• Hey allemaal!

    Na een lange tijd wachten, hebben wij eindelijk toestemming voor onze schrijfwedstrijd!

    Toestemming schrijfwedstrijd

    Hallo LittleMixer en MissesStyles,

    hierbij hebben jullie toestemming om te beginnen met jullie schrijfwedstrijd. Jullie hebben een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda


    Hier in dit topic komt alle informatie te staan en we maken nog een story aan, waarin alle opdrachten en beoordelingen komen te staan.

    Deelnemers
    1. Memoria 1 punt aftrek opdracht 1! Ingeleverd!
    3. Merrow Ingeleverd!
    4. Walcottx1D Ingeleverd!
    5. Boobearlover Ingeleverd!
    6. Adlington Uitstel tot 11-11!
    7. Valora Uitstel tot 11-11!
    8. Appelmoses 2 punten aftrek opdracht 1! Uitstel tot 11-11!
    9. Croix Uitstel tot 11-11!
    10. Rider Uitstel tot 11-11!
    11. Formidable Uitstel tot 11-11!
    12. neith Uitstel tot 11-11!
    13. MrsPayne1 Ingeleverd!
    14. squib Uitstel tot 11-11!
    15. Directionem
    - Vol!

    Beoordelingssysteem
    Wij geven allebij over elke opdracht onze beoordelingen, met een cijfer. Het gemiddelde van die cijfers wordt je eindcijfer. Dan zetten we iedereen onder elkaar en de twee met de laagste cijfers vallen helaas af.

    De opdrachten
    Voor elke opdracht krijg je twee weken, tijd genoeg dus!

    Opdracht 1:
    Bij deze opdracht is het de bedoeling dat jullie een kleur kiezen, elke kleur staat voor een geheim (denk aan: ik heb anorexia enz). In een privébericht vertellen we je vervolgens waar jouw kleur voor staat.
    Het maakt niet uit of de hoofdpersoon met dat geheim rondloopt, of een ander personage dat het vervolgens aan de hoofdpersoon vertelt.

    - Het mag geen fanfiction zijn
    - Kiezen gebeurt in de story
    - 750 tot 1250 woorden
    - Elke kleur mag maar één keer gekozen worden!

    De kleuren:
    Roze - Directionem
    Lichtgroen - Formidable
    Geel - Stelena
    Lichtblauw - Scientia
    Paars - Merrow
    Zilver - Valora
    Goud - Rider
    Grijs - Ephesus
    Bruin - Appelmoses
    Rood - Boobearlover
    Donkerblauw - Bronx
    Donkergroen - Memoria
    Turquoise - MrsPayne1
    Beige - Interceptor
    Wit - Ahri
    Lila - xSunsetx
    Platina - Seraphinite
    Bordeauxrood - Squib
    Mintgroen - Walcottx1D
    Zalmroze - Irugin

    Inleverdatum: 21 oktober 23:59


    Opdracht 2.
    Voor opdracht 2 is het de bedoeling dat je een verhaal schrijft over de Titanic. Je kiest een personage en vertelt hoe hij/zij het moment van zinken beleefde. Dit personage hoeft niet per sé in de film voor te komen, we vinden het juist leuk als je een onverwacht iemand kiest.
    Het maakt niet uit of je personage de scheepsramp overleeft of niet.

    - Kies een origineel personage!
    - 1250-1750 woorden.
    - Inleverdatum: 8 november 23:59

    Veel succes!


    Inleveren
    Inleveren doe je via een privébericht aan beide juryleden, dit zijn MissesStyles en LittleMixer.
    Graag je opdrachten in een aparte story.

    Uitstel
    Uitstel vragen mag op zijn laatst een dag voor de deadline. Als de deadline dus bijvoorbeeld 1 januari 23:59 is, mag je uitstel vragen tot 31 december 23:59.
    Voor elke dag dat je te laat inlevert krijg je een punt aftrek, als je drie keer te laat hebt ingeleverd, lig je helaas uit de wedstrijd.

    De regels
    - Het is niet toegestaan je door een bètareader te laten helpen!

    - De huisregels van quizlet.nl

    Prijzen
    1e prijs: 2 credits, een maand reclame op ons profiel en reclame in onze story's
    2e prijs: 1 credit, twee weken reclame op ons profiel en reclame in één van onze story's
    3e prijs: 1 credit, twee dagen reclame op ons profiel

    Wij hopen dat, als jullie meedoen, jullie tot het eind meedoen!

    Story!

    Naamsveranderingen moeten worden doorgegeven in het topic!

    Veel plezier en succes,
    MissesStyles en LittleMixer

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 14:50 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Croix, Neith en Squib krijgen het uiterste uitstel. Jullie moeten je opdracht vóór 23:59 uur op 11 november inleveren!


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Ik wil de volgende opdracht nu al weten, haha(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oké, ik heb mijn Pta's weer gehad, dus ga gelijk beginnen, maar mag ik voor de zekerheid toch maximale uitstel?


    Happy Birthday my Potter!

    Natuurlijk! Ook tot 11 november voor jou!


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    MissesStyles schreef:
    Croix, Neith en Squib krijgen het uiterste uitstel. Jullie moeten je opdracht vóór 23:59 uur op 11 november inleveren!

    fuck. ;c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    MissesStyles schreef:
    Natuurlijk! Ook tot 11 november voor jou!


    Ik ook alsjeblieft? :9~ Ik heb deze week een toetsweek en ik denk niet dat ik het helemaal ga redden op die datum. En aangezien ik de vorige keer al 2 punten aftrek kreeg--há. Dat laat ik me niet nog een keer gebeuren. :'D


    The show must go on.

    Sure! Ook tot 11 november voor jou!


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Kan ik ook krijgen? Normaal doe ik het morgenmiddag, maar ik vrees dat ik het niet af ga krijgen. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik hou echt niet van uitstel vragen..
    Maar ook mij gaat het niet voor de inleverdatum lukken. Zou ik ook uitstel mogen?


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Valora en Adlington, ook voor jullie geldt: de inleverdatum wordt 11 november.


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Ik heb het forum weer bijgewerkt, er moest veel gebeuren! Maar klopt het nu allemaal?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik wil ook even melden dat we nu vooral bezig zijn met het nakijken van opdracht twee, aangezien er dan iemand afvalt. We weten dus helaas niet wanneer die beoordelingen van opdracht 1 erop staan!
    Gelukkig is de proefwerkweek wel morgen afgelopen (;


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ben echt nieuwsgierig naar de beordeling. (:
    alleen weet ik dat ik de eerste opdracht serieus verklald heb doordat ik het niet heb door gelezen.:c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben ook echt wel nieuwsgierig naar de uitslag van de opdrachten :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ga er eens aan beginnen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.