• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 22:41 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Mijn lippen banen zich weer een weg naar haar hals en drukken daar een spoor van kusjes. Ik glimlach tegen haar huid aan en kijk haar dan weer speels aan en druk mijn lippen weer op de hare. Mijn handen zakken af en de ene ligt nu op haar heup om haar dichter tegen me aan te kunnen trekken.

    Alexi
    Ik begin te schoppen en te slaan om me heen maar mijn vader blijft me met diezelfde akelige grijns aan kijken, ik hoor geroep en gevloek uit een andere kamer. Axton! Ik ren naar de deur en word niet tegengehouden. Ik duw de andere deur open en zie hoe een andere man een soort pijl in Axtons borstkast duwt. Ax me aankijkt en in stof opgaat. Ik zak door mijn knieën. 'Nee alsjeblief...' fluister ik snikkend en kijk naar de plek waar Axton stond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Gaisford
    Ik zucht opgelucht als ik een hele cursus doorgewerkt heb.
    Ik sta op met de blaren , de fluostift en stylo en loop terug naar mijn kamer om mijn laptop te pakken. Ik ga dan met mijn laptop in de kantine zitten en begin te zoeken achter bruikbare filmpjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Meinos]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    Hij kijkt me speels aan en kijk naar hem terug. Hij trekt me dichter tegen zich aan. En ik kus hem terug met een hand op zijn wang en mijn andere hand op zijn borstkas nog steeds. Tot nu toe is het wel een beetje saai. Ik krijg nog niet echt prikkelingen van Jake. Maar dat komt nog wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik maak me zuchtend los. 'Ik ga naar LA denk ik vandaag.' mijmer ik luidop.
    Niemand kan me nu tegenhouden op wat xtc te halen, en vanavond ga ik uit volgens mij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'



    Ik glimlach. 'Dat is het ook. ' zeg ik dan en trek hem een stuk mee om te gaan lopen. Mijn blik gaat over het korte strookje stranden de wind waait door mijn haar. Ik bibner even en sla even mijn ogen neer wn sluit ze. Ik open ze vervolgens en glimlach even gemeend. De spanning tussen ons wisselt de laatste tijd erg af. Het ene moment is allws goed terwijl het andere moment we elkaar konden uitroeien. Ik zuchtte en we liepen door.

    Laatste post Rachelle. Wel of niet random Amare en rosali post?


    Jonathan Fields
    Ze bibbert en ik trek haar dicht tegen me aan. We zijn een stukje gaan lopen en even stoppen we en ik zie Rachelle haar ogen sluiten. Als ze die weer opent glimlacht ze naar me. Dan lopen we door en ik zwijg een tijd. Ik vraag me af of het haar helpt, zo over het strand te lopen. Ik weet in iedergeval niet echt wat anders zou kunnen helpen. Ik weet dat soort dingen gewoon niet. Kom op. Ik heb nog nooit een kind verwerkt bij iemand en al helemaal niet bij een demon. Mijn familie is er nog niet achter gekomen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    Hm. LA. Dat is een leuke stad. 'Klinkt leuk,' zeg ik dan met een glimlach. 'Wat ga je doen? Ga je er gewoon voor de zon heen of?' En ik kijk hem aan. Daarom vind ik het een leuke stad. Bijna altijd wel zon.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij staat op en loopt naar me toe. 'I-i-ik,' stamel ik dan. 'Jake heeft het uitgemaakt met me.' En ik sla mijn blik neer. 'Hij heeft gevoelens voor Luna.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Iemand bezoeken.' antwoord ik, de vraag iets ontwijkend. 'En miss Day wat ga jij doen vandaag.' grinnik ik en kijk haar glimlachend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik kijk hem met een serieus gezicht aan. 'Ik ga naar Alaska. En daar ga ik met ijsberen knuffelen. Uit een onderzoek is gebleken dat heel veel ijsberen zich alleen voelen.' Even zwijg ik, maar dan moet ik lachen. 'Nee oke, ik heb nog geen idee wat ik ga doen vandaag.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik trek mijn wenkbrauwen op en lach. 'Ijsbeerknuffelen klinkt heel apart.' grinnik ik en druk nog een klein kusje op haar lippen voor ik me naast haar laat vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik draai me op mijn zij naar hem toe. En ik kijk met een scheve lach naar hem. 'Ik vond het wel gezellig klinken. Knuffelen met ijsberen.' En ik trek Jake in een knuffel. 'Maar met jou knuffelen is ook goed.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Gelukkig.' lach ik en knuffel haar terug. 'Geen ijsbeerknuffels voor Luna.' lach ik en kijk haar dan weer aan. Ik druk een kusje op haar neus en kijk dan grijnzend naar haar reactie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik sla gelijk een hand voor mijn neus. 'Mijn neus is heilig!' Zeg ik dan met een lachje. 'Niemand mag zomaar mijn neus kussen.' En ik kijk Jake aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Zelfde reactie als Les. Ze lijken meer op elkaar dan ze denken. Grappig eigenlijk als je indenkt dat Luna Les haat. 'Waarom haat je haar eigenlijk? Je hebt nooit echt die vraag beantwoord'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'