• -Zeiktopic-

    Nou, sinds dit schooljaar zit er een nieuwe jongen bij mij in de klas. Laten we hem maar C noemen. Ik had meteen een klik met hem, heel leuk en alles. Maar nu ben ik ook echt verliefd op hem geworden..

    Nu zit er ook een meisje in mijn klas, K. Vorig jaar had ik vaak ruzie met haar, maar we zijn uiteindelijk gewoon vrienden geworden. Ik vroeg dus aan haar wat ze van C vond, en zij zei dat ze hem wel aardig vond, niks meer. Toen had ik dus verteld dat ik C echt leuk vond.

    Was het weer maandag, wil K de hele tijd bij C zijn. Ze laat hem niet met rust en loopt ook echt met hem te flirten. Nu ben ik dus zwaar geïrriteerd en maak de hele tijd hatelijke opmerkingen naar haar. Ik weet dat het misschien geen goede reden is, maar ik ben dus echt boos op haar..

    Nou ja.. Iemand ooit in een soortgelijke situatie gezeten?


    If boys don't like you, they're gay...

    Het is best wel apart dat die K opeens heel erg veel rond C hangt though...., dus boos worden lijkt me niet raar, maar misschien is hatelijke opmerkingen naar haar maken niet zo'n goed idee.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 21:15 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Euh, ik vind het best een goede reden om boos op haar te zijn.. Maar dat is mijn mening.
    Verder heb ik geen idee wat je zou moeten doen, sorry..


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Dat is inderdaad niet echt fijn. Je kan altijd eens vragen aan C. of jullie samen eens iets leuks willen doen. Toon dat je interesse in hem hebt, dan zal hij misschien minder aandacht aan K. besteden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oppa schreef:
    Het is best wel apart dat die K opeens heel erg veel rond C hangt though...., dus boos worden lijkt me niet raar, maar misschien is hatelijke opmerkingen naar haar maken niet zo'n goed idee.

    Ik vind dat K het verdient hoor. Als je echt een vriendin zou zijn doe je zoiets niet. Dat is gewoon naaien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    K verdiend het, ze gedraagt zich als een trut, en ze laat meteen zien wat voor persoon ze echt is. Zorg ervoor dat je een betere klik krijgt met C, dan kan K ook niet meer in de weg staan. (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Hatelijke dingen zeggen vind ik persoonlijk niet echt nodig, 't is wel kut van haar natuurlijk.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    dat is normaal ja, maar ik zou der is met haar over praten?

    ik zou k inelkaarsl..... laat maar(A)


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Stenen aan vast binden en de zee in gooien. :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Gewoon een uitdaging aan gaan en meer omgaan met C, hoe beter je met hem bent. Hoe meer K op jullie jaloers wordt!

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 15:36 ]

    Ik ken het gevoel.
    Misschien eens met haar praten?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eigenlijk moet je eens met K gaan praten maar ik begrijp dat je liever hatelijke opmerkingen naar haar roept dat zou ik ook doen als ik jou was.

    Praat ook met C eventueel over het gedrag van K en vraag hem wat hij ervan vind. Waarschijnlijk vind hij het niet prettig dat ze zo doet.


    Physics is awesome

    Misschien vond ze hem eigenlijk al leuk maar durfde het niet te zeggen, toen kwam jij met je verhaal en was zij bang dat je ies met hem zou krijgn en zij niet dus daarom probeert ze hem nu misschien voor zuch te krijgen. I dunno, maar het ik snap dat het niet echt leuk is.


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.