Ik heb vroeger vaak van zulke foto's getrokken, dat was dus echt wel creepy in het begin. Vooral omdat je er dus echt wel gezichten in herkende. Doet me meteen aan die foto's denken die heel veel mensen wel trekken en dat er van die lichtbolletjes op staan :'D veel wijten dat aan de verlichting of de flits, maar dat is toch echt niet in alle gevallen zo. Maar goed, dat is mijn mening off course
En dat verhaal van dat meisje kan echt zijn, of het nu in deze klopt of niet voor de foto. Mijn zoontje roept dat namelijk ook wel eens of begint opeens te panikeren en echt hysterisch te huilen dat hij naar huis wilt als we ergens zijn omdat hij 'iets' gezien heeft. Wijzelf zien op dat moment echt niks, maar m'n zoontje is dan echt doodsbang en wijst en kijkt continue naar een hoek en beweerd dat er iemand staat.
Ik weet wel dat de kleine momenteel een onzichtbaar vriendje heeft wanneer hij hier buiten in de tuin speelt, maar dit kan natuurlijk evengoed kinderfantasie zijn. Misschien ook iets anders, je weet het toch niet als mens en ik denk dat iedereen die dingen ook als anders interpreteert.
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”