• Wanneer iemand een topic opent en echt hulpt nodig heeft, dan antwoorden jullie gewoon echt niet. Maar wanneer iemand een onnozel topic opent, dan reageren jullie alsof er iets in de uitverkoop is.
    Ik bedoel, mensen die een vraag stellen en hulp nodig hebben, doen het niet voor de grap eh. En dan dat old fashioned antwoord; zoek maar op op google. Denken jullie niet dat die persoon dat al gedaan heeft? Of geen idee heeft hoe ze dat moet opzoeken op google?

    Yes, i'm really pissed now.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Omdat ik net -een uurtje geleden- een topic heb geopend met een vraag over verhaallijnen, maar niemand reageerde, op een iemand na en die had ik gevraagd te reageren. En ik had erbij vermeld dat ik het echt wel op prijs stelde als mensen reageren.. Daarom. En toen bedacht ik me dat het best wel vaker voorkomt.


    Je kunt moeilijk boos worden omdat mensen niet reageren op een verhaallijn topic. Je kunt mensen niet dwingen.

    In jouw geval is het niet reageren voor mij vrij simpel: Ik haat crime series, ik haat fanfic en ik haat crossovers. Verder vind ik het nutteloos om te kiezen wat een ander gaat schrijven. De weinige keren dat ik reageer op een verhaallijn topic is als er plot holes of erg vergezochte dingen in zitten. Dan wil ik nog wel eens reageren om daar op te wijzen, want soms hebben mensen daar zelf nog niet over nagedacht en waarderen ze dat. Verder reageer ik niet op dat soort topics.

    Verder vind ik het ook irritant als mensen vragen om kudos/reacties/abbos en weet ik veel wat. Als het boeiend is reageren mensen vanzelf, ze gaan het niet doen omdat je het vraagt, en door te vragen ben ik nog minder geneigd te geven wat ze vragen.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 16:08 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Mischien weten die mensen ook geen antwoord? Het is ook weer zo zinloos om tien keer een berichtje te lezen met 'ik weet het niet'


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mordin schreef:
    (...)

    Je kunt moeilijk boos worden omdat mensen niet reageren op een verhaallijn topic. Je kunt mensen niet dwingen.

    In jouw geval is het niet reageren voor mij vrij simpel: Ik haat crime series, ik haat fanfic en ik haat crossovers. Verder vind ik het nutteloos om te kiezen wat een ander gaat schrijven. De weinige keren dat ik reageer op een verhaallijn topic is als er plot holes of erg vergezochte dingen in zitten. Dan wil ik nog wel eens reageren om daar op te wijzen, want soms hebben mensen daar zelf nog niet over nagedacht en waarderen ze dat. Verder reageer ik niet op dat soort topics.

    Verder vind ik het ook irritant als mensen vragen om kudos/reacties/abbos en weet ik veel wat. Als het boeiend is reageren mensen vanzelf, ze gaan het niet doen omdat je het vraagt, en door te vragen ben ik nog minder geneigd te geven wat ze vragen.


    Someone doesn't get the point.

    Oh, en bovendien heb ik ook gewoon het idee dat bij sommige users mensen eerder reageren dan bij andere, maar dat zal dan wel niet kloppen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Azulchica schreef:
    Ik probeer altijd een zo'n goed mogelijk antwoord te geven als iemand hulp nodig heeft maar soms weet ik gewoon geen antwoord.

    Dat dus. Ik reageer bijna altijd op topics waarin mensen problemen plaatsen. Ligt er natuurlijk aan of ik ze kan helpen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als ik het niet weet, zwijg ik.
    Want vijf reacties onder elkaar met 'ik weet het ook niet' vind ik even kut.


    Has no one told you she's not breathing?

    Azulchica schreef:
    Ik probeer altijd een zo'n goed mogelijk antwoord te geven als iemand hulp nodig heeft maar soms weet ik gewoon geen antwoord.


    Tijd voor koffie.

    Het is ook niet altijd even makkelijk om te reageren op zo'n topic (: Niet iedereen heeft 'n antwoord klaar bij elk probleem.


    "I shut my eyes in order to see.'

    En als nou niemand het antwoord weet, wat moeten we dan doen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het is me nooit echt opgevallen, eigenlijk. Maar als mensen met een probleem komen die ze zelf niet kunnen oplossen, is het vaak wel zo dat de meeste anderen er ook niet kunnen. Dus dan wordt er op 'serieuze' topic minder gereageert. Maar ik denk dat het niet heel veel uitmaakt, want uiteindelijk wordt er genoeg gereageert op serieuze topics.

    Het is maar wat je onnozel vind en wat niet.
    Sommige mensen weten gewoon niet wat te antwoorden op serieuze dingen of het beste antwoord is al gegeven. Op wat minder serieuze dingen kunnen ze gewoon beter antwoorden. Daar hoef je mensen echt niet op af te rekenen hoor.


    Your make-up is terrible

    Als je iets niet weet, weet je het niet.
    En je kunt net zoe goed niet reageren i.p.v. posten "Geen idee".

    Boeiend, alsof heel quizlet gaat veranderen waar ze op reageren voor jou.
    Wat interessant of leuk is wordt op gereageerd, wat saai of oninteressant is niet, klaar.

    Assassin schreef:
    Het is maar wat je onnozel vind en wat niet.
    Sommige mensen weten gewoon niet wat te antwoorden op serieuze dingen of het beste antwoord is al gegeven. Op wat minder serieuze dingen kunnen ze gewoon beter antwoorden. Daar hoef je mensen echt niet op af te rekenen hoor.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Vaak merk ik die topics niet op. Het is nu eenmaal zo dat veel mensen inderdaad niet op Google kijken voor ze een vraag stellen, want vaak vind ik het antwoord op hun vraag al op de eerste pagina dat Google voorstelt. Uiteindelijk kan je de mensen niet dwingen om te reageren en vaak hebben de users er ook geen antwoord op de vraag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik snap het probleem. Maar ik begrijp ook dat mensen vaak niet weten hoe ze moeten reageren omdat ze er geen antwoord op hebben.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.