• Voor het project zuiddag heb ik een job gekozen in mijn lagere school. Ik moet er helpen bij de administratie van de kleuterklassen. De inschrijving gebeurt online. Denken jullie dat dit een goede sollicitatie is of moet ik er nog iets aan veranderen?

    'In een school werken lijkt me wel fijn omdat je altijd omringd wordt door kinderen. Maar het spreekt me vooral aan omdat ik na al die jaren op de schoolbanken, wel eens wil zien hoe het er 'achter de schermen' aan toe gaat. Ik zou graag willen weten wat er allemaal gebeurd wanneer de kinderen in de klas zitten of al thuis zijn.
    Omdat ik op het einde van het jaar pas 16 wordt, heb ik nog geen ervaringen of een CV, maar dit lijkt me wel een interessante uitdaging.'


    Save me from myself.

    Ik heb ook zuiddag en via die site heb ik ook gesoliciteerd voor een job. Gewoon een kleine motivatie en het was goedgekeurd (: En ik denk dat die job perfect geschikt is voor je btw.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik zou vertellen wat je kwaliteiten zijn. Bv dat je goed met kinderen kan omgaan


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Cupidity schreef:
    Ik zou vertellen wat je kwaliteiten zijn. Bv dat je goed met kinderen kan omgaan

    Dat wou ik doen, maar welke eigenschappen zijn belangrijk als je met de administratie moet helpen?


    Save me from myself.

    *wat er gebeurt.
    Ik doe ook mee met zuiddag!


    Has no one told you she's not breathing?

    Aberforth schreef:
    (...)
    Dat wou ik doen, maar welke eigenschappen zijn belangrijk als je met de administratie moet helpen?


    Euhmn, je kan goed met computers werken, voldoende kennis van boekhouding, als je moet telefoneren kan je zeggen dat je sociaal en vriendelijk bent


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."