleen wie online is op skype en niet facebook.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Omnivium schreef:
    Mensen van facebook moeten je denk ik eerst accepteren op skype?

    Nee nee daar ligt het niet. Want daarvoor deed hij het gewoon dan was er een andere lijst voor iedereen die ik had op facebook en ik kon zien wie online was op facebook zonder naar facebook te gaan enzoo.
    Maar ik had skype geupdate en is die lijst samengegaan met iedereen ik op skype heb ook nog. Maar dan zie ik alleen wie online is op skype en niet facebook.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Ik heb jouw titel aangepast aan de normen van Q. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury