• Ik had een klein ideetje om een story te schrijven met een crime cross-over. Waarin drie crime-series in voor komen. Namelijk;
    -Castle.
    -Body of proof.
    -Rizzoli&Isles.

    Hierin worden er een aantal personages per serie uit gehaald, gemengd en in drie andere teams gestoken. Dus in ieder team zitten personages van alle drie van de series. Lijkt jullie dat wat?
    Ik twijfel nog over dit idee, want ik heb genoeg andere ideeën.
    Het punt is, als jullie die fi-fa-fantastisch vinden, werk ik dit uit. Als jullie dit niets vinden, dan maak ik een andere story. Eentje die ik sowieso gaan uitwerken.
    Bijvoorbeeld;
    -een onbekende personen liefdesverhaal.
    -iets uit de tijd van de DDR. (Dat is me bij blijven hangen sinds Berlijn vorig jaar met school.)

    Dus, wat lijkt jullie het leukst?
    -Reageren mag.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 15:15 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hmm, ik ken die series niet echt, zie enkel af en toe een stukje Castle dus ik betwijfel of ik zou kunnen volgen, maar op zich lijkt het me geen slecht idee


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Hmm, ik ken die series niet echt, zie enkel af en toe een stukje Castle dus ik betwijfel of ik zou kunnen volgen, maar op zich lijkt het me geen slecht idee


    Ja, dat klopt, maar als ik dus die personages gebruik en een heel ander verhaal. Alleen enige inside jokes kun je dan niet volgen, maar verder lijkt het je wel leuk?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat een geweldig idee, Castle en Body of Proof ken ik. Rizzolio & Isles heb ik volgens mij ook wel eens gezien.

    Als je het verhaal gaat schrijven, wil je mij dan waarschuwen? Want ik vind het namelijk een geweldig idee.


    Physics is awesome

    Bij dat eerste ligt het er bij mij aan, waar de story verder over gaat. Dat die mensen erin voorkomen, zegt nog niet echt iets over het verhaal, dus ik heb geen idee of ik het zou lezen.
    Bij het onbekende personen liefdesverhaal heb ik hetzelfde probleem. Wat voor liefdesverhaal?
    Dat laatste lijkt mij denk ik wel leuk, maar ook hier weer wordt er geen verdere verhaallijn gegeven.

    Ik heb dus geen idee of ik het zou lezen :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ken de series niet, dus bij mij moet je daarvoor niet wezen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Rider schreef:
    Bij dat eerste ligt het er bij mij aan, waar de story verder over gaat. Dat die mensen erin voorkomen, zegt nog niet echt iets over het verhaal, dus ik heb geen idee of ik het zou lezen.
    Bij het onbekende personen liefdesverhaal heb ik hetzelfde probleem. Wat voor liefdesverhaal?
    Dat laatste lijkt mij denk ik wel leuk, maar ook hier weer wordt er geen verdere verhaallijn gegeven.

    Ik heb dus geen idee of ik het zou lezen :')


    Ja, dát weet ik pas als ik het ga uitwerken. Maar de thema's?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja, dát weet ik pas als ik het ga uitwerken. Maar de thema's?


    Tegen alledrie heb ik niks, dus als je er eentje begint, mag je het van mij zeggen. Dan kijk ik wel of ik de verhaallijn ook leuk vind.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Tegen alledrie heb ik niks, dus als je er eentje begint, mag je het van mij zeggen. Dan kijk ik wel of ik de verhaallijn ook leuk vind.


    Tof!
    En bedankt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Of; ik maak van de eerste een kort verhaal, van zo'n twintig a dertig hoofdstukken en als het succes heeft maak ik een vervolg?
    How about that? :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Of; ik maak van de eerste een kort verhaal, van zo'n twintig a dertig hoofdstukken en als het succes heeft maak ik een vervolg?
    How about that? :'D

    Gewoon doen^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."