• Gisteren hoorde ik LWWY bij 3fm terwijl die zender nooit 1D liedjes draait voor zover ik weet en nu is 1D op tv.

    En dat terwijl ik 1D haast nooit op de radio hoor of op de tv zie.

    Trouwens ze zijn nu te zien op mtv, live volgens mtv met liedjes van Up all nigt.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:14 ]


    Physics is awesome

    Hehe :) goed voor jou toch ;)?


    •*• Lululu •*•

    Ik denk dat het komt door het nieuwe album en de tour die binnenkort komen. Maar natuurlijk ook door het LWWY.

    Ach ik heb er geen problemen mee (A)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Het maakt mij niks uit :'D


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    Het maakt mij niks uit :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    MirrorMalik schreef:
    Ik denk dat het komt door het nieuwe album en de tour die binnenkort komen. Maar natuurlijk ook door het LWWY.

    Ach ik heb er geen problemen mee (A)


    Zelf heb ik er ook geen problemen mee maar het viel mij op. Ik zit trouwens nog steeds te kijken, ik kan gewoon niet weg zappen.


    Physics is awesome

    En daarom luister ik nooit radio. Ewl, boybands en girlbands. En Justin bieber, die een 1mans geslachtloze band is.

    *doet koptelefoon op en gaat luisteren naar smilesmilesmile*


    quidquid excusatio prandium pro

    Het is een invasie (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Het is een invasie (cat)


    :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MirrorMalik schreef:
    Ik denk dat het komt door het nieuwe album en de tour die binnenkort komen. Maar natuurlijk ook door het LWWY.

    Ach ik heb er geen problemen mee (A)


    -

    Mordin schreef:
    En daarom luister ik nooit radio. Ewl, boybands en girlbands. En Justin bieber, die een 1mans geslachtloze band is.

    *doet koptelefoon op en gaat luisteren naar smilesmilesmile*


    Ik was heel verbaasd dat 1D gisteren op 3fm hoorde, ik heb zelfs aan mijn vader gevraagd of de radio wel op 3fm stond. Sinds ik fan ben van 1D heb ik echt nog nooit een liedje van 1D op 3fm gehoord tot gisteren.

    En ik kan er ook weinig aan doen. Veel plezier met het luisteren naar smilesmilesmile.


    Physics is awesome

    Nee meid, hun Up All Night tour is live opgenomen en dat laten ze nu zien. Ik keek het ook ;3 Anyways ze zijn vet populair dus zo raar vind ik het niet:W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Oke.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Tussendoor: je zinnen missen komma's en soms een woord, misschien moet je daar op letten. Ik moest het meerdere keren lezen, het kan ook aan mij liggen. Ik heb er soms ook last van dat ik stukken woord vergeetn of complete woorden, dus het is meer een tip die mij helpt. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jaccochips schreef:
    Nee meid, hun Up All Night tour is live opgenomen en dat laten ze nu zien. Ik keek het ook ;3 Anyways ze zijn vet populair dus zo raar vind ik het niet:W


    O, ja dat besefte ik pas toen de eerste reclame kwam.:$


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    O, ja dat besefte ik pas toen de eerste reclame kwam.:$


    Niets om je voor te schamen, zoals ik al zei: mij gebeurt het ook. Iedereen, ik ben alleen een moeder gewend die Nederlands lerares is dus het is een gewoonte om elkaar te verbeteren thuis. Ik bedoel het niet gemeen, dat zijn invloeden van thuis die echt irritant kunnen zijn voor anderen. x]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife