Patholoog schreef:
(...)
Omdat ik net -een uurtje geleden- een topic heb geopend met een vraag over verhaallijnen, maar niemand reageerde, op een iemand na en die had ik gevraagd te reageren. En ik had erbij vermeld dat ik het echt wel op prijs stelde als mensen reageren.. Daarom. En toen bedacht ik me dat het best wel vaker voorkomt.
Je kunt moeilijk boos worden omdat mensen niet reageren op een verhaallijn topic. Je kunt mensen niet dwingen.
In jouw geval is het niet reageren voor mij vrij simpel: Ik haat crime series, ik haat fanfic en ik haat crossovers. Verder vind ik het nutteloos om te kiezen wat een ander gaat schrijven. De weinige keren dat ik reageer op een verhaallijn topic is als er plot holes of erg vergezochte dingen in zitten. Dan wil ik nog wel eens reageren om daar op te wijzen, want soms hebben mensen daar zelf nog niet over nagedacht en waarderen ze dat. Verder reageer ik niet op dat soort topics.
Verder vind ik het ook irritant als mensen vragen om kudos/reacties/abbos en weet ik veel wat. Als het boeiend is reageren mensen vanzelf, ze gaan het niet doen omdat je het vraagt, en door te vragen ben ik nog minder geneigd te geven wat ze vragen.
[ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 16:08 ]
quidquid excusatio prandium pro