ik heb best wel wat storie's.
story 1:
Believe
Wat als je hele leven de Autoriteit over je regeert.
Wat als je de buitenwereld nooit hebt gezien.
Wat als je hele leven ondergronds hebt doorgebracht.
Wat als je nooit een zomerbries hebt gevoeld of de zon op je huid.
Nou dat is Skai Higgins leven. Ze weet niks over de buitenwereld en dat wil ze ook niet. Alles word hun voorgekauwd door de Autoriteit, tot er een jongen komt, Jack. Gek genoeg weet hij alles over de buitenwereld, het doet haar twijfelen over haar leven. Wilt ze dit wel. Haar leven binnen, of zal ze toch naar buiten gaan, de avontuur tegemoet..
story: 2
Angel Warrior
Als de tijd rijp is komen we haar halen.
We hebben haar nodig om de wereld en ons ras te redden.
Zij is de sleutel tot het licht.
Zij is een Angel warrior.
Story: 3
Magic, fantasy or reality
Stel je voor, een jongen die je leven kan veranderen, en dan is niets meer wat het lijkt... (deze verhaal schrijf ik met eleana)
This is war || The maraudettes (deze verhaal schrijf ik met xVanilla en Appelboompje
The daily prophet.
Drie meisjes maken Hogwarts en de omgeving onveilig.
'Ze zijn geen gevaar,' aldus Minerva McGonnagall.
Volgens Severus Snape zijn ze dat wel degelijk.
Als iemand deze lastpakken ziet,
u kunt ze aangeven.
Met een klap sloeg Kate de krant dicht. 'Ze kunnen mijn reet in. We doen helemaal niks verkeerd.' 'Kate, zeg nou zelf. We zijn niet de liefste van de school,' mompelde Anna. 'God Anna, we willen toch lol hebben? Toen we elkaar voor het eerst ontmoeten op Perron 9 3/4 was het toch meteen raak? We hebben toen afgesproken de gangen onveilig te maken, ongeacht welke afdeling we zouden komen,' gaf Kate als weerwoord. 'Natuurlijk.' 'Rose, we zijn net als jouw overleden vader. Wat was zijn naam ook alweer?' 'James Potter.' 'Nee, niet zo.' 'Oh, Prongs.' 'Ja. Wij hebben toch ook zo onze Maraudettes namen?' 'Inderdaad! Wij zijn de Maraudettes!'.
Ik hoop dat je ze leuk vind
Hell is empty..al the devils are here